[Ingevoerd] Dynamische rooftocht groepen

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum

Goed idee?


  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Enquête gesloten .

Deleted User - 487776907

Guest
Hoi.

Nu weer op een rooftochten wereld te spelen vroeg ik mij af waarom er nog geen dynamische filter (of überhaupt een overzicht) bestond voor dorpen die op rooftochten zijn. Het is nu nog te doen op 62, maar neem even W60 met 200 dorpen. Hoe weet je welke op rooftochten zijn en welke niet? Precies, door ze allemaal 1 voor 1 langs te gaan. Super ruk natuurlijk.

Dynamische filter:
Filter dorpen die aan het roven zijn > wel/niet
OF:
Filter dorpen die level 1 roven > wel/niet
Filter dorpen die level 2 roven > wel/niet
Filter dorpen die level 3 roven > wel/niet
Filter dorpen die level 4 roven > wel/niet


Maakt mij niet uit welke, als er maar een easy overzicht kan komen daarin :)

Bij voorbaat dank.
 
Reactiescore
1.019
Het lijkt me dat iedereen dit een goed idee vind. Het is toch nooit vervelend een extra optie op overzicht lijkt me? Direct doorvoeren!
 
Reactiescore
1.278
Goed idee, al is het vrij eenvoudig om een dynamische groep aan te maken als je altijd dezelfde hoeveelheden op roven stuurt.
 
Reactiescore
30
bump
 

DeletedUser78932

Guest
Filter dorpen waar de rooftochten ontwikkeld zijn > wel/niet
OF:
Filter dorpen die level 1 ontwikkeld > wel/niet
Filter dorpen die level 2 ontwikkeld > wel/niet
Filter dorpen die level 3 ontwikkeld > wel/niet
Filter dorpen die level 4 ontwikkeld > wel/niet


Nakal
 
Reactiescore
2.489
DS-18367
 
Reactiescore
2.489
Doorgegeven naar InnoGames :)
 
Reactiescore
2.489
Dit idee is de grootste release voor de volgende update. Bedankt voor jullie verzoek en de voorstellen!
 

Deleted User - 24028

Guest
Dit idee is de grootste release voor de volgende update. Bedankt voor jullie verzoek en de voorstellen!
Als ik het goed lees is het enkel mogelijk zo om een dynamische groep te maken voor de nog niet ontwikkelde rooftochten. Handig om ze van daar uit te ontwikkelen. Maar ontwikkelen is maar 1 malig, je rooftochten sturen is een dagelijkse bezigheid.

Zitten mensen niet meer te wachten op de mogelijkheid om dynamische groepen zo in te kunnen stellen dat die dorpen geeft waar je bepaald aantal troepen hebt en waar er nog rooftochten (van bepaalde soort) beschikbaar zijn. Waarmee ik bedoel dat ze ontwikkeld zijn en nog niet lopen op dat moment.

Of is dit laatste wel mogelijk en begrijp ik het gewoon verkeerd ?
 
Reactiescore
2.489
Filter dorpen waar de rooftochten ontwikkeld zijn > wel/niet
OF:
Filter dorpen die level 1 ontwikkeld > wel/niet
Filter dorpen die level 2 ontwikkeld > wel/niet
Filter dorpen die level 3 ontwikkeld > wel/niet
Filter dorpen die level 4 ontwikkeld > wel/niet


Dit lijkt me dat beide opties beschikbaar zijn, neen? :)
 

Deleted User - 24028

Guest
Filter dorpen waar de rooftochten ontwikkeld zijn > wel/niet
OF:
Filter dorpen die level 1 ontwikkeld > wel/niet
Filter dorpen die level 2 ontwikkeld > wel/niet
Filter dorpen die level 3 ontwikkeld > wel/niet
Filter dorpen die level 4 ontwikkeld > wel/niet

Dit lijkt me dat beide opties beschikbaar zijn, neen? :)

Nou de tekst geeft aan dat niet beide opties beschikbaar zullen zijn, vandaar dat ik vraag of de tekst (uitleg) niet volledig is of er is gekozen voor slechts een halve invoering van dit idee.
Om het duidelijker te maken zijn er in dit topic 2 verschillende ideeen betreffende dynamische groepen voor rooftochten gegeven:

Hoi.

Nu weer op een rooftochten wereld te spelen vroeg ik mij af waarom er nog geen dynamische filter (of überhaupt een overzicht) bestond voor dorpen die op rooftochten zijn. Het is nu nog te doen op 62, maar neem even W60 met 200 dorpen. Hoe weet je welke op rooftochten zijn en welke niet? Precies, door ze allemaal 1 voor 1 langs te gaan. Super ruk natuurlijk.

Dynamische filter:
Filter dorpen die aan het roven zijn > wel/niet
OF:
Filter dorpen die level 1 roven > wel/niet
Filter dorpen die level 2 roven > wel/niet
Filter dorpen die level 3 roven > wel/niet
Filter dorpen die level 4 roven > wel/niet


Maakt mij niet uit welke, als er maar een easy overzicht kan komen daarin :)

Bij voorbaat dank.

Bovenstaande van de origineel poster dient om effectief je rooftochten te kunnen sturen, je zou zo een eenheden filter kunnen combineren met een filter die kijkt of een rooftocht nog beschikbaar is (= nog niet aan het roven).

Filter dorpen waar de rooftochten ontwikkeld zijn > wel/niet
OF:
Filter dorpen die level 1 ontwikkeld > wel/niet
Filter dorpen die level 2 ontwikkeld > wel/niet
Filter dorpen die level 3 ontwikkeld > wel/niet
Filter dorpen die level 4 ontwikkeld > wel/niet

Nakal
Bovenstaande post die uit gaat van of een rooftocht ontwikkelt is of niet, dit dient eigenlijk om te weten waar er nog een rooftocht ontwikkelt dient te worden.

Gezien in de aankondiging de 2de post aangegeven wordt als wat ingevoerd zal worden lijkt het er dus op dat het gaat zijn op basis van "ontwikkeld" en niet op basis van "op dit moment beschikbaar / aan het roven"... Dat zou wel erg jammer zijn, want nogmaals, de "op dit moment beschikbaar" is zo veel belangrijker en nuttiger dan de andere.

Ik hoop dus op een niet zo duidelijke post in de aankondigingen maar wel een volledige invoering ingame :)
 
Reactiescore
2.489
Je hebt gelijk ;)

Ik heb het even getest. Je kan filteren op:

Rooftochten: Aan het roven / Niet aan het roven --> Level 1 / 2 / 3 / 4

Groeten
 

DeletedUser76241

Guest
Heeft even geduurd, maar eindelijk ruim een jaar later is het dan zo ver!
 
Bovenaan