Dynamische groepen; filter op afstand van een speler

Discussie in 'Doorgestuurde ideeën naar InnoGames' gestart door Serratus Anterior, 9. jun 2017.

Deel Deze Pagina

?

Goed idee?

Peiling gesloten op 30. jun 2017.
  1. Ja

24 stem(men)
    85,7%
  2. Nee

4 stem(men)
    14,3%
  1. Serratus Anterior

Serratus Anterior

Lid geworden:
    11. apr 2017
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben zelf een beetje lui als het aankomt op mijn groepen handmatig instellen. Nu vind ik de Dynamische groepen al een stuk beter geworden met de laatste updates, maar ik mis nog wel iets. Dit is namelijk dat een dorp ingedeeld kan worden in een groep als die op een bepaalde afstand van een speler ligt.

Dit zou dan elk van je eigen dorpen die op kleinere afstand van de speler abc ligt dan 5 in een groep moeten plaatsen. Dit lijkt mij handig omdat je je fronts in een actieve oorlog dus automatisch kunnen opschuiven.

Dit in combinatie met de nieuwe coordinaten filter en het idee waarop nu gestemd word "bevolking in het dorp/als ondersteuning aanwezig" zou ervoor kunnen zorgen dat je automatisch ziet of er genoeg ondersteunende troepen in het front staat of dat er bij gestuurd moet worden. Door de coords filter kun je makkelijk verschillende fronten hiermee maken en cluster fucks eruit filteren (om een cf hoef je natuurlijk niet in elk dorp 40k te hebben staan).

Een ander optie waar je dit voor kan gebruiken is het creëren van offensieve groepen in verschillende tijdzones van je tegenstander.

Laat me weten wat jullie hiervan denken.

2. Moonlight

Moonlight Tribal Wars Team Forum Mod Script Mod

Lid geworden:
    13. mei 2012
    Leuk Bevonden:
    141
    Land:
    Stemmen maar!

3. Pimsie.

Pimsie.

Lid geworden:
    17. feb 2016
    Leuk Bevonden:
    896
    Nee, doe eens wat moeite. Je account is al bijna een robot

4. ItsOfficial

ItsOfficial

Lid geworden:
    10. jun 2017
    Leuk Bevonden:
    1
    Klinkt als een goed idee, dynamische groepen zijn er om het spel wat eenvoudiger te maken naarmate je account groeit, deze toevoeging lijkt me een perfecte aansluiting aan wat je met de dynamische groepen zou moeten kunnen doen.

Serratus Anterior vindt dit leuk.
  5. Serratus Anterior

Serratus Anterior

Lid geworden:
    11. apr 2017
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik respecteer je mening.

Ik vind alleen dat het een hersenloos klusje weg haalt bij iemand. Het is geen tactiek om de 100 dorpen langs je front handmatig in een groep te stoppen en zodra je wat dorpen verovert eigenlijk weer van vooraf aan kan beginnen maar nu met meer dorpen. Ik besteed mijn tijd liever op een andere manier en zie het liefst de "vervelende klusjes" weg gaan zodat je in verhouding meer tijd aan de tactische kant van tw kan besteden die veel leuker is.

Dr. Dufus vindt dit leuk.
  6. Korjakskaja Sopka

Korjakskaja Sopka

Lid geworden:
    30. nov 2016
    Leuk Bevonden:
    18
    Land:
    Klinkt goed Jeffrey

Serratus Anterior vindt dit leuk.
  7. Moonlight

Moonlight Tribal Wars Team Forum Mod Script Mod