duur van speed

DeletedUser

Guest
ik vind dat de speed wereld iets langer moet duren misschien 1 maand want nu is de volgende speed wereld echt niet lang het is maar 3 of 4 dagen en dat is echt niet lang je betaald meestal veel en dan kan je er niet meer op en je hebt voor 14 dagen gekocht en je kan dat dan voor niets anders meer gebruiken:(:eek::D
 

DeletedUser2826

Guest
Beste,
De NLS van 3 dagen, draait aan een speed van 200.
Zoiets is enorm, en nog sneller als de reeds gedane speed-wereld.
3 dagen voor zoiets zou dus moeten volstaan.
 

DeletedUser

Guest
eigenlijk kan het wel he, je activeerd gwn 1 premium punt he :p
:):)
 

DeletedUser390

Guest
in vergelijking is het evelang als de 1ste speed en das genoeg vind ik :D
anders word het te geflipt
 

DeletedUser3877

Guest
hoe bedoel je "goedkoopste"

is dat dat dan met beperkingen, of kan je voor de lol nog wat extra betalen?


over de duur van het spel:
ga is een week aan snelheid 200 spelen? (wat wil zeggen dat 15 min gelijk staat aan 60uur op W1, en aan 30uur op W2)
je komt niet meer buiten, van oud naar nieuw op tribalwars...
 

DeletedUser

Guest
hoe bedoel je "goedkoopste"

is dat dat dan met beperkingen, of kan je voor de lol nog wat extra betalen?


over de duur van het spel:
ga is een week aan snelheid 200 spelen? (wat wil zeggen dat 15 min gelijk staat aan 60uur op W1, en aan 30uur op W2)
je komt niet meer buiten, van oud naar nieuw op tribalwars...

27 tot 30 he.. dus niet bij het vuurwerk afsteken, naja ik steek het nu al af maar "legaal"
 

DeletedUser

Guest
Maar.
Kunnen jullie niet doen dat bijv de mensen die betalen nog veder gaan.
Bij een wereld.

:confused:
 

DeletedUser

Guest
Maar.
Kunnen jullie niet doen dat bijv de mensen die betalen nog veder gaan.
Bij een wereld.

:confused:

het leuke van een speedserver is juist dat je binnen een korte periode snel kunt groeien, daarna overnieuw zodat iedereen die het niet gered heeft om in de top te komen, weer opnieuw een kans maakt.
 

DeletedUser

Guest
vind ik veel te snel ik zit er nu a wel meer dan 12 uur per dag op maar heel de dag een week aan 1 stuk is me wat te veel hoor
 

DeletedUser

Guest
Maar.
Kunnen jullie niet doen dat bijv de mensen die betalen nog veder gaan.
Bij een wereld.

:confused:

zou ik ook eerlijker vinden. er mogen 100 mensen gratis maar er zijn duizende spelers. ik snap dat het duur is maar niet overdrijven
 

DeletedUser

Guest
ik vind dat de speed wereld iets langer moet duren misschien 1 maand want nu is de volgende speed wereld echt niet lang het is maar 3 of 4 dagen en dat is echt niet lang je betaald meestal veel en dan kan je er niet meer op en je hebt voor 14 dagen gekocht en je kan dat dan voor niets anders meer gebruiken:(:eek::D

ze gaan dit blijven doen. nieks aan te doen. of er moet op wonderbaarlijke wijze iedereen gaan protesteren en boykotten
 
Bovenaan