Duel der titanen

Reactiescore
2.063
Reactiescore
319
Wees blij dat ik leven in het AF breng met mijn debiele gedrag! Dat wilt iedereen hier toch, is het weer niet goed!!!!!!
Stop is man.. Niet goed voor je hart.
 
Reactiescore
2.063

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Wanneer ik naar jou profielfoto kijk, neem ik sowieso niks meer serieus, laat staan jou post.

En nog happen ook... Sorry makker maar als je nu niet beseft dat je minstens mede oorzaak bent van het dalend AF niveau dan weet ik het ook niet. Ik heb jou letterlijk nog geen enkele inhoudelijke W76 post zien typen, enkel persoonlijke aanvallen op posts/postgedrag van spelers.

Ik heb dit topic speciaal voor jou en je geklaag geschreven, en je bent te gierig om het een like te geven. Misschien moeten we vragen dat jij vertrekt ipv dat jij dat aan anderen vraagt?
 
Reactiescore
2.063
En nog happen ook... Sorry makker maar als je nu niet beseft dat je minstens mede oorzaak bent van het dalend AF niveau dan weet ik het ook niet. Ik heb jou letterlijk nog geen enkele inhoudelijke W76 post zien typen, enkel persoonlijke aanvallen op posts/postgedrag van spelers.

Ik heb dit topic speciaal voor jou en je geklaag geschreven, en je bent te gierig om het een like te geven. Misschien moeten we vragen dat jij vertrekt ipv dat jij dat aan anderen vraagt?

Wie zegt dat mijn hap, serieus te nemen valt? Misschien hap jij op dit moment naar peijnenburg
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
@Sule Silmad bovenstaande speler geeft aan dat hij niet serieus te nemen valt. Kunnen we hem een verbod geven op alle topics behalve de praathoek? We zouden niet willen dat hij zijn eigen geliefde AF niveau naar beneden haalt zonder het te beseffen...
 
Reactiescore
2.063
@Sule Silmad bovenstaande speler geeft aan dat hij niet serieus te nemen valt. Kunnen we hem een verbod geven op alle topics behalve de praathoek? We zouden niet willen dat hij zijn eigen geliefde AF niveau naar beneden haalt zonder het te beseffen...

Zal je voortaan tim020 noemen!
 
Reactiescore
2.063
Wil je zeggen dat je met de je overschot bleef zitten? Dat is net wat Dash beweerde ;)

Nee ik kon er bij jou nog wel een aantal kwijt toch :?
 
Reactiescore
5.604
René zet die mens dan op negeren als je ze niet aan staan. Doe ik met Chris ook, heerlijk is dat!
 
Bovenaan