Duel der titanen

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Goedemiddag beste lezers,

Aangezien 95% van jullie het niet kan verkroppen als een topic niet om hun draait, bij deze zijn jullie allemaal aan stelletje jankmuilen. Zo nu dat probleem opgelost is allemaal verder lezen want net zoals jullie heb ik ook mijn aandacht nodig. Ik wil jullie vandaag op de hoogte brengen van de actie die zich ongezien afspeelt op Wereld 76. Er werd vandaag namelijk een titanenstrijd uitgevochten waarbij we een account moeten afschrijven dat rang 1 potentie had. Een jammer verlies maar zo gaat de game nu eenmaal.


Het begon allemaal op 4 september, Nobelus Barbarus stond die dag op met een broek vol goesting maar helaas kwam hij al snel tot de conclusie dat de meisjes van plezier niet geïmplementeerd waren in deze onrealistische middeleeuwse game. Nijdig door deze vaststelling verliet hij stampvoetend zijn dorp, waarbij hij in zijn haast zijn brievenbus omver liep en daar viel volgend bericht uit.

12miki12 04.09.20 17:23
Hi,

Can I join your clan?
Thanks mate

Doei!


Na de harde knal tegen de brievenbus werd onze vriend Nobelus Barbarus wakker geschud uit zijn eigen miserie en begon weer aan de orde van de dag. Hij nodigde 12Miki12 uit om over een potentiële samenwerking te spreken en niet veel later was de deal geklonken. Miki ging voor onze stam strijden en gooide zijn slaapzak neer naast ons hoofdgebouw. Nobelus vroeg in ruil voor deze slaapplek dat Miki voor hem de nieuwe rekruten ging trainen en ook de naburige dorpen ging plunderen en roven, zodat het dorp en de stam er welvaart van zouden hebben. Helaas bleek Miki de trekken van een asielzoeker te hebben, hij kwam al de ruimte inpakken maar voerde geen klop uit en tot grote spijt werd hij enkele dagen later dan ook weer de deur gewezen. En toen liep het mis...

Nobelus gooide vanaf de poort een afscheidsbrief naar Miki. Miki krabbelde wat op de achterkant en gooide het terug. En zo werd de rest van de dag papiertjes gewisseld.
Nobelus Barbarus 07.09.20 10:17
Hey,

sorry maar ik ga je uit de stam zetten in ruil voor betere leden. Ik vrees dat je net niet goed genoeg de game beheerst, farmen/roven/troepen loop je teveel achter op wat je momenteel zou moeten hebben.

Veel succes en plezier verder

12miki12 07.09.20 10:45
Haha "net niet goed genoeg de game beheerst"

Meer dan negen jaar ervaring op verschillende werelden, meerdere keren de 700.000 punten behaald en vervolgens gestopt wegens tijdgebrek. De reden dat ik achterloop op de rest is omdat ik later ben begonnen en daarbij speel ik ook op wereld 75 (daar ben ik wat vaker online, aangezien ik vijf dorpen moet onderhouden).

Overigens wel grappig dat je (op een of andere manier?) concludeert dat ik qwa farmen en roven achterloop op de rest. Hoe weet je dat ik niet roof (om maar een voorbeeld te noemen)? Als je nou zou zeggen dat ik te weinig punten zou hebben... Dan had ik het nog kunnen begrijpen.

Maargoed ik wens jou en je stam veel succes verder, moge de beste winnen :)

Nobelus Barbarus 07.09.20 10:55
Ik zie aan je awards dat je inderdaad al 9 jaar speelt, ik zie ook aan je awards dat je een hoop awards mist

....
TLDR lang bericht
....

Alle respect voor je manier van spelen hé, maar ik zoek een ander kaliber spelers.

12miki12 07.09.20 11:52
Haha Je had wel zin om te typen he ;)

Ik reageer hier vanavond op.. ben nu nog aan het werk


Moe en leeggestreden na dit grote verlies voor de stam ging Nobelus naar de heilige Discord kerk om over zijn zware dag te praten. Tot plots de heilige drievuldige eend tot hem kwam met volgende boodschap:
1599581688011.png
PS: @ d u c k j e, mag ik je discord screenshot gebruiken? Sorry heb je niet getagt want we worden daarvoor geband. Ook sorry voor de hoofdletters in de afkorting PS, ik weet dat dat niet altijd toegestaan is.

Nobelus was volledig onder de indruk dat de heilige eend vanuit zijn grote nest neergedaald was naar de heilige Discord kerk om met hem te praten kon niet anders dan deze bevelen uitvoeren. Hij bood dus zijn diensten aan Miki aan. Helaas had Miki een ijzeren wil en was hij niet bereid om de belediging van uit het dorp gegooid te worden zomaar te vergeten. Wat volgde was een harde burn die Nobelus de volgende 12 uur deed huilen als een klein meisje.

Nobelus Barbarus 07.09.20 11:54
Ik heb altijd genoeg letters op mijn toetsenbord ja, maargoed ik gaf wat feiten weer, was niet de bedoeling om erover te discussiëren. Ik wil je gerust wat tips geven over hoe je beter kan worden maar dat lukt enkel als je er open voor staat. En dus wilt inzien dat je nog niet optimaal bezig bent ;)

12miki12 07.09.20 12:07
Haha,

Waar heb je het over? Heb ik niet het recht om te reageren op jouw monoloog?

Jij doet mij een beetje denken aan Kellyane Conway.. met jouw "feiten" of beter gezegd "alternatieve feiten".

Je speelt dit spel nog maar drie jaar, hebt totaal geen indrukwekkend record (heb even je statistieken gecheckt) en komt hier de grote jongen uithangen. Nogmaals, vanavond zal ik er inhoudelijk op reageren, dus tot vanavond kun je blijven geloven in je eigen onwaarheden.

Helaas de avond kwam, en de avond ging voorbij. De beloftes werden gebroken en de brievenbus, die al gebroken was, bleef leeg. Met tegenzin ging Nobelus slapen, het zou voor altijd een raadsel blijven want zijn oude vriend Miki ging vertellen. Groot was dan ook het plezier toen volgende ochtend de alarmklokken luidden. Miki was onderweg met zijn hele leger om de belediging aan zijn blazoen weg te vegen. In zijn genialiteit richtte hij zijn eigen stam op, Anti Candy. Nu moet je weten dat Nobelus, als zoon van Keizer Haribo de 3e de leider was van de Candy stam. Hoewel Nobelus het niet 100% zeker was vermoedde hij dat Miki anti Candy had opgericht om daar een statement over te maken. Het kan natuurlijk ook puur toeval geweest zijn, er was namelijk een gerucht dat Miki wel eens suikerziekte zou kunnen hebben. Helaas zal niemand ooit weten wat de reden was, want Miki reed aan het hoofd van zijn leger recht naar Nobelus legioen met maar 1 doel, het uitmoorden van alles en iedereen die hem kwaad had gedaan. Toen hij op een steenworp verwijderd was gooide hij een steen. Aan die steen hing een briefje vast:

12miki12 08.09.20 17:11
Nog 34 minuten... maak je borst maar nat

Helaas stond de slotgracht droog dus het borst nat maken werd uitgesteld en de veldslag begon kort daarna. Na een strijd die 7 uren duurde en het leven kostte aan vele mannen en vrouwen, want die mochten ook meedoen, stond er nog maar 1 titaan recht. Nobelus had gewonnen, hij had de arme Micky tot mouse geslagen zodat die in de volgende Disney film kon meespelen. Later werd een verslag opgesteld van deze grootse veldslag, hieronder voor u allen te bewonderen:

1599583308249.png




En zo verloor deze wereld weer een groot strijder, veel te vroeg heengegaan in deze grote gevaarlijke wijde wereld. Press F to pay respect.







Epiloog, ik hoop dat iedereen zijn tijd heeft verloren met bovenstaand verslag te lezen. voor zij die dit niet hebben gedaan geen paniek, in de komende 48 uur volgt er vast nog een nieuw verhaal. Mochten er mensen hier bezwaar tegen hebben is dat prima, want ik doe dit niet voor jullie plezier. Doei
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
976
Helaas bleek Miki de trekken van een asielzoeker te hebben, hij kwam al de ruimte inpakken maar voerde geen klop uit en tot grote spijt werd hij enkele dagen later dan ook weer de deur gewezen. En toen liep het mis...

Het zijn toch altijd dezelfde ....
 
Reactiescore
1.488
De prt-screen van de aanval is duidelijk in scène gezet?
Veel geloofwaardiger als die 12 speer en 12 zwaard had gehad.
 
Reactiescore
3.540
Was halverwege een uitgebreid berichtje typen dat het forum steeds is volgespammed met onzintopics maar godverdomme wat een ervaring, emotionele rollercoaster met ups en downs, plot-twists, verraad, een duidelijk climax en een enerverende nasleep. De grootste cliffhanger is dan nog of Miki daadwerkelijk suikerziekte heeft, echter zullen we daar nooit meer achter komen. Kan niet wachten op je volgende boek, misschien een spin-off/origin story over Koning Haribo de 3e om maar even een suggestie te doen.
 
Reactiescore
68
haha heel mooi! Leuk geschreven Tim.
 
Reactiescore
6
Chapeau voor Tim!

Voor iedereen die zich nu afvraagt of ik diabetes heb..
Ik heb op dit moment een Napoleon in mijn mond, maar ik verzoek jullie dat niet door te vertellen aan mijn huisarts, beloofd? :)

Oh en verder.. Het was inderdaad een mooie strijd. Jammer dat mijn 20 speer- en zwaardvechters het niet hebben overleefd. Knap van Tim dat hij zo'n zware clear heeft weten te stoppen, nogmaals chapeau! Had ik niet aan zien komen lol

Het mooiste aan dit verhaal is het volgende.. Ik heb het op den duur zo obvious gemaakt dat ik aan het trollen was, maar Tim bleef maar happen (hij heeft lang niet alle berichten gepubliceerd lol). @Tim Als ik zo vrij mag zijn... neem het allemaal iets minder serieus ;)

Veel succes verder!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Chapeau voor Tim!

Voor iedereen die zich nu afvraagt of ik diabetes heb..
Ik heb op dit moment een Napoleon in mijn mond, maar ik verzoek jullie dat niet door te vertellen aan mijn huisarts, beloofd? :)

Oh en verder.. Het was inderdaad een mooie strijd. Jammer dat mijn 20 speer- en zwaardvechters het niet hebben overleefd. Knap van Tim dat hij zo'n zware clear heeft weten te stoppen, nogmaals chapeau! Had ik niet aan zien komen lol

Het mooiste aan dit verhaal is het volgende.. Ik heb het op den duur zo obvious gemaakt dat ik aan het trollen was, maar Tim bleef maar happen (hij heeft lang niet alle berichten gepubliceerd lol). @Tim Als ik zo vrij mag zijn... neem het allemaal iets minder serieus ;)

Veel succes verder!

Je bent gewoon hard weggespeeld makker.
 
Reactiescore
68
Chapeau voor Tim!

Voor iedereen die zich nu afvraagt of ik diabetes heb..
Ik heb op dit moment een Napoleon in mijn mond, maar ik verzoek jullie dat niet door te vertellen aan mijn huisarts, beloofd? :)

Oh en verder.. Het was inderdaad een mooie strijd. Jammer dat mijn 20 speer- en zwaardvechters het niet hebben overleefd. Knap van Tim dat hij zo'n zware clear heeft weten te stoppen, nogmaals chapeau! Had ik niet aan zien komen lol

Het mooiste aan dit verhaal is het volgende.. Ik heb het op den duur zo obvious gemaakt dat ik aan het trollen was, maar Tim bleef maar happen (hij heeft lang niet alle berichten gepubliceerd lol). @Tim Als ik zo vrij mag zijn... neem het allemaal iets minder serieus ;)

Veel succes verder!

Nee in het verhaal staat duidelijk dat je alles bent verloren en weg bent gespeeld, Je hele clear is weg :eek:
Deze topics zijn gewoon te mooi om niet te appreciëren.
 
Reactiescore
1.271
Chapeau voor Tim!

Voor iedereen die zich nu afvraagt of ik diabetes heb..
Ik heb op dit moment een Napoleon in mijn mond, maar ik verzoek jullie dat niet door te vertellen aan mijn huisarts, beloofd? :)

Oh en verder.. Het was inderdaad een mooie strijd. Jammer dat mijn 20 speer- en zwaardvechters het niet hebben overleefd. Knap van Tim dat hij zo'n zware clear heeft weten te stoppen, nogmaals chapeau! Had ik niet aan zien komen lol

Het mooiste aan dit verhaal is het volgende.. Ik heb het op den duur zo obvious gemaakt dat ik aan het trollen was, maar Tim bleef maar happen (hij heeft lang niet alle berichten gepubliceerd lol). @Tim Als ik zo vrij mag zijn... neem het allemaal iets minder serieus ;)

Veel succes verder!
Maak het nou niet nog chananter?
 
Reactiescore
534
Chapeau voor Tim!

Voor iedereen die zich nu afvraagt of ik diabetes heb..
Ik heb op dit moment een Napoleon in mijn mond, maar ik verzoek jullie dat niet door te vertellen aan mijn huisarts, beloofd? :)

Oh en verder.. Het was inderdaad een mooie strijd. Jammer dat mijn 20 speer- en zwaardvechters het niet hebben overleefd. Knap van Tim dat hij zo'n zware clear heeft weten te stoppen, nogmaals chapeau! Had ik niet aan zien komen lol

Het mooiste aan dit verhaal is het volgende.. Ik heb het op den duur zo obvious gemaakt dat ik aan het trollen was, maar Tim bleef maar happen (hij heeft lang niet alle berichten gepubliceerd lol). @Tim Als ik zo vrij mag zijn... neem het allemaal iets minder serieus ;)

Veel succes verder!

Doe ons een lol en post die berichten aub
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Niet veel interessants hoor, een lang bericht waar ik hem uitlegde hoe ik kon zien dat hij niet roofde/farmde/troepen maakte en dan eentje waar ik mijn echte stats deelde in de hoop dat hij zou beseffen dat ik 'm wat kon bijleren. Beiden niet interessant genoeg voor de sensatiezoekende AF-lezer.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
12miki12 08.09.20 19:11
Wow.. mijn krijgers hebben het niet overleefd.. Zag dit niet aankomen; jouw stamgenoten hebben je zeker vol ondersteund.

You lucky bastard

Nobelus Barbarus 08.09.20 19:39
Het was een mooie strijd, ik heb een verslag van onze veldslag laten vereeuwigen zodat we hem nooit zullen vergeten

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/duel-der-titanen.205006/

12miki12 08.09.20 20:28
Hahah ik heb het lang niet allemaal gelezen, veel te lang (jij hebt echt tijd teveel haha).

Moet er wel om lachen.. jij kan totaal niet inschatten of iemand aan het trollen is of niet. Ik maakte het zo obvious en nog had je het niet door. Je neemt het allemaal zo serieus. Een gebrek aan verstand zullen we maar zeggen ;)

Maargoed, hopelijk begrijp je mijn knipoog nu wel. En er dan nog een heel artikel over schrijven, wat doe jij de hele dag? Haha

12miki12 08.09.20 20:33
Hahaha ik heb het gelezen, jij neemt dit zo serieus he, jij had werkelijk het idee dat ik in de veronderstelling was dat ik met 20 speer en 20 zwaard jouw dorp kon clearen?

Of dit dan...

Hoewel Nobelus het niet 100% zeker was vermoedde hij dat Miki anti Candy had opgericht om daar een statement over te maken.

:joy:
 
Reactiescore
2.064
Bovenaan