Duckje

Reactiescore
634
Hierbij wil ik de CM @Duckje nagelen aan de schandpaal.

Reden hiervoor is dat de CM middels een nutteloze sub forum de onkunde van Boosten (wat hij middels sancties of aanpassing van de spelregels niet gehanteerd krijgt), wil handhaven.
Daarnaast is er totaal nul beleid m.b.t. tot sub forum gedeelte Schandpaal.
De Forum Mods weten zelf niet wat ze ermee moeten doen.
Zo worden in de schandpaal topics meerdere off topic posten toegelaten, die totaal geen meerwaarde aan huidige topics bieden.

Als de CM de stervende AF leven wilt inblazen, kan hij beste de geldende regels niet even opzij zetten.
Of wellicht vaker in zijn beroemde spiegel kijken en weten waarom hij CM is.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
241
Waren alle posts maar zo goed als die van jou, daar kunnen we met z'n allen nog veel van leren.
 
Reactiescore
634
Waren alle posts maar zo goed als die van jou, daar kunnen we met z'n allen nog veel van leren.

Ga maar in je eigen topic posten en kom hier niet wederom de clown uithangen en aantonen hoe er off topic gepost wordt in meerdere schandpaal topics :)
 
Reactiescore
2.483
Nu ben ik nieuwsgierig, vanwaar denk je dat er 0 beleid is?
 
Reactiescore
634
Nu ben ik nieuwsgierig, vanwaar denk je dat er 0 beleid is?

Elke topic heeft een eigen onderwerp.
Meeste topics worden na x posten alleen nog maar off topic gepost.

Jullie beleid is daarin dus 0.
Puur om dode AF leven in te houden laten jullie off topic toe.
 

Deleted User - 487948682

Guest
Wie stemt voor Coruscant als moderator!

Hier zijn sollicitatie
  • Verwijderd alle posts die Coruscant negatief in beeld brengen
  • Banned alle leden van F5, ook degene waarvan het niet precies duidelijk is of ze van F5 zijn
  • Men is nu verplicht om ieder bericht af te sluiten met: GruttePi3r is een lul!
  • Maakt alle onnodige woorden dikgedrukt om meer inhoud te krijgen in zijn posts.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.483
Elke topic heeft een eigen onderwerp.
Meeste topics worden na x posten alleen nog maar off topic gepost.

Jullie beleid is daarin dus 0.
Puur om dode AF leven in te houden laten jullie off topic toe.

Het is de bedoeling dat er voor elke case een eigen topic komt. Ik ben dus blij dat dit ook gebeurd.

Overal wordt er off-topic gepost, als we goed zouden handhaven moeten we 80% van alle posten over het hele forum verwijderen, maar mocht het echt uit te handlopen meld het dan en we checken die case.
 
Reactiescore
634
Het is de bedoeling dat er voor elke case een eigen topic komt. Ik ben dus blij dat dit ook gebeurd.

Overal wordt er off-topic gepost, als we goed zouden handhaven moeten we 80% van alle posten over het hele forum verwijderen, maar mocht het echt uit te handlopen meld het dan en we checken die case.

Voor elke Case is er nu een ook schandpaal topic (of die terecht of onterecht zijn boeit even niet)
Alleen kan je nu zelf ook terug lezen dan na post x, de posten totaal niks meer met onderwerp te maken hebben.
Veelal begint een Schandpaal topic over Jan en na post 5 wordt er gepost over Piet.
Hierbij heeft Piet al een eigen topic.
Als dit niet geordend wordt, kunnen we Schandpaal net zo goed zien als meerdere Top of -Flopspelers topics.

Daarnaast zijn de regels nog steeds zeer vaag over Schandpaal.
Terwijl topic starter al aangeeft dat er onterecht schandpaal topic ge-opend was geworden bv. Kan dit niet gesloten worden.
Er geld namelijk een x periode van inactiviteit, terwijl in oorspronkelijke idee duidelijk was aangegeven dat iemand niet eeuwig aan schandpaal genageld zal worden.
Middels een simpele Off topic post kan je dus een schandpaal topic wel eeuwig actief houden.

Reden waarom ik dus @Duckje hier hebt neergezet.
@Jo Han verwees mij door naar Duck, want hij wist ook niet precies wat de bedoeling ervan is.
Duck zelf is volgens mij nog steeds zijn spiegel aan het zoeken.

Als je iets invoert, werk het dan ook uit.
Ga anders ook niet met spiegel verhalen komen aanzetten, als je o.a. ziet dat AF geheel verwaarloost wordt.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.483
Ik denk dat jij en ik hier dan van mening over verschillen. Ik vind dit topic in deze hoedanigheid prima werken en functioneren. Al zou ik er persoonlijk niet voor hebben gekozen om er een subforum van te maken. Met meredeel van de posten en onderwerpen zijn P&P gericht en horen dus thuis op het wereldforum, waar dit subforum onderdeel van is.

Ik ga er overigens van uit dat wereld w75 geen subforum krijgt en dat deze topic gewoon op het hoofdforum kunnen worden geplaatst.
 
Bovenaan