|DT| vs Koekje&Co

DeletedUser

Guest
Rustig Mercenary, denk aan je hart.....dit topic heet ook DT vs Koekje, dus niks mis met je stats hier.....

Ik ben kalm, geen zorgen, slechts wederom geschokt door de reactie van een stamleider hier, gezien de motivatie erachter hoe dan ook verachtelijk is.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij heb je nog steeds niet door hoe hij op het AF altijd reageert :p
 

DeletedUser

Guest
Wel degelijk frank, maar ik reageer zoals er (nagenoeg) altijd op mij wordt gereageerd ;)
 

DeletedUser26035

Guest
Rustig Mercenary, denk aan je hart.....dit topic heet ook DT vs Koekje, dus niks mis met je stats hier.....

Hmm Fam volgens mij post je dit dan in het verkeerde topic want dit topic heet toch wel degelijk |DT| vs Koekje&Co.

Klein foutje kan gebeuren niets ergs gebeurd verder. :D
 

DeletedUser25199

Guest
Hmm Fam volgens mij post je dit dan in het verkeerde topic want dit topic heet toch wel degelijk |DT| vs Koekje&Co.

Klein foutje kan gebeuren niets ergs gebeurd verder. :D

Inderdaad en die &Co dat zijn wij uiteraard :D:D ... maar allez dan maar effe de stats apart zetten:


Zijde 1:
Stammen: .Kiwi, .Iwik
Zijde 2:
Stammen: |DT|, |ODT|, |SDT|

Timeframe: Laatste week



Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 409
Kant 2: 30
Verschil: 379

chart
 

DeletedUser

Guest
Dik weekje voor jullie! Mare... Zou het geen beter idee zijn om Kiwi VS |DT| te maken... Lijkt me niet dat de grootste stam een &co is...
 

DeletedUser

Guest
En volgens mij staat co in dit geval voor Donuts, SDT en ODT. Substammen dus.
Of ja, eigk is Koekje en Donuts net zo goed een substam van .Kiwi als dat .Iwik dat is.
 

DeletedUser7104

Guest
Ongelofelijk hoe iedere keer alles verschillend uitgelegd wordt, maar ik open wel een nieuw topic zijn we van dit geneuzel af :D
 

DeletedUser

Guest
topic is gemaakt zag ik ; goede zaak.
We zijn overigens van de oudere werelden ook nog de wereld met meer dan 200 spelers/accounts dus het spel blijft door deze tweestrijd boeien.

Vakantieperiode is inderdaad tot nu toe voor .kiwi zie kiwi spelers ineens dorpjes pakken zoals miramar.

AFE zit in een lastig parket maar hulde zoals zij doorgaan.

gr
mask
 

DeletedUser

Guest
Hier ventje das er nog eentje van mij uit het time topic van W5... allez nu ist uwen toer om te bewijzen dat jij beter dan mij kan timen. Wie A zegt moet nu ook maar B zeggen he!!!!!!

Beetje laat ben namelijk op vakantie. Maar is redelijk getimed maar kan je wel os tussem krijgen als je online bent hoor. En ks van vroeger dis kan.je het nu niet meer?:p
 
Bovenaan