|DT| vs Koekje&Co

DeletedUser

Guest
Idd, switchy hier heeft nooit een grote mond gehad, deed gewoon zijn ding. Volwassen persoon!
 

DeletedUser

Guest
Hmm, oké, zal het hem eens vragen ^^. Kunnen jullie eens vragen of hij zero0 is op w27/w22?
 

DeletedUser17472

Guest
Lijkt me idd niet de Switchhead die hier speelt.

Vergeet niet dat niet op iedere wereld dezelfde speler hoeft te zitten op hetzelfde account. Wellicht kun je hem zelf hier via het AF aanschrijven. Degene die hier onder die naam reageert is de enige die wij kennen.

Kunnen wij ons weer bezig houden met waar het hier om gaat |DT| vs .kiwi....of is het andersom :p
 

DeletedUser17472

Guest
Volgens TW stats speelt onze Switch toch niet op W27 hoor :p

Dan snap ik niet wat Robskeexp hier doet....hij gaat heel erg offtopic.....

Zullen wij maar weer ontopic gaan? Thnx.....Mercenary....waar blijven de stats? Het is maandag en volgens mij moeten het mooie stats zijn voor ons :D
 

DeletedUser43670

Guest
Nee we zijn vergeten dat het volgens Robskeexp op een ander account is (A)
 

DeletedUser

Guest
Jeetje mensen, een beetje rustig! :p

Zijde 1:
Stammen: |DT|, |ODT|, |SDT|
Zijde 2:
Stammen: Koekje, Donuts

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 86
Kant 2: 68
Verschil: 18

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 771,227
Kant 2: 515,891
Verschil: 255,336

chart



Klein maar fijn, winst gaat naar |DT|!!!
 

DeletedUser43670

Guest
Als je er eens wat over nadenkt is dit toch eigenlijk wel een bazen oorlog.
 

DeletedUser

Guest
Jeetje mensen, een beetje rustig! :p

Zijde 1:
Stammen: |DT|, |ODT|, |SDT|
Zijde 2:
Stammen: Koekje, Donuts

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 86
Kant 2: 68
Verschil: 18

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 771,227
Kant 2: 515,891
Verschil: 255,336

chart



Klein maar fijn, winst gaat naar |DT|!!!


mmmmmmm, wel het hele plaatje laten zien:p

Zijde 1:
Stammen: Koekje, Donuts, .Kiwi, .Iwik
Zijde 2:
Stammen: |DT|, |SDT|, |ODT|

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 410
Kant 2: 113
Verschil: 297

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3,788,803
Kant 2: 981,204
Verschil: 2,807,599

chart
 

DeletedUser

Guest
Smid, dat zijn geweldige stats voor jullie.
Maar tis hier gebruikelijk geworden om elke week de stats te posten, zoals Mercenary dat deed ;)

Wat niet weghoudt dat het idd wel weer 'n hele goeie week voor .Kiwi is, wat je natuurlijk ook rustig mag posten.

Als je er eens wat over nadenkt is dit toch eigenlijk wel een bazen oorlog.

Klopt, het is wss ook de laatste. De kans is klein dat er nog hele grote veranderingen gaan plaats vinden. Enige wat nog gaat gebeuren is dat Koekje helemaal wordt opgenomen in .Kiwi en dan is het heel duidelijk twee grootmachten tegen elkaar (wat het nu eigenlijk ook al is). Ow en als jullie graag willen beweren dat Koekje nog een op zich zelf staande stam is, begrijp ik dat best, maar bekijk ook even hoe realistisch dat nog is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27423

Guest
wat zijn er tegenwoordig achterlijk weinig topics hier? heb ik iets gemist?
 

DeletedUser

Guest
mmmmmmm, wel het hele plaatje laten zien:p

Zijde 1:
Stammen: Koekje, Donuts, .Kiwi, .Iwik
Zijde 2:
Stammen: |DT|, |SDT|, |ODT|

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 410
Kant 2: 113
Verschil: 297

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3,788,803
Kant 2: 981,204
Verschil: 2,807,599

chart

Weer dit.... ugh -,- Voro de 10e keer ofzo, ik post ALTIJD |DT| vs Koekje, .Kiwi heeft namelijk geen ene fudge te maken met mijn front... Ik post geheel egoïstisch datgene wat mijzelf aangaat, goed of slecht. Dus nee, ik laat NIET het 'hele plaatje' zien, want dat boeit me niet :)
 

DeletedUser43670

Guest
Klopt, het is wss ook de laatste. De kans is klein dat er nog hele grote veranderingen gaan plaats vinden. Enige wat nog gaat gebeuren is dat Koekje helemaal wordt opgenomen in .Kiwi en dan is het heel duidelijk twee grootmachten tegen elkaar (wat het nu eigenlijk ook al is). Ow en als jullie graag willen beweren dat Koekje nog een op zich zelf staande stam is, begrijp ik dat best, maar bekijk ook even hoe realistisch dat nog is.

Inderdaad.
Maar ik had het vooral over Koekje vs |DT|, wat nu toch al jaren ongeveer gelijk opgaat.
 

DeletedUser17472

Guest

Weer dit.... ugh -,- Voro de 10e keer ofzo, ik post ALTIJD |DT| vs Koekje, .Kiwi heeft namelijk geen ene fudge te maken met mijn front... Ik post geheel egoïstisch datgene wat mijzelf aangaat, goed of slecht. Dus nee, ik laat NIET het 'hele plaatje' zien, want dat boeit me niet :)

Rustig Mercenary, denk aan je hart.....dit topic heet ook DT vs Koekje, dus niks mis met je stats hier.....
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad.
Maar ik had het vooral over Koekje vs |DT|, wat nu toch al jaren ongeveer gelijk opgaat.

Dat is sowieso een bazen oorlog :D Dat kun je ook redelijk goed zien aan waar bijv. de ODA/ODD spelers liggen op de automatisch geupdate kaartjes hier.
 
Bovenaan