|DT| vs. HRS

DeletedUser21510

Guest
iemand interesse in stats?:p

Side 1:
Tribes: HRS
Players: PythoR

Side 2:
Tribes: |DT|
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 43
Kant 2: 20
Verschil: 23

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 423,352
Kant 2: 197,680
Verschil: 225,672

image.php

lol ?

bijna hetzelfde als 3 dagen geleden
 

DeletedUser13361

Guest
Vertel dan ook gelijk het hele verhaal migulio. Niet alleen 3 dagen onder aanval van ripperda, maar ook tegelijkertijd van NiKlo. Maar dat vertel je er dan weer niet bij. Ja, feiten verdraaien ligt jullie nu immers erg goed.
En als je dan als speler tegen 2 andere spelers die samen 5x zo groot zijn , maar 3 dorpen prijsgeeft die je vervolgens ook weer zelf terug pakt, dan is het vanaf mijn kant niet eens zo'n slechte strijd geweest. Maar of ik nu wel of geen goede speler ben in jullie ogen daar gaat het nu niet om. Trouwens het kan me ook niks schelen hoe er in HRS over mij wordt gedacht, maar over die uiteindelijke strijd wil ik het helemaal niet hebben.

Wilde alleen maar zeggen en aangeven met mijn opmerkingen dat de overstappen van de HRS leden jullie iedere keer wel erg goed uitkwamen. Het zijn net iedere keer de stamleden die onder aanval van ons liggen en veel dorpen verliezen. En dat begint wel op te vallen.
Laten we zeggen dat het jullie statistieken wel iedere keer erg goed uitkomt.
Neutrale TW'ers die dit lezen zullen dit beamen.
Dan kun je nog wel zulke mooie redenen verzinnen, de schijn hebben jullie wel erg tegen.
Het gaat er mij niet om wie er nu beter uit de statistieken komt. Het gaat mij alleen er maar om dat de strijd eerlijk verloopt.
En als je eerlijk durft te zijn en wij zouden ook zulke trucs uithalen, dan zou het forum ook te klein zijn voor de opmerkingen vanaf jullie kant.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Vertel dan ook gelijk het hele verhaal migulio. Niet alleen 3 dagen onder aanval van ripperda, maar ook tegelijkertijd van NiKlo. Maar dat vertel je er dan weer niet bij. Ja, feiten verdraaien ligt jullie nu immers erg goed.
En als je dan als speler tegen 2 andere spelers die samen 5x zo groot zijn , maar 3 dorpen prijsgeeft die je vervolgens ook weer zelf terug pakt, dan is het vanaf mijn kant niet eens zo'n slechte strijd geweest. Maar of ik nu wel of geen goede speler ben in jullie ogen daar gaat het nu niet om. Trouwens het kan me ook niks schelen hoe er in HRS over mij wordt gedacht, maar over die uiteindelijke strijd wil ik het helemaal niet hebben.

Wilde alleen maar zeggen en aangeven met mijn opmerkingen dat de overstappen van de HRS leden jullie iedere keer wel erg goed uitkwamen. Het zijn net iedere keer de stamleden die onder aanval van ons liggen en veel dorpen verliezen. En dat begint wel op te vallen.
Laten we zeggen dat het jullie statistieken wel iedere keer erg goed uitkomt.
Neutrale TW'ers die dit lezen zullen dit beamen.
Dan kun je nog wel zulke mooie redenen verzinnen, de schijn hebben jullie wel erg tegen.
Het gaat er mij niet om wie er nu beter uit de statistieken komt. Het gaat mij alleen er maar om dat de strijd eerlijk verloopt.
En als je eerlijk durft te zijn en wij zouden ook zulke trucs uithalen, dan zou het forum ook te klein zijn voor de opmerkingen vanaf jullie kant.

Eerste deel oke, respecteer ik alhoewel die 3 dorpjes wel met heel weinig weerstand gepakt werden. Het argument dat niklo ook aanviel vind ik nergens op slaan want ripperda werd toen hij die dorpen van don en die barbaren daar wilde pakken ook met 6 man aangevallen maar oke je hebt ze terug.

Verder wat zeur je nog over die overstappen? Ik zet pythor er toch gewoon bij in de stats? En als het je toch niet boeit wie er beter uit de stats komt waarom post je dit dan? De strijd verloopt eerlijk met of zonder stats de strijd is in het spel en niet hier.
 

DeletedUser

Guest
Eerste deel oke, respecteer ik alhoewel die 3 dorpjes wel met heel weinig weerstand gepakt werden. Het argument dat niklo ook aanviel vind ik nergens op slaan want ripperda werd toen hij die dorpen van don en die barbaren daar wilde pakken ook met 6 man aangevallen maar oke je hebt ze terug.

Verder wat zeur je nog over die overstappen? Ik zet pythor er toch gewoon bij in de stats? En als het je toch niet boeit wie er beter uit de stats komt waarom post je dit dan? De strijd verloopt eerlijk met of zonder stats de strijd is in het spel en niet hier.

+

Pythor wordt zeer gerespecteerd en geliefd in de stam.
Wij zetten hem zomaar niet buiten omdat hij dorpen verloor.

Hou je mond als je niet weet hoe het in elkaar steekt chills.
 

DeletedUser13361

Guest
Hahaha, wat een felle reacties en ontkenningen zeg.
Toch een gevoelige snaar geraakt bij HRS

Helaas bevestigen deze felle uitlatingen alleen maar onze vermoedens.
Ja ,er zijn immers zelf vlinders die ontkennen ooit rups te zijn geweest

I rest my case.
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, wat een felle reacties en ontkenningen zeg.
Toch een gevoelige snaar geraakt bij HRS

Helaas bevestigen deze felle uitlatingen alleen maar onze vermoedens.
Ja ,er zijn immers zelf vlinders die ontkennen ooit rups te zijn geweest

I rest my case.

Wat is dit nou weer voor slap gepraat. Alleen omdat wij fel reageren omdat jij iets zegt wat niet deugt denk jij dat jij gelijk hebt? Verder hoe gaat het ingame.. oke dankuwel!
 

DeletedUser

Guest
Wat is dit nou weer voor slap gepraat. Alleen omdat wij fel reageren omdat jij iets zegt wat niet deugt denk jij dat jij gelijk hebt? Verder hoe gaat het ingame.. oke dankuwel!

Laat hem maar dom wezen. ;)
Zolang wij het bij het juiste eind hebben. :)
 

DeletedUser

Guest
Zie ik hier nou spanning en sensatie aankomen:O Ik heb incommings, jiebie ook.. als dit maar goed gaat hopelijk wakkert het hier weer een beetje op.
 

DeletedUser

Guest
@ Migulio:

laat chills maar met rust, helaas heeft gewoon niet iedereen het van zijn intelligentie
 

DeletedUser

Guest
omdat hij het verschil tussen de realiteit en zijn eigen ideeen niet kan begrijpen
 

DeletedUser

Guest
...het lijkt wel oorlog...nog iemand wat modder hebben om mee te gooien wellicht?
 

DeletedUser

Guest
...het lijkt wel oorlog...nog iemand wat modder hebben om mee te gooien wellicht?

Ze gooien met modder op mijn muren gelukkig blijven ze staan, alleen zit er soms een modderbom bij en gaat me muur toch naar beneden:S
 

DeletedUser

Guest
Laat hem maar dom wezen. ;)
Zolang wij het bij het juiste eind hebben. :)
En dan blijft ik me maar afvragen waarom jij vaak de meest gehate forum poster bent ^^

Als je fel geageerd weet je dat dat een teken is dat je je er snel van af wilt maken en schrik hebt om er dieper op in te gaan...geen abnormale reactie van chills dus, wel van jou.
 

DeletedUser

Guest
En dan blijft ik me maar afvragen waarom jij vaak de meest gehate forum poster bent ^^

Als je fel geageerd weet je dat dat een teken is dat je je er snel van af wilt maken en schrik hebt om er dieper op in te gaan...geen abnormale reactie van chills dus, wel van jou.

Of je bent het er gewoon niet mee eens.. verder reageert iedereen anders dus valt het niet te zeggen wat de achterliggende gedachte is. Zeker niet als het alleen maar lettertjes zijn.

Maar jullie zijn nu wel goed bezig jiebie ligt zwaar onder vuur, ik ook! Het wordt nog leuk:D
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: HRS
Players:

Side 2:
Tribes: |DT|
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 41
Kant 2: 2
Verschil: 39

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 404,650
Kant 2: 20,327
Verschil: 384,323

image.php


Misschien iets te snel conclusies getrokken?
 
Bovenaan