DST

Reactiescore
473
iemand een tldr voor me?

heb overal even vlug wat context proberen op te snuiven maar ik zie nergens afspraken over een NAP en de edelgrens zwart op wit.
Als ik ineen stam zit, die een nap afsluit met een andere stam, lijkt het me meer als normaal dat er even een formele mededeling op het forum word geplaatst.

momenteel lijkt het me een beetje zo als volgt:

Stam 1 is niet zo sterk met communiceren.
Stam 2 invite een paar spelers zonder na te denken.
Stam 1 communiceert nog altijd niet maar opent de aanval.
geen idee wat er verder nog is gebeurt maar stam 1 gaat context loos klagen over stab op het AF.

hmm? ben ik nog iets vergeten?
 
Reactiescore
81
iemand een tldr voor me?

heb overal even vlug wat context proberen op te snuiven maar ik zie nergens afspraken over een NAP en de edelgrens zwart op wit.
Als ik ineen stam zit, die een nap afsluit met een andere stam, lijkt het me meer als normaal dat er even een formele mededeling op het forum word geplaatst.

momenteel lijkt het me een beetje zo als volgt:

Stam 1 is niet zo sterk met communiceren.
Stam 2 invite een paar spelers zonder na te denken.
Stam 1 communiceert nog altijd niet maar opent de aanval.
geen idee wat er verder nog is gebeurt maar stam 1 gaat context loos klagen over stab op het AF.

hmm? ben ik nog iets vergeten?

De stab gaat over het feit dat Vexus die lid van onze stam was alle info over de massa had doorgespeeld aan Elowyo en Witchking. Dit wil zeggen dat elowyo ook wist dat we een aanval op witchking gingen uitvoeren dus had hij ons even goed zelf een pm kunnen sturen met de vraag hoe of wat? Maar in plaats daarvan koos hij ervoor om te zwijgen, de spelers in kwestie te stacken en dan achteraf komen klagen op het AF dat we nap schenders zijn terwijl we geen enkel lid hebben aangevallen die bij het toenmalige DST behoorde. Wij hebben dan ook geen enkel lid van DST aangevallen buiten Witchking en Baudi met wie we al in conflict lagen voor ze DST hebben gejoind. En zoals reeds gezegd hadden we inderdaad beter kunnen communiceren.

Maar het is mij beu om steeds hetzelfde opnieuw te moeten uitleggen dus wat mij betreft kan dit idd gesloten worden

Sinds wanneer vijand van de NAP? Wij hebben gechecked of er een stammenoorlog was, dus niet.

Witchking en Baudi zullen je dit ongetwijfeld wel zelf verteld hebben dus hang niet het heilig boontje uit.
 
Reactiescore
139
Dit wil zeggen dat elowyo ook wist dat we een aanval op witchking gingen uitvoeren dus had hij ons even goed zelf een pm kunnen sturen met de vraag hoe of wat? Maar in plaats daarvan koos hij ervoor om te zwijgen, de spelers in kwestie te stacken en dan achteraf komen klagen op het AF dat we nap schenders zijn terwijl we geen enkel lid hebben aangevallen die bij het toenmalige DST behoorde.

De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet. Jullie zagen dat witchking en baudi in DST zaten en besloten geen pm te sturen. Maar om te zwijgen en aan te vallen.
Vervolgens kom je zelf naar het AF en doe je hetzelfde....

Als je het jezelf niet kwalijk neemt dat je niet PM't moet je dat DST ook niet doen. Als je zelf naar het AF komt, mag je verwachten dat DST dat ook doet. Of moet het vanaf 1 kant komen?
 
Reactiescore
81
Moet je de naam dunkirk zo nodig zwart maken?
Oh, geraken jullie zelf in de war aan wie je wat beloofd? Want dit komt namelijk niet van dunkirk :D

De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet. Jullie zagen dat witchking en baudi in DST zaten en besloten geen pm te sturen. Maar om te zwijgen en aan te vallen.
Vervolgens kom je zelf naar het AF en doe je hetzelfde....

Als je het jezelf niet kwalijk neemt dat je niet PM't moet je dat DST ook niet doen. Als je zelf naar het AF komt, mag je verwachten dat DST dat ook doet. Of moet het vanaf 1 kant komen?
10x hetzelfde liedje, wij hadden reeds een massa uitgewerkt voor ze in DST zaten hebben geen pm gestuurd omdat we bang waren dat elowyo ons plan ging lekken. Hoogstwaarschijnlijk was elowyo eerst op de hoogte van onze massa en heeft hij ze dan gerecruit maar dat kunnen we helaas niet bewijzen.

Het is echt niet zo moeilijk te begrijpen hoor..
 
Reactiescore
205
10x hetzelfde liedje, wij hadden reeds een massa uitgewerkt voor ze in DST zaten hebben geen pm gestuurd omdat we bang waren dat elowyo ons plan ging lekken. Hoogstwaarschijnlijk was elowyo eerst op de hoogte van onze massa en heeft hij ze dan gerecruit maar dat kunnen we helaas niet bewijzen.

Het is echt niet zo moeilijk te begrijpen hoor..

Uhm, weet jij wat stabben inhoudt? Want je geeft letterlijk aan dat jullie stabbers zijn :p
 
Reactiescore
205
Vechten we dit voor eens en altijd uit? Mijn squirtle tegen jouw baby dragon (Je mag geen time wizard gebruiken!)

Is goed.

squirtle.png

Vs

Babydragon kaart 2.png

Zoals je kan zien heeft Squirtle maar 40 hp en BabyDragon maar liefst 700 deff.
Ook heeft Squirtle maar 1 aanval van 10 attack terwijl BabyDragon 1200 attack heeft met andere woorden in 1 aanval is Squirtle dood :(

Nu kan je zeggen dat Squirtle water attribute heeft en Babydragon zijn aanvallen daardoor minder zwaar wegen maar daar sla je de plank volledig mis.
BabyDragon is wind attribute :cool2:

Al met al is BabyDragon vele malen sterker dan Squirtle.

Get rekt mate!! :cool2:
 
Reactiescore
81
Is goed.

Bekijk bijlage 28342

Vs

Bekijk bijlage 28343

Zoals je kan zien heeft Squirtle maar 40 hp en BabyDragon maar liefst 700 deff.
Ook heeft Squirtle maar 1 aanval van 10 attack terwijl BabyDragon 1200 attack heeft met andere woorden in 1 aanval is Squirtle dood :(

Nu kan je zeggen dat Squirtle water attribute heeft en Babydragon zijn aanvallen daardoor minder zwaar wegen maar daar sla je de plank volledig mis.
BabyDragon is wind attribute :cool2:

Al met al is BabyDragon vele malen sterker dan Squirtle.

Get rekt mate!! :cool2:
Dat ging ik inderdaad aanhalen! I’m shocked :eek:
Zal mijn Egyptische god kaarten maar thuis laten zeker..
 
Reactiescore
11
Oh, geraken jullie zelf in de war aan wie je wat beloofd? Want dit komt namelijk niet van dunkirk :D


10x hetzelfde liedje, wij hadden reeds een massa uitgewerkt voor ze in DST zaten hebben geen pm gestuurd omdat we bang waren dat elowyo ons plan ging lekken. Hoogstwaarschijnlijk was elowyo eerst op de hoogte van onze massa en heeft hij ze dan gerecruit maar dat kunnen we helaas niet bewijzen.

Het is echt niet zo moeilijk te begrijpen hoor..

Ik heb echt geen idee
 
Reactiescore
3
Dit is wel een strijder, SO naar Dunkirk (of wie er anders is gecensord)
laat dunkirk daar aub buiten wat een onzin. Dit komt van dafequal die eerst een week gebedeld heeft om in onze stam te mogen, er vervolgens niet in komt en dan een beetje gaat lopen stoken door hier een PM te posten. Te zielig voor woorden.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
laat dunkirk daar aub buiten wat een onzin. Dit komt van dafequal die eerst een week gebedeld heeft om in onze stam te mogen, er vervolgens niet in komt en dan een beetje gaat lopen stoken door hier een PM te posten. Te zielig voor woorden.

Er is maar 1 ding te zielig voor woorden, en het is niet het posten van die pm.

Tot nog toe was dit hele topic een grappig stuk vol met verwijten, slechte onderbouwingen en nog slechtere verdedigingen. Enige pluspunt was nog dat @grepi Lering probeerde te trekken en tot zekere hoogte verantwoording nam voor fouten van hem en zijn stam naar mate die duidelijk werden.

Tot deze pm naar buiten kwam. Eindelijk iets concreets. En ja, het is idd te zielig voor woorden. Een pm waarin je zelf toe geeft dat je 1. De info hebt ontvangen, en 2. Er daadwerkelijk ook gebruik van gemaakt hebt.

Dus niet alleen was je op de hoogte van de stab van vexus, je hebt er ook nog eens actief aan meegeholpen en hem een veilige haven geschonken.

Iedere andere fatsoenlijke speler had hem geblokkeerd, en de pm/berichten met info per direct door gestuurd naar de leiding van DeKlok zodat ze zelf maatregelen konden nemen, of je had vexus op zijn minst de deur kunnen wijzen.

Ik begrijp heel goed dat de speler in de PM op slag niks meer met je stam te maken wilt hebben als je zo wilt spelen, enige juiste als een stam op deze manier vies spel ondersteund en zelfs beloond.
 
Bovenaan