DST

Reactiescore
81
Beste AF’ers,



Na de fameuze stab op clickb*it door Sequa Quare. hebben we deze maand een nieuwe winnaar. De hoofdprijs gaat deze keer naar Vexus. Ik zal eerst even kort de voor geschiedenis schetsen zodat de leden van DST hier niet weer onzin komen strooien.

Om te beginnen hadden wij van de stam DEKLOK een NAP met DST, in deze NAP waren we onder andere overeen gekomen om langs hun kant niks te edelen onder de 509 lijn en wij niks daar boven. Dit verliep een hele tijd zonder problemen tot nu dan.

Wij van DEKLOK waren al even over en weer aan het aanvallen met de stam GROND waar Witchking en Baudi toen bij zaten en ook leider van waren. Ze leken niet echt os te verzenden naar hun leden die we overnamen en zodra ze een dorpje kwijt waren werden ze gekickt. Het waren dan ook niet de meest actieve spelers maar er zijn zeker mooiere manieren om dit te doen, maar goed dit ter zijde. Vervolgens kregen enkele spelers van ons aanvallen binnen van zowel Witchking als Baudi waarna ze na een kleine week uiteindelijk toch een dorp van me konden innemen. Tot daar allemaal fairplay ze hadden toen gewoon de offensieve bovenhand (Al had OS van Vexus die naast me ligt waarschijnlijk ook wel geholpen maar OS sturen was helemaal niet zijn ding!, *rode vlag 1*).

Goed, een paar dagen nadat ze dit dorp van me ingenomen hebben en K9 een keurig offensief uitvoert op een speler van hun stam djmaikel15 (nog een stabber maar dat is een verhaal voor een andere keer), beslissen Witchking en Baudi om de overstap te maken naar DST de stam waar wij een NAP mee hebben zoals hierboven vermeld. Dit kwam voor ons als een hele verrassing, aangezien DST hier niets over gecommuniceerd had met ons en het toch wel duidelijk was dat wij al wat hadden uitgevochten met beide leden.

Voor beide leden de overstap maakten hadden we binnen de stam al afgesproken een massa te houden op Witchking en Baudi en deze was dan ook al volledig afgerond. Volgens de plannen gingen we alle aanvallen laten landen op 16/04 om 08:00. Aangezien wij onze plannen voor de massa moeilijk konden verklappen hebben we DST hier niet over verwittigd en gingen we gewoon door gaan met onze plannen aangezien de switch naar DST van deze leden toch niet met ons besproken werd.

Zogezegd zo gedaan tot we gisteren avond 15/04 de aanval voor de massa plots priveberichten krijgen van onze stamleiding via onze discord server. Wat bleek dat Vexus plots iedereen had verwijderd als vriend en alle bevelen delen had uitgeschakeld vlak voor hij zijn aanvallen voor de massa moest uitvoeren. Alle alarmbellen gingen bij iedereen natuurlijk af, onze massa was verraden en volledig doorgespeeld aan DST. Of dit de reden is waarom ze naar DST gegaan zijn of dit effectief al gepland was hebben wij het raden naar.

De leiding heeft gisteren avond in allerijl dan nog een heel nieuw aanvalsplan op gesteld met nieuwe targets waarvoor dank aan de fantastische leiding van DEKLOK! Helaas mocht het voor de aanvallen op Witchking en Baudi niet zijn die waren te goed voorbereid en niet alleen dat. Want ik had vanochtend voor het binnen glippen van de eerste aanvallen alle Verslagen tegenstanders als ondersteuning van alle stamleden van DST genoteerd, wat blijkt nu dat zij hen nog eens gedeffed hebben ook, van een low blow gesproken..

De stamleiding had dan gisteren avond besloten om in alle stilte ook enkele dorpen van onze stabber Vexus te targetten, dit hebben we dan ook gedaan en tot nu toe staat de teller op 3 dorpen winst. Er zijn nog enkele aanvallen lopende. Aangezien er edeltreintjes toekwamen bij hem in de ochtend moesten we hem dus ook uit de stam kegelen en nog geen 10m later was hij al te zien in de rangen van DST wat een toeval! Hij was trouwens niet de enige zo hebben ze gelijk nog enkele leden mee genomen van onze BG voor hun MB stam lekker vol te recruiten.

Dit allemaal gezegd zijnde ben ik enorm teleurgesteld in het niveau van zo goed als alle spelers van DST omdat ze dan ook gisteren avond ons probeerden te blamen op het AF voor het niet na leven van een NAP. Ik ben dan ook heel benieuwd tot waar deze stam het gaat schoppen met leden die verraad plegen en stam hoppen ;)

Hier onder nog enkele screentjes van vexus dat het hem geen zak kan schelen en de verslagen tegenstanders als OS cijfertjes van DST.
Schermafbeelding 2021-04-16 om 14.59.48.png
Schermafbeelding 2021-04-16 om 15.00.08.png
IMG-0238.PNG]

Met vriendelijke groeten

Een teleurgestelde grepi
 
Reactiescore
81
Hoe bedoel je de meningen verschillen? Dus wat jullie bedoelen is dat jullie onze dorpen mogen overnemen dan naar onze NAP vluchten en wij niks van aanvallen meer mogen doen 5 dagen later omdat we dan de NAP schenden? Juist we moeten gewoon lekker afwachten tot jullie de NAP zouden schenden? Kom op he dit slaat nergens op dat weet je zelf ook, kom dan tenminste uit voor de gemaakte fouten.
 
Reactiescore
11
red.png
[014] Stalingrad (448|513) K544,304Witch-king of Angmar [GROND]grepi [DEKLOK]2021-03-31 16:14:02
green.png
[014] Stalingrad (448|513) K544,304grepi [DEKLOK]Witch-king of Angmar [GROND]2021-03-31 16:14:02
green.png
[018] Stalingrad (446|526) K541,732droppie131sumu [GROND]2021-03-30 20:32:30
red.png
-004- Brokeze (451|516) K543,945Turkish Dragon [GROND]scatia [DEKLOK]2021-03-30 09:43:50
green.png
Donny_monney (445|524) K54506EldrostojwzDutchDragon220 [GROND]2021-03-30 07:05:13
green.png
-007- Dorp van een backstabber (453|516) K542,921HabibaDanielTurkish Dragon [GROND]2021-03-30 03:12:08
red.png
ClownTown |007| (454|530) K544,496katlol [GROND]WhiteClown [DEKLOK]2021-03-28 08:39:30
green.png
[009] Stalingrad (434|521) K543,339pentium [TGSC]Witch-king of Angmar [GROND]2021-03-28 08:03:36
red.png
ClownTown |006| (457|526) K543,029Deni Alves [GROND]WhiteClown [DEKLOK]2021-03-27 21:20:00
 
Reactiescore
3
Beetje kinderachtig van Grepi om hier te gaan huilen en stemming maken. Er wordt het woord stabber gebruikt door een stam die achter de rug om hun eigen zusterstam aan het stabben zijn. Letterlijk zeggen ze dat hun zusterstam SN2 "vissenvoer" is. Dus ja....wie is er dan de stabber. En hier huilen en het zo erg vinden dat leden daarvan bij ons aankloppen en in een fijne stam wel goed worden opgevangen en gewaardeerd.
Ik wil er niet meer woorden aan vuil maken zoals Grepi het nodig vindt om hele verhalen te gaan schrijven (houdt hem kennelijk bezig).
 
Reactiescore
81
Eerst en vooral heb ik deze post gemaakt omdat onze stam ten onrechte werd afgeschilderd op dit forum als nap schenders door jullie leden maar goed het is hier geen moddergevecht. Verder wou ik de rest van de wereld even op de hoogte stellen van jullie niet zo ethische manier van spelen en mijn blik op de feiten geven. Over wat je zegt van het stabben van onze zusterstam is dan ook incorrect (wat me niet meer verbaasd). We hebben meermaals berichten gestuurd naar de leden van de betreffende stam en kregen slechts van een 2 tal reactie dan denk ik dat iedereen deze leden eerder zou internen dan laten weg edelen door de vijand? Wat tot op heden zelf nog niet is gebeurd...

ohja degene die zei dat hij die stam wou op edelen was Vexus, had hij je dat niet verteld dan?
 
Reactiescore
3
Eerst en vooral heb ik deze post gemaakt omdat onze stam ten onrechte werd afgeschilderd op dit forum als nap schenders door jullie leden maar goed het is hier geen moddergevecht. Verder wou ik de rest van de wereld even op de hoogte stellen van jullie niet zo ethische manier van spelen en mijn blik op de feiten geven. Over wat je zegt van het stabben van onze zusterstam is dan ook incorrect (wat me niet meer verbaasd). We hebben meermaals berichten gestuurd naar de leden van de betreffende stam en kregen slechts van een 2 tal reactie dan denk ik dat iedereen deze leden eerder zou internen dan laten weg edelen door de vijand? Wat tot op heden zelf nog niet is gebeurd...

ohja degene die zei dat hij die stam wou op edelen was Vexus, had hij je dat niet verteld dan?
Inderdaad..... jouw blik op de feiten ;-)
 
Reactiescore
30
Maar wat is nou het antwoord hierop van de leiding van dts dan?

Vind het maar een slappe reactie op wat overduidelijk een vieze stab is.
 
Reactiescore
81
Ik denk dat je niet veel meer reactie moet verwachten aangezien er gewoon niet veel aan te zeggen valt en de leiding van DST, vexus gewoon er bovenop nog eens gestacked heeft.

06758A7B-8A98-48DB-983E-E22FBC8617E1.png
 
Bovenaan