Drugs 2

Reactiescore
770
Dat was op mijn vraag omdat er totaal niet meer on topic werd gereageerd en het een stal was van persoonlijke irrelevante ervaringen, en TRB het ook steeds verklootte.

Maar deze mag wel openblijven. Misschien een nieuwe kans geven.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser73016

Guest
Excuses, maar dan mocht het ook wel even gezegd worden via een berichtje. Dan had dit helemaal niet gemoeten.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Ik heb gister lekker veel drugs lopen smoren, kwas totaal pele

smoke weed everyday 420 snoop doggie doggggg
 
Reactiescore
770
Excuses, maar dan mocht het ook wel even gezegd worden via een berichtje. Dan had dit helemaal niet gemoeten.

Dat wist je van jezelf en men wijst je er al meerdere keren op, niet alleen hier maar ergens anders ook. Dan had niets gemoeten NIETS!!!!1!!1ùµ$^^!!!
 

DeletedUser73016

Guest
Even een serieuze vraag:

Weet iemand hoe de overheid zou kunnen profiteren van cannabisverkoop bij een vrije markt. Want accijnzen/belastingen horen daar dan niet bij. En is er een andere oplossing dan om in zo een systeem controle te hebben?
 

DeletedUser23144

Guest
vergunningen verkopen, en als je zonder vergunning betrapt wordt een gigantische boete
 

DeletedUser73016

Guest
Moet cannabis gelegaliseerd worden?

Moet cannabis gelegaliseerd worden?

In navolging van het grote drugstopic waar mede dankzij ik te veel over ervaringen werden gepraat (sorry nogmaals) openen we dit topic. Wat is de bedoeling van het topic. Iedereen gaat aangeven mocht er een stemming plaatsvinden, of hij wel of niet vindt dat cannabis gelegaliseerd moet worden. Iedereen zal zich moeten aansluiten bij een bepaalde lijstje. Probeer wel steeds te argumenteren waarom en indien je akkoord gaat, maar aangeeft dat er stricte voorwaarden moeten gelden, leg dan uit welke voorwaarden?

dit dus kopieren en je naam ergens onder schrijven
Code:
[B][COLOR="#008000"]Ja[/COLOR][/B]:

[B][COLOR="#FF0000"]Neen[/COLOR][/B]:
 
Reactiescore
1.728
Re: Moet cannabis gelegaliseerd worden?

Als er flink BTW en accijnzen op geheven wordt net als met sigaretten dan heeft Nederland een nieuw goudmijntje. Dus ja legaliseer die zooi en gooi er flink wat accijnzen op.
 
Reactiescore
770
Re: Moet cannabis gelegaliseerd worden?

Ik ben zeker voor mits het gebruikt wordt voor medische doeleinden. Over de psychedelische ervaring kan nog gediscussieerd worden.

En inderdaad aub geen persoonlijke ervaringen want niemand geeft een stront over le "420 I blazed it shit was gold xDDD" verhalen.
 

DeletedUser70476

Guest
Re: Moet cannabis gelegaliseerd worden?

Gewoon de hele zooi verbieden, geen gezeiks en de handel keihard aanpakken.
 
Reactiescore
770
Re: Moet cannabis gelegaliseerd worden?

Probeer wel steeds te argumenteren waarom en indien je akkoord gaat, maar aangeeft dat er stricte voorwaarden moeten gelden, leg dan uit welke voorwaarden?

pls
 

DeletedUser70476

Guest
Re: Moet cannabis gelegaliseerd worden?

Ik zeg toch ook, geen gezeiks. Dat is mijn argumentatie. :boer:
 

DeletedUser73016

Guest
Re: Moet cannabis gelegaliseerd worden?

Ja:
Stalov
mohniels

Neen:
Madebygod
 

DeletedUser

Guest
Ik ben voor het legaliseren van wiet en hasj om dezelfde reden en voorwaarden dat alcohol legaal is.
 

DeletedUser75452

Guest
Alcohol verbieden.
Deze drug staat hoog (zo niet bovenaan..) op de lijst van verkeersdoden bijvoorbeeld. En andere agressieve misdaden.
 
Bovenaan