Droomstam

DeletedUser

Guest
ik zou niet heel me eigen stam kiezen hoor als ik er maar 10 mocht kiezen
 

DeletedUser66966

Guest
aaah oke ik wist niet dat clears sturen met 2000 bijl en 4000 lc en edels timen om de 1,3 seconden de nieuwe mode was:p

Dit wist ik ook niet, maar dat zou wel verklaren waarom aanvallen vanuit Secrets er altijd zo uitzien. :D
 

DeletedUser65376

Guest
timinator een goede front speler:p? treintjes timen in 4 sec is tegenwoordig goed?

En tog blijft hij dorpen pakken, zegt dan naast zijn skills om te timen ook wat over de skills van Moskva om te snipen :)
 

DeletedUser

Guest
nooit gehoord van edelclears zo te zien

en kun jij me even vertellen in welke wereld je edels clears kan snipen? dan kom ik daar ook spelen,

je weet niet waar je over praat man snotneus
 
Reactiescore
768
nooit gehoord van edelclears zo te zien

en kun jij me even vertellen in welke wereld je edels clears kan snipen? dan kom ik daar ook spelen,

je weet niet waar je over praat man snotneus

Edelclears kun je snipen als er een 'spion' in de clear zit. Die blaast zichzelf dan op en hoopt de edel daarbij mee te nemen
 

DeletedUser

Guest
aaah oke pff al die nieuwe dingen, kun je zeker met pa kopen? ik heb wel maserati's voor men edels gekocht
 

DeletedUser66966

Guest
nooit gehoord van edelclears zo te zien

en kun jij me even vertellen in welke wereld je edels clears kan snipen? dan kom ik daar ook spelen,

je weet niet waar je over praat man snotneus

Snipen lukt, maar je moet het dan wel met een volledig defdorp doen, als je 1 van de 4 edels laat doodlopen, heb je je dorpje normaal nog. :rolleyes:
Natuurlijk ben je dan wel meestal een defdorpje kwijt. :eek:
 

DeletedUser49913

Guest
Als het de def uti het dorpje zelf is maakt het niet zo heel veel uit :rolleyes:
 

DeletedUser65376

Guest
nooit gehoord van edelclears zo te zien

en kun jij me even vertellen in welke wereld je edels clears kan snipen? dan kom ik daar ook spelen,

je weet niet waar je over praat man snotneus

Jij hebt het hier over de treintjes..

Daarbij kan je edelclears blocken of backtimen ook dit word niet tot nauwelijks gedaan. En met voldoende def kan je getimde edelclears gewoon snipen maar heb je dit niet gaat het iig lastig.

Dus ja weet wel waar ik over praat, en dat snotneus zal ik maar niet op reageren zal het als een brok emotie zien dat t niet al te goed gaat binnen /Care & de resultaten vs -DR- ook niet al te best zijn.
 

DeletedUser

Guest
lol van de 50 treintjes zijn er 48 gesniped;) de rest is edelclear.

en het gaat hardstikke goed zelf:D kijk maar een bij stammenoorlogen. /care bestaat pas sinds september dat is nu een half jaartje dr bastaat een jaar langer en wij hebben al meer oda en odd.
 

DeletedUser65376

Guest
Moskva is alsnog voldoende dorpen verloren zowel aan Timinator2000 als aan Kloetinge en Killrick.

Miss dat het over het algemeen goed gaat maar als je mijn post zou lezen, had je kunnen lezen dat ik het over de statistieken tegenover -DR- heb en die zien er niet al te goed uit. Daarbij horen wij binnen DR dat er genoeg mensen het er niet mee eens zijn of niks willen doneren voor massa's. Miss is dit waar miss ook niet voorlopig heb ik nog niks gezien van de kant van /Care dan alleen maar verliezen.
 

DeletedUser

Guest
lol van de 50 treintjes zijn er 48 gesniped;) de rest is edelclear.

en het gaat hardtikke goed zelf:D kijk maar een bij stammenoorlogen. /care bestaat pas sinds september dat is nu een half jaartje dr bastaat een jaar langer en wij hebben al meer oda en odd.

Volgens mij kan jij niet rekenen.

van de 50 treinen 48 gesniped?
Hoe kan het dan dat wij als DR toch nog 28 dorpen in de plus staan?

Daarbij zoals de post hier boven al vanaf het moment dat Dr en /Care in oorlog zijn zijn jullie behoorlijk in het nadeel.
Ook is er geen enkele tegen reactie. ( dat terwel jullie nogal goed je mondje constant open hadden. )

Jullie beweerde zo goed te zijn bewijs dat dan maar.

En daarbij buzz, Jij bent enkel bezig met een Inactief lid heb je niet iets beters te doen?
Je zoekt enkel de makkelijke prooien uit.
 
Bovenaan