Droomstam

DeletedUser

Guest
tja omdat jij noob bent weet je dat niet maar soms gaat er speler op delete. en die dorpjes liggen dan bij de vijand. die edelen we dan snel voordat ze gaan cluster fucken, maar zoals ik al zei noobs als jij weten dat niet

Ja hoor, een echte tw'er zou ze afbakenen om ze tot farms te maken.
als je er omheen edelt heb je zo een farminkomen van 50m/dag zonder enige moeite
 

DeletedUser

Guest
Ja hoor, een echte tw'er zou ze afbakenen om ze tot farms te maken.
als je er omheen edelt heb je zo een farminkomen van 50m/dag zonder enige moeite

haha natuurlijk en jij zou dat doen. alle bb's bij de vijand in de buurt moet je edelen anders worden het cf's
en weer laat je merken dat begrijpend lezen niet jou ding is.
 

DeletedUser66966

Guest
Ja hoor, een echte tw'er zou ze afbakenen om ze tot farms te maken.
als je er omheen edelt heb je zo een farminkomen van 50m/dag zonder enige moeite

Is het niet net beter om mooi uitgebouwde dorpen te edelen? :confused:
Dan kan je daar lekker veel troepen in maken om anderen aan te vallen, en dan moet je daar ook niet telkens gaan farmen, maar heb je de gs al onmiddellijk. En met je troepen kan je dan op andere plaatsen farmen, en zo win je nog meer gs.

En het is toch dom om het jezelf moeilijk te maken door anderen aan te vallen en zo veel troepen te verliezen, terwijl je ook gewoon kan internen, of mooie barbaartjes kan edelen. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Is het niet net beter om mooi uitgebouwde dorpen te edelen? :confused:
Dan kan je daar lekker veel troepen in maken om anderen aan te vallen, en dan moet je daar ook niet telkens gaan farmen, maar heb je de gs al onmiddellijk. En met je troepen kan je dan op andere plaatsen farmen, en zo win je nog meer gs.

En het is toch dom om het jezelf moeilijk te maken door anderen aan te vallen en zo veel troepen te verliezen, terwijl je ook gewoon kan internen, of mooie barbaartjes kan edelen. :cool:

die laatste 2 regels ben ik het niet mee eens:p bb's edelen is niks aan je zoekt tegenstand en sensatie. +staat beter op je lijstje.

maar als een stamlid op bb gaat of een mb en die ligt tegen de vijand aan tja dan moet je die wel edelen. farms of niet
 

DeletedUser66966

Guest
Ik ben het met je eens, maar tegen een barbaartje van 10k zeg ik toch geen nee. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
haha natuurlijk en jij zou dat doen. alle bb's bij de vijand in de buurt moet je edelen anders worden het cf's
en weer laat je merken dat begrijpend lezen niet jou ding is.
Als er één ding is waar ik goed in ben is het farmen en ja dat deed ik.
Mijn ODA is nog altijd even hoog, of zelfs hoger als dat van jou. En dat kwam doordat ik mijn BB's beschermde.
Als er één farmdorpje werd geëdelt droeg die speler de gevolgen ervan. Ik heb ook destijds alle noob spelers uit mijn cluster geëdelt. Dat was ook grotendeels gelukt, enkele spelers die zich aan de randjes van mijn cluster bevonden en mijn leerlingetje bleven staan.
Als er een speler je CF' moet je reageren. En dat doe je niet door je edels op barbaren te gooien...

Is het niet net beter om mooi uitgebouwde dorpen te edelen? :confused:
Dan kan je daar lekker veel troepen in maken om anderen aan te vallen, en dan moet je daar ook niet telkens gaan farmen, maar heb je de gs al onmiddellijk. En met je troepen kan je dan op andere plaatsen farmen, en zo win je nog meer gs.

En het is toch dom om het jezelf moeilijk te maken door anderen aan te vallen en zo veel troepen te verliezen, terwijl je ook gewoon kan internen, of mooie barbaartjes kan edelen. :cool:
Als je de keuze hebt tussen een barbaartje met 30/30/30 of een speler met 25/25/25 is het imo logisch dat je voor de speler gaat.
Alle spelers in je cluster moeten zo snel mogelijk weg, anders ben je later gekloot door het moraal.
Wat vrij logisch is... Alleen maar zien jullie noobjes dat anders. Jullie gaan enkel voor de puntjes.

Als je dit spel enkel en alleen speelt voor de puntjes misschien wel ja.. Maar ik deed het voor de kick die ik ervan kreeg.
Spelers vernietigen tot ze nog maar enkele dorpen overhielden. Daar deed ik het voor.
 

DeletedUser

Guest

haha goedzo daan:D

Ik begin niet meer aan dit tijdrovend kansloos spel.



Ja, ik ben verschrikkelijk slecht en jij bent zeker weten beter... :(

Yeh right! :cool::cool::cool:

Als er één ding is waar ik goed in ben is het farmen en ja dat deed ik.
Mijn ODA is nog altijd even hoog, of zelfs hoger als dat van jou. En dat kwam doordat ik mijn BB's beschermde.
Als er één farmdorpje werd geëdelt droeg die speler de gevolgen ervan. Ik heb ook destijds alle noob spelers uit mijn cluster geëdelt. Dat was ook grotendeels gelukt, enkele spelers die zich aan de randjes van mijn cluster bevonden en mijn leerlingetje bleven staan.
Als er een speler je CF' moet je reageren. En dat doe je niet door je edels op barbaren te gooien...


Als je de keuze hebt tussen een barbaartje met 30/30/30 of een speler met 25/25/25 is het imo logisch dat je voor de speler gaat.
Alle spelers in je cluster moeten zo snel mogelijk weg, anders ben je later gekloot door het moraal.
Wat vrij logisch is... Alleen maar zien jullie noobjes dat anders. Jullie gaan enkel voor de puntjes.

Als je dit spel enkel en alleen speelt voor de puntjes misschien wel ja.. Maar ik deed het voor de kick die ik ervan kreeg.
Spelers vernietigen tot ze nog maar enkele dorpen overhielden. Daar deed ik het voor.

BB'tjes zijn saai, helemaal gelijk.

Accounts afslachten is leuker :D

Alleen Jana Cr is niet leuk, 99,9 % Def :mad::mad::mad::mad::mad:
 

DeletedUser

Guest
Als er één ding is waar ik goed in ben is het farmen en ja dat deed ik.
Mijn ODA is nog altijd even hoog, of zelfs hoger als dat van jou. En dat kwam doordat ik mijn BB's beschermde.
Als er één farmdorpje werd geëdelt droeg die speler de gevolgen ervan. Ik heb ook destijds alle noob spelers uit mijn cluster geëdelt. Dat was ook grotendeels gelukt, enkele spelers die zich aan de randjes van mijn cluster bevonden en mijn leerlingetje bleven staan.
Als er een speler je CF' moet je reageren. En dat doe je niet door je edels op barbaren te gooien...


Als je de keuze hebt tussen een barbaartje met 30/30/30 of een speler met 25/25/25 is het imo logisch dat je voor de speler gaat.
Alle spelers in je cluster moeten zo snel mogelijk weg, anders ben je later gekloot door het moraal.
Wat vrij logisch is... Alleen maar zien jullie noobjes dat anders. Jullie gaan enkel voor de puntjes.

Als je dit spel enkel en alleen speelt voor de puntjes misschien wel ja.. Maar ik deed het voor de kick die ik ervan kreeg.
Spelers vernietigen tot ze nog maar enkele dorpen overhielden. Daar deed ik het voor.
helemaal mee eens. maar mijn manier is makkelijker^^
 

DeletedUser

Guest
nee oet mijn manier van de groote bb's op de grens wegedelen vvoordat ze ge cf worden, wederom kun je weeeeeeer niet begrijpend lezen
 

DeletedUser66966

Guest
Alleen Jana Cr is niet leuk, 99,9 % Def :mad::mad::mad::mad::mad:

Daar ben ik het helemaal mee eens. En met die 0,1% off valt ze dan 's nachts in het weekend aan wanneer je je op een feestje aan het bezatten bent. :(

En de volgende dag ben je dan een paar dorpen kwijt. :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

En Antho is alweer verbannen. Zouden we geen topic openen waar we namen verzinnen voor nieuwe AF-accounts voor Antho? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Daar ben ik het helemaal mee eens. En met die 0,1% off valt ze dan 's nachts in het weekend aan wanneer je je op een feestje aan het bezatten bent. :(

En de volgende dag ben je dan een paar dorpen kwijt. :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

En Antho is alweer verbannen. Zouden we geen topic openen waar we namen verzinnen voor nieuwe AF-accounts voor Antho? :rolleyes:

antho de loser zou hem wel staan
 

DeletedUser67506

Guest
moamoa waarom edel je btw bb dorpen van 100 punten :p dat duurt toch een tijdje eer je iets mee kunt doen er zitten toch genoeg spelers in je buurt die je kan edelen
 

DeletedUser

Guest
Internen en BB's edelen
nog zo'n "blackwolf warrior" type.. hoera ...

Blackwolf Warrior kan dat op 3 werelden tegelijk :p

En met alle werelden in top 20 staan, en alleen maar BB'tjes van 500 puntjes ^.^

Daar ben ik het helemaal mee eens. En met die 0,1% off valt ze dan 's nachts in het weekend aan wanneer je je op een feestje aan het bezatten bent. :(

En de volgende dag ben je dan een paar dorpen kwijt. :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

En Antho is alweer verbannen. Zouden we geen topic openen waar we namen verzinnen voor nieuwe AF-accounts voor Antho? :rolleyes:

Ja, dat had ik op MMM veel last van, die doet 's nachts aanvallen :(
 

DeletedUser66966

Guest
moamoa waarom edel je btw bb dorpen van 100 punten :p dat duurt toch een tijdje eer je iets mee kunt doen er zitten toch genoeg spelers in je buurt die je kan edelen

Spelers van 100 punten kan ik niet edelen wegens de 20:1 bescherming. :(
Als ik die dorpen niet edel, dan edelen de anderen in mijn buurt die dorpen. En ik heb er niet echt een probleem mee om ze uit te bouwen. ;)

PS: wie ben je eigenlijk? :rolleyes:

Ja, dat had ik op MMM veel last van, die doet 's nachts aanvallen :(

Heb ik al ondervonden. :(
Maar hun treintjes lijken op niets. :D:D
 

DeletedUser67506

Guest
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan