Droomstam

DeletedUser

Guest
1. Oorspronkelijke team Hurei, uitleg lijkt me overbodig.
2. Andre68, zonder hem ben ik een ongeleid projectiel haha
3. Targetx, we hebben iemand nodig die planned
4. Unknownn., heerlijke skills en doorzettingsvermogen.
5. Kozacy, A. is een top mens!
6. Warpapa, heerlijk om zo'n toegewijde speler in je stam te hebben.
7. YaHeL voor aan't front
8. Caporzo, gewoon een chille dude :D
9. Ash, Propaganda machine
10. Moises, heerlijke spelers wat ik zo zie. En ik wil natuurlijk met Idunno in de stam :p
11. Philips de goede, lache dude, goede speler
12. Bear Guy, goede deffers zijn altijd welkom
13. Ladder, goede aanvallers natuurlijk ook
14. Aleksandros, lache dude en bereid om zich in te zetten voor de stam
15. Warre, lijkt me chill om eindelijk in een stam te zitten met een scripter

Die combinatie gaat niet. :D
 

DeletedUser64848

Guest
01: Team Hurei
02: Caporzo
03: Krustie, vele kennen hem niet maar is een enorme doorzetter
04: Team Moises
05: Frozenduck2 Leuk om een praatje mee te maken :p
06: Michel van RH, gewoonweg een geweldige kerel
07: Philips, ik hoor alleen maar goede dingen over hem
08: Team Twiki
09: Locust, houdt goed stand tegen Thunderia
10: Speeders II, als je hem beter kent, kan je er toch een leuk gesprek mee hebben
11: Strike back, zeker al van zijn actie dat hij aniron zou met rust laten toen die ziek was, maar ook een zeer mooie comeback gemaakt met die ban
12: Dreadking, als ik zo al die verhalen hoor...
13: Ghost Isprink Zeer ervaren en geskillde speler lijkt me
14: The dietstructor, ligt een beetje in de schaduw maar lijkt me ook weer een zeer ervaren speler
15: Speedreader, gaat nog vele mensen verbazen

vele spelers kan ik niet beoordelen dus ga ik het ook niet doen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Vraag me echt af waarom iedereen met al die stamhoppertjes van Hap! in één stam wilt. :eek:
 

DeletedUser

Guest
01: Team Hurei
02: Caporzo
03: Krustie, vele kennen hem niet maar is een enorme doorzetter
04: Team Moises
05: Frozenduck2 Leuk om een praatje mee te maken :p
06: Michel van RH, gewoonweg een geweldige kerel
07: Philips, ik hoor alleen maar goede dingen over hem
08: Team Twiki

En nog een paar maar is wat laat en kan nie meer nadenken na half 11

Voor half elf wel dan? :rolleyes::p
 

DeletedUser58227

Guest
01: Team Hurei
02: Caporzo
03: Krustie, vele kennen hem niet maar is een enorme doorzetter
04: Team Moises
05: Frozenduck2 Leuk om een praatje mee te maken :p
06: Michel van RH, gewoonweg een geweldige kerel
07: Philips, ik hoor alleen maar goede dingen over hem
08: Team Twiki

En nog een paar maar is wat laat en kan nie meer nadenken na half 11

Dan mag je me er nu ook wel bijzetten hoor.
 

DeletedUser62436

Guest
Je hebt wel jan en jack, maar niet Team Aegon :eek:
Wij zijn toch sowieso een droom om in je stam te hebben :D
 

DeletedUser64848

Guest
Zo, bijgezet!

Je hebt wel jan en jack, maar niet Team Aegon :eek:
Wij zijn toch sowieso een droom om in je stam te hebben :D

Ik ga niemand beoordelen als ik ze niet goed ken... Ik weet wel dat jullie wildcard op bb hebben gekregen maar heb je er zoveel moeite voor moeten doen?
 

DeletedUser62436

Guest
Nee niet veel moeite nee. Even 2 keer knallen en weg was ie. Terwijl hij in de pm wel stoer deed na onze eerste scout.
 

DeletedUser58227

Guest
Achteraf ook nog hoor, hij kwam met het smoesje af dat hij 1 of 2 weken eerder al op barb stond :p
Kan niet eens xD
 

DeletedUser60153

Guest
Beste AF-lezers,

Zoals jullie de laatste dagen hebben gemerkt was er veel gezeik met Jasper. Ten eerste wil ik even mijn excuses aanbieden voor het soms wat groffe taalgebruik, Jasper had het me een beetje te bont gemaakt. Maar goed, nu naar de essentie. Zoals ik eerder aangaf hebben wij het wachtwoord veranderd zodat wij met bisdejugend verder konden gaan omdat Jasper redelijk wispelturig is. Dit hadden we zeer juist ingeschat, want hij heeft de vorige eigenaar benaderd die het wachtwoord weer heeft veranderd. Ook is de vv verbroken en zitten we nu dus met een account in de stam waar we geen flauw idee van hebben wie er op speelt. Dit is dan ook de reden van z'n kick.

Vandaar ook de vraag van ons, Resist, willen jullie zo fair mogelijk handelen, en ons doorgeven als er info wordt gelekt? In mijn ogen is TW het mooist als het fair gespeeld word, kijk naar zo'n fantastische actie van thunderia!

Maar goed, waarom ik dit bij droomstam post? Puur omdat Resist nu in mijn ogen de droomstam is. 10 perfecte spelers die voor elkaar door het vuur gaan, mensen met een heerlijk stamgevoel zoals je het niet vaak meemaakt.

Jasper bedankt voor de korte tijd die we je hebben meegemaakt, ondanks dat je ons het bloed onder de nagels weg hebt laten halen hebben we geleerd hoe we met zulk soort situaties in zo'n kleine besloten stam moeten omgaan. Al blijf je wel de slechste speler die ik ooit gezien heb.
 

DeletedUser

Guest
Beste AF-lezers,

Zoals jullie de laatste dagen hebben gemerkt was er veel gezeik met Jasper. Ten eerste wil ik even mijn excuses aanbieden voor het soms wat groffe taalgebruik, Jasper had het me een beetje te bont gemaakt. Maar goed, nu naar de essentie. Zoals ik eerder aangaf hebben wij het wachtwoord veranderd zodat wij met bisdejugend verder konden gaan omdat Jasper redelijk wispelturig is. Dit hadden we zeer juist ingeschat, want hij heeft de vorige eigenaar benaderd die het wachtwoord weer heeft veranderd. Ook is de vv verbroken en zitten we nu dus met een account in de stam waar we geen flauw idee van hebben wie er op speelt. Dit is dan ook de reden van z'n kick.

Vandaar ook de vraag van ons, Resist, willen jullie zo fair mogelijk handelen, en ons doorgeven als er info wordt gelekt? In mijn ogen is TW het mooist als het fair gespeeld word, kijk naar zo'n fantastische actie van thunderia!

Maar goed, waarom ik dit bij droomstam post? Puur omdat Resist nu in mijn ogen de droomstam is. 10 perfecte spelers die voor elkaar door het vuur gaan, mensen met een heerlijk stamgevoel zoals je het niet vaak meemaakt.

Jasper bedankt voor de korte tijd die we je hebben meegemaakt, ondanks dat je ons het bloed onder de nagels weg hebt laten halen hebben we geleerd hoe we met zulk soort situaties in zo'n kleine besloten stam moeten omgaan. Al blijf je wel de slechste speler die ik ooit gezien heb.
Ik heb niet gevraagd het te veranderen :eek: Op mijn erewoord H.
 
Bovenaan