Droomspeler

DeletedUser65039

Guest
Tegen mij ook ..
Iig hij zei dat hij mijn vijand ging worden, niet welk acc of stam :p
 

DeletedUser

Guest
Na de belediging die hij tegen mij gezegd heeft over mijn pa is hij uit de stam gezet. Daarna heeft hij zoveel dreigberichtjes gehad op zijn gedrag die hij naar mij vertoonde dat hij het niet meer aankon xD. Btw voor de goede orde alles is weer in orde met mijn pa :)

Als je zo'n gedrag vertoont, mag je voor mijn gedrag vertrekken, dus ik ben blij datie weg is :)
 

DeletedUser58227

Guest
BUMP!!! :cool:

Hier mijn ljistje, misschien een beetje eentonig, maar weet niet zo erg veel van spelers op W21.

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Twiki & nog een hoop meer hoor :p
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Twiki, Ash, Nummero Uno...
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Twiki, Ash, Nummero Uno.
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Dreadking, Twiki, Ash, Nummero Uno, Toxication
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Sir Bruno
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Philips?
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Toxication
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? LawZzZ of Anti
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Neh, op W21 nog niet echt.
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Iedereen in Plague & LawZzZ! :D
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler Ik denk iemand buiten de stam dan? Dan moge dan Hurei zijn.
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Dreadking
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Nummero Uno
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Ash, Twiki
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Niemand
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Twiki
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Skills, activiteit, gezelligheid.
 

DeletedUser58227

Guest
Haten of vervelend vinden is een verschil, althans bij mij wel. ;)
 

DeletedUser55740

Guest
:O Had hier wel iets anders verwacht :eek::rolleyes:

Jerreuh, je post zijn inhoudelijk niet het meest hoogstaand, maar niemand hier (behalve CR natuurlijk), heeft echt een hekel aan je, dus je hoef er ook niet om te vragen ;)
 

DeletedUser62862

Guest
BUMP!!! :cool:

Hier mijn ljistje, misschien een beetje eentonig, maar weet niet zo erg veel van spelers op W21.

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Twiki & nog een hoop meer hoor :p
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Twiki, Ash, Nummero Uno...
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Twiki, Ash, Nummero Uno.
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Dreadking, Twiki, Ash, Nummero Uno, Toxication
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Sir Bruno
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Philips?
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Toxication
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? LawZzZ of Anti
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Neh, op W21 nog niet echt.
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Iedereen in Plague & LawZzZ! :D
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler Ik denk iemand buiten de stam dan? Dan moge dan Hurei zijn.
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Dreadking
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Nummero Uno
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Ash, Twiki
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Niemand
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Twiki
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Skills, activiteit, gezelligheid.

Zie hier toch veel foute antwoorden ! :cool:
 

DeletedUser58227

Guest
Hier mijn ljistje, misschien een beetje eentonig, maar weet niet zo erg veel van spelers op W21.

Ik weet dus ook nog niet veel over jou,:p houd het dus aardig selectief helaas. Speel hier namelijk niet vanaf het begin.
 

DeletedUser58227

Guest
En hoe dat dan. Ik kan moeilijk van iedereen alles te weten komen.
 
Bovenaan