Droomspeler

Reactiescore
57
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Jeroen en Luuk van Team Insane.
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Insane
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Heel mijn stammetje, op 2 na dan ;)
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Insane, L095, Thuggangsta. Red drags ( Exodine)
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Icy Saint.
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?Pff, geen idee
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Kan ? nee is al uitgeroeid naar rang 1.
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Serieus geen idee
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Jorik van Bornix ( W14) En Tim van Insane.
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? ehh ? no idea
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler Para
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Benny ?
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) joshualoos ?
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Insane
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Turgon, deze haat zit echt diep.
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Kevin, voormalig Utreg86
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Bazen

Sorry dat er zoveel insane staat :$ Maar ik ben stiekem verliefd op ze..
Ssst he !
 

DeletedUser56594

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Jeroen van Insane.
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Geen idee.
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Met heel Para. <3!
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Conductedhero
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Maakt niet uit wie er naast me ligt als je geen stamgenoot, BG of NAP bent ga je doood :bijl:
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Zelfde als bij vorige vraag.
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Conductedhero, Partners, Jan van brienne en Astrakiller gaan nog erg hard groeien!
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Ik denk dat we dan gewoon solo gaan :)
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Jeroen en Tim.
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Geen idee.
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler? Heel Para <3!
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Benny6max
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)? Geen idee.
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)? Timmetjeeee!
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat? Tegenover niemand echt haat.
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Team Insane en de rest van Para.
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Activiteit, gezelligheid en skills.
 

DeletedUser36252

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? cluc ( koen)
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? geen flauw idee
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Pally Mally
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? iedereen met wie ik in de stam zit
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? geen flauw idee
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Zelfde als bij vorige vraag.
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? volg ik niet zo goed op
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Ik denk dat we dan gewoon solo gaan
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? niemand ik speel mij spel :p
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Geen idee.
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler? strijders echte strijders
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Benny6max
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)? Pally Mally
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)? je hebt er zo veel die dit goed kunnen
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat? tegen niemand blijf maar een spel
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? ik zelf :p
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Strijders,man en man gevechten :bijl:
__________________
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? euh, Jeffa (en robin bracke omdat hij zo kort is en mike zwaan omdat hij op robin lijkt :p)
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Pally en de insanes
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Luuk
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Jeroen :D
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Roetsjbaan
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?Benny
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Wereld is te ver gevorderd
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Para
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Tim for sure, maar zeker ook D.O.A
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? OUT
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler team thuggansta
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Benny zeker, alhoewel ik vind dat handvat niet onder moet doen
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) joshualoos, tgogja, de echte baas was zone x
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Insane timbo deuhhhhh
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Roetsjbaan
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Jeffa conducto :D
17. Waarop baseer jij jou team en de mensen rondom je? Onlineheid op skype(heb ik een co nodig en jij bent dan net online dan heb je het zitten :D)
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Insane in the membrame
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Insane in the membrane
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Insane in the membrane
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Insane in the membrane (als ie demijne niet verwaarloosd terwijl ie al die andere doet ofc)
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Turgeon
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede skills? Insane in the membrane
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Insane in the membrane
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? BWR iemand moet toch op de stam opheffen knop duwen
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Die van mij is puur !
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Insane in the membrane.
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler Turgeon
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Insane in the membrane
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)Insane in the membrane
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)Insane in the membrane
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Turgeon
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?Insane in the membrane
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?Het gevoel dat ik krijg als ik hen naam lees :)
 

DeletedUser53396

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Jeroen en Luuk van Team Insane.
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Insane
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Heel mijn stammetje, op 2 na dan ;)
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Insane, L095, Thuggangsta. Red drags ( Exodine)
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Icy Saint.
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?Pff, geen idee
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Kan ? nee is al uitgeroeid naar rang 1.
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Serieus geen idee
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Jorik van Bornix ( W14) En Tim van Insane.
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? ehh ? no idea
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler Para
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Benny ?
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) joshualoos ?
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Insane
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Turgon, deze haat zit echt diep.
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Kevin, voormalig Utreg86
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Bazen

Sorry dat er zoveel insane staat :$ Maar ik ben stiekem verliefd op ze..
Ssst he !

Volgens mij heeft er iemand meer liefde voor insane als jij ;)


1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Insane in the membrame
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Insane in the membrane
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Insane in the membrane
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Insane in the membrane (als ie demijne niet verwaarloosd terwijl ie al die andere doet ofc)
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Turgeon
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede skills? Insane in the membrane
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Insane in the membrane
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? BWR iemand moet toch op de stam opheffen knop duwen
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Die van mij is puur !
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Insane in the membrane.
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler Turgeon
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Insane in the membrane
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)Insane in the membrane
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)Insane in the membrane
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Turgeon
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?Insane in the membrane
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?Het gevoel dat ik krijg als ik hen naam lees :)
 

DeletedUser

Guest
buuuuuuump

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Turgon qua karakter (zie AF artikel als voorbeeld), Meeste para-spelers qua samenhorigheidsgevoel
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? J. Insane. Wat die allemaal wel ni leuk vind :eek:
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Para. --> wordt steeds binnen de x aantal minuten gereageerd op zowel offensieve als defensieve aanvragen
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Niels (red drags). Hier geen Para-speler aangezien we een hoopje impulsievelingen zijn XD
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Helmet, zou IG ook nog beginnen zeike zoals op het AF
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? order spelers onder 1m. klotemoraal..., wat goeie skills betreft Insane in the membrane. Beetje 900 clears sture :p
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Conductedhero, vanwege de ligging die meer in de core is
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Op één of ander manier The V. Ze hebben misschien niet de meest kwaliteitsvolle spelers, maar het stamgevoel is er zeker wel
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Mwaaaa... ni echt. Der zijn er wel een paar die me proberen te laten farmen ^^
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Wij hebben weinig Naps/BGs. Dus ik neem Smurf. maar :p
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler. Pally mally (ookal speelt ie solo denk ik?)
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Bennymax vs BWR
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Thuggangstaaaaa! BASHEN BASHEN BASHEN! (dikkenekstylez)
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat? ex-moneyconnect, ex-gregorian, ex-plaagbeest, boss iron, merveille1,... :p
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? dunno
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? kwaliteit, activiteit, humor
 

DeletedUser56594

Guest
buuuuuuump

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Turgon qua karakter (zie AF artikel als voorbeeld), Meeste para-spelers qua samenhorigheidsgevoel
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? J. Insane. Wat die allemaal wel ni leuk vind :eek:
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Para. --> wordt steeds binnen de x aantal minuten gereageerd op zowel offensieve als defensieve aanvragen
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Niels (red drags). Hier geen Para-speler aangezien we een hoopje impulsievelingen zijn XD
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Helmet, zou IG ook nog beginnen zeike zoals op het AF
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? order spelers onder 1m. klotemoraal..., wat goeie skills betreft Insane in the membrane. Beetje 900 clears sture :p
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Conductedhero, vanwege de ligging die meer in de core is
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Op één of ander manier The V. Ze hebben misschien niet de meest kwaliteitsvolle spelers, maar het stamgevoel is er zeker wel
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Mwaaaa... ni echt. Der zijn er wel een paar die me proberen te laten farmen ^^
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Wij hebben weinig Naps/BGs. Dus ik neem Smurf. maar :p
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler. Pally mally (ookal speelt ie solo denk ik?)
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Bennymax vs BWR
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Thuggangstaaaaa! BASHEN BASHEN BASHEN! (dikkenekstylez)
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat? ex-moneyconnect, ex-gregorian, ex-plaagbeest, boss iron, merveille1,... :p
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? dunno
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? kwaliteit, activiteit, humor

Luie donder! Neemt die een co aan die alleen maar mag farmen :rolleyes:
 

DeletedUser55041

Guest
buuuuuuump

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Turgon qua karakter (zie AF artikel als voorbeeld), Meeste para-spelers qua samenhorigheidsgevoel
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? J. Insane. Wat die allemaal wel ni leuk vind :eek:
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Para. --> wordt steeds binnen de x aantal minuten gereageerd op zowel offensieve als defensieve aanvragen
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Niels (red drags). Hier geen Para-speler aangezien we een hoopje impulsievelingen zijn XD
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Helmet, zou IG ook nog beginnen zeike zoals op het AF
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? order spelers onder 1m. klotemoraal..., wat goeie skills betreft Insane in the membrane. Beetje 900 clears sture :p
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Conductedhero, vanwege de ligging die meer in de core is
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Op één of ander manier The V. Ze hebben misschien niet de meest kwaliteitsvolle spelers, maar het stamgevoel is er zeker wel
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Mwaaaa... ni echt. Der zijn er wel een paar die me proberen te laten farmen ^^
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Wij hebben weinig Naps/BGs. Dus ik neem Smurf. maar :p
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler. Pally mally (ookal speelt ie solo denk ik?)
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Bennymax vs BWR
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Thuggangstaaaaa! BASHEN BASHEN BASHEN! (dikkenekstylez)
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat? ex-moneyconnect, ex-gregorian, ex-plaagbeest, boss iron, merveille1,... :p
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? dunno
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? kwaliteit, activiteit, humor

Thnx lieve buurman! We zullen je verwachtingen tegemoet komen:p:)
 

DeletedUser

Guest
buuuuuuump

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Turgon qua karakter (zie AF artikel als voorbeeld), Meeste para-spelers qua samenhorigheidsgevoel
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? J. Insane. Wat die allemaal wel ni leuk vind :eek:
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Para. --> wordt steeds binnen de x aantal minuten gereageerd op zowel offensieve als defensieve aanvragen
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Niels (red drags). Hier geen Para-speler aangezien we een hoopje impulsievelingen zijn XD
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Helmet, zou IG ook nog beginnen zeike zoals op het AF
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? order spelers onder 1m. klotemoraal..., wat goeie skills betreft Insane in the membrane. Beetje 900 clears sture :p
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Conductedhero, vanwege de ligging die meer in de core is
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Op één of ander manier The V. Ze hebben misschien niet de meest kwaliteitsvolle spelers, maar het stamgevoel is er zeker wel
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Mwaaaa... ni echt. Der zijn er wel een paar die me proberen te laten farmen ^^
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Wij hebben weinig Naps/BGs. Dus ik neem Smurf. maar :p
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler. Pally mally (ookal speelt ie solo denk ik?)
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Bennymax vs BWR
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Thuggangstaaaaa! BASHEN BASHEN BASHEN! (dikkenekstylez)
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat? ex-moneyconnect, ex-gregorian, ex-plaagbeest, boss iron, merveille1,... :p
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? dunno
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? kwaliteit, activiteit, humor

Reinoudt style :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Insane, Conductedhero
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Insane
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Para.
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Conductedhero
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Conductedhero
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Para.
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Echt geen idee
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Geen idee
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler? Conductedhero
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Bennymax
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Insane
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Humor, Activieteit

:)
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Insane, Conductedhero
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Insane
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Para.
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Conductedhero
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Conductedhero
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Para.
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Echt geen idee
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Geen idee
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler? Conductedhero
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Bennymax
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) Insane
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Humor, Activieteit

:)
waarom sta ik niet als favoriete skypert!? :mad:
 
Bovenaan