Droomspeler

Reactiescore
116
Juist ja :D

Goede tijden, goede tijden :)
 

DeletedUser57808

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Insane Jeroen omdat hij een beest is in TW. Uren farmen, faken, taggen... En hij blijft het plezant vinden.
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Ik begon deze wereld met ervaring 0. Toen ik in Sick. kwam, vooral in de Sick.-chat dan, hebben een aantal spelers mij super veel bijgeleerd (Insane, Conducted, Churchill..). Dankzij hun sta ik nu top 20. Spelers die graag andere spelers helpen het spel te snappen en leuker te maken heb ik respect voor.
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Ik hoef maar een berichtje naar Vetrix te sturen en ik weet dat hij, samen met Para., er voor zorgt dat ik geen enkel dorp verlies en doe wat ik zou doen, of zelfs beter.
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? pfew, altijd iedereen afkraken als het hem iets minder gaat, Bah!
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? stuurboord, geen hoge ODA, maar als hij een target heeft gaat het er aan. Meestal door slim en doordacht te spelen. Slimme kerels zitten daar ;)
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Dr. Freud komt de top 5 nog in. Deffen, bashen en ondertussen farmen, zo speel je TW.
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Smurf., Gezellige stam waar je op kan rekenen.
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Oude medespeler + zie vraag 2
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? /
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler Dr. Freud
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Benny6max, iedereen kent het cerhaal ondertussen wel.
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) Mamba, prachtige aanvalsplannen.
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) stuurboord vermelde ik al, ook Insane komt soms met een geweldig idee (ClusterBuster & SchaduwCluster)
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat /
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Conductedhero - top 10
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Gezellig persoon, niet te veel afwijkende visie.
 

DeletedUser

Guest
dus zonder ervaring kan jij het op je eerste wereldje FF zover schoppen om in een van de beste stammen van W 20 te komen, die gasten leren jou ietsjes bij en uiteindelijk een top 20 account en in de beste stam van W 20??
 

DeletedUser57808

Guest
Zoiets? Er zijn er meerdere die dit gedaan hebben en zelfs beter dan mij zijn.
Je moet wat geluk hebben met je ligging, buren, vijanden etc.
 

DeletedUser57808

Guest
Jij hebt toch al op andere wereld(en) gespeeld voor W20? Of vergis ik me?
 

DeletedUser

Guest
de ligging verschilt weinig met astra dus best wel een slecht :D
ik had nou zo`n 4-5 mil aan punten gehad als ik niet was geëdeld, ik had het geluk dat ik uit mezelf snel achter het farmen kwam :p, alleen nog het geluk gehad dat ik mocht/ kon fuseren nadat ik was geëdeld :p
 
Bovenaan