Droomspeler

DeletedUser59641

Guest
Waarom zouden mensen naar ons opkijken of met mij willen spelen (fré? :p )
Nubs :D
 

DeletedUser52941

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
MyPride , 2Sec , Coppernicus : Top spelers ;)
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?
the incredibles : Hij hangt als het zwaard van Damocles boven mijn hoofd xD
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
MyPride : Zetor ken ik al een hele tijd , goede speler voor hem ga ik door het vuur.
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
Coppernicus
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
Nog geen arrogante kwallen tegen gekomen.
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
Geen.
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
Coppernicus , Mephitis , MyPride
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
PSY ; Gestoorden horen daar nu eenmaal :)
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
/
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
/
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler

12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
2sec
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)
MyPride ;O
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)
Moontje :)
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat
Geen xD
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
Coppernicus
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?
Respect voor je vijand.
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
MyPride , 2Sec , Coppernicus : Top spelers ;)
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?
the incredibles : Hij hangt als het zwaard van Damocles boven mijn hoofd xD
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
MyPride : Zetor ken ik al een hele tijd , goede speler voor hem ga ik door het vuur.
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
Coppernicus
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
Nog geen arrogante kwallen tegen gekomen.
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
Geen.
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
Coppernicus , Mephitis , MyPride
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
PSY ; Gestoorden horen daar nu eenmaal :)
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
/
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
/
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler

12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
2sec
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)
MyPride ;O
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)
Moontje :)
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat
Geen xD
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
Coppernicus
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?
Respect voor je vijand.

Al jouw posten zijn bedankjes waard:eek::D
 

DeletedUser8655

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
MyPride , 2Sec , Coppernicus : Top spelers ;)
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?
the incredibles : Hij hangt als het zwaard van Damocles boven mijn hoofd xD
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
MyPride : Zetor ken ik al een hele tijd , goede speler voor hem ga ik door het vuur.
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
Coppernicus
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
Nog geen arrogante kwallen tegen gekomen.
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
Geen.
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
Coppernicus , Mephitis , MyPride
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
PSY ; Gestoorden horen daar nu eenmaal :)
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
/
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
/
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler

12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
2sec
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)
MyPride ;O
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)
Moontje :)
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat
Geen xD
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
Coppernicus
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?
Respect voor je vijand.

Meh alleen mijn farmslet staat erbij :mad:
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Mezereon, Quality. Inc.
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? The Dawn
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? coningsrob, 2Sec
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? MOXSHIFT3, Liquicity
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? /
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? /
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Pazzo, Coppernicus, Blanco S
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Serve
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? The incredibles, lag boven mij:p
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Indocility denk wel
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler? Team Quality. Inc.
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Nog niks van gemerkt
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) faalhazen? Evo2.0
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)? Moxshift3, coningsrob
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat? Geen
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Iedereen:cool:
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Gedrag
 

DeletedUser63580

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Immortal Dude en Indocility
2. Tegen welke speler(s) kijk jij ec ht tegen op, op een positive manier? Captain Grom n Blaze
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Immortal Dude
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? -
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? -
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Indocility en ro1997
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Immortal Dude, MyPride en Indo
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Drunk en Serve
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? -
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? -
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler Immortal, Indo, Captain, MyPride, Ro1997
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Niks gezien nog
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) niks gezien
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) -
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat -
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? -
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? geen team
 

DeletedUser38984

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Immortal Dude en Indocility
2. Tegen welke speler(s) kijk jij ec ht tegen op, op een positive manier? Captain Grom n Blaze
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Immortal Dude
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? -
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? -
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Indocility en ro1997
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Immortal Dude, MyPride en Indo
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Drunk en Serve
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? -
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? -
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler Immortal, Indo, Captain, MyPride, Ro1997
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Niks gezien nog
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) niks gezien
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) -
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat -
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? -
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? geen team

Dit is mijn lijst? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? The Dawn, ze weten zelf wel waarom
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? Moontje, ondanks dat ze hele tijd is afgekraakt ze nog steeds op W23 zit
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? MyPride, beide spelers ik weet perfect dat ik op hun kan rekenen.
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Loeki & Moon
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Als vijand The Dawn maar helaas is hij mijn mattie :D
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede skills?
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? MyPride doet het goed, maar er zijn er nog
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Serve, bij mijn oud S'ers
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Weet het niet echt, wie zo offensief of mij speelt :bijl::licht::ram:
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? /
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler? The Dawn & MyPride
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? /
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)? Ikzelf? :D Op Dark Sunshine is het op komst :cool:
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)? Loeks :D
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat,
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Moon & E van MyPride & D&H van The Dawn
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Le playing offstyle :cool:
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? MyPride, mephitis
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? the incredibles (farmen bitch)
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? Mephitis, MOXSHIFT3, MyPride, ollie10, the incredibles
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? the incredibles, mypride
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? indocility, kut nolifers xD
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Ollie10
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Liquicity (lekker blijven internen jonge!), mephitis
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Sealed.
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Mypride, the incredibles, the executor, mephitis
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Mypride, the incredibles
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler Mephitis
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? Ik^^ (ego boost xD)
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) ollie10
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) mephitis
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat Eucalyptus sunrise, verrader:)
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Liquicity, devil j1n, lucas111 (als ze me aanvallen en ik ga deffen ^^)
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Job=pro En zit wel met aardige pro's ommeheen
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? regtur10
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? J. van Captain Grom n Blaze
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? E. oudspeler van TheLoveMachine
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? geen
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Steppeltje1 want dan farmt hij al mijn farms leeg
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? the interner
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?The Dawn
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? mori=massa,troll heb ik het niet zo op een aantal spelers, dus dan blijf ik lekker alone :D
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? nope
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? mori want die hebben de hele wereld als bg en proberen altijd met de vijand te fuseren:eek:
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler DeKleineKaleMan
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? kommop stacken kan iedereen wel maar R. van Impressive.Action doet wel goed
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) nog geen uitblinker tegen gekomen
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) bertannie want die geeft de dorpen maar weg in ruil voor een maandje rust :D
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat dit bb edelaars die steeds weer terug komen in mijn cluster
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? mijn co:cool:
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?-
 

DeletedUser8655

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? regtur10
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? J. van Captain Grom n Blaze
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? E. oudspeler van TheLoveMachine
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? geen
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Steppeltje1 want dan farmt hij al mijn farms leeg
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? the interner
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?The Dawn
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? mori=massa,troll heb ik het niet zo op een aantal spelers, dus dan blijf ik lekker alone :D
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? nope
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? mori want die hebben de hele wereld als bg en proberen altijd met de vijand te fuseren:eek:
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler DeKleineKaleMan
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? kommop stacken kan iedereen wel maar R. van Impressive.Action doet wel goed
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) nog geen uitblinker tegen gekomen
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) bertannie want die geeft de dorpen maar weg in ruil voor een maandje rust :D
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat dit bb edelaars die steeds weer terug komen in mijn cluster
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? mijn co:cool:
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?-
:cool:
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? regtur10
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? J. van Captain Grom n Blaze
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? E. oudspeler van TheLoveMachine
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? geen
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Steppeltje1 want dan farmt hij al mijn farms leeg
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? the interner
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?The Dawn
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? mori=massa,troll heb ik het niet zo op een aantal spelers, dus dan blijf ik lekker alone :D
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? nope
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? mori want die hebben de hele wereld als bg en proberen altijd met de vijand te fuseren:eek:
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler DeKleineKaleMan
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? kommop stacken kan iedereen wel maar R. van Impressive.Action doet wel goed
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) nog geen uitblinker tegen gekomen
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) bertannie want die geeft de dorpen maar weg in ruil voor een maandje rust :D
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat dit bb edelaars die steeds weer terug komen in mijn cluster
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? mijn co:cool:
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?-

Deze snap ik niet
 
Bovenaan