Droeftoeter Solidje

Reactiescore
634
Opzicht een goedkope methode vanuit CM.
Zij weten zelf niet hoe het onderhouden moet worden.
Daarnaast schuilt Mod Team zich nu erop om zo zelf hun werk niet hoeven te doen.

Wel iets moois richting F5en Noobs, elke topic worden ze nu op de feiten gedrukt.
Daarnaast heeft zoverre ik het weet geen enkele stam met zulke zwakke spel een wereld kunnen uitspelen.
De andere stammen/accounts gaan bewust of onbewust de strijd tegen zulke zwak spelers aan.

Over 3/4 weken zal er vanuit F5en ook zeer weinig vernomen worden :)
 

Deleted User - 487969307

Guest
Ja van solid valt wat te zeggen, beetje tryhard om je als nep spion voor te doen. Maar ik vind de rest van heurlijk erbij halen omdat zij ervan wisten niet nodig. Als je grootste speler wordt benaderd door de vijand om te MBen zou ik als stam ook niet blij zijn.
Jij bent sowieso een nutteloos irritant persoon. Loopt overal op het forum te zeiken. Maar in de wereld heb ik je nog nergens voorbij zien komen.
Totale nutteloze kneus.
 
Reactiescore
1.476
Snap sws niet wat jou doel is om hier op AF te komen posten.
Of ga jij ook beweren dat Coruscant zelfde spel speelt als hun ?
Ik ken de ins en outs van dit verhaal niet maar ik weet hoe jij tw speelt. Ik hoop dat je deze wereld weer ingemaakt word. Maar prove me wrong. :)
 
Reactiescore
634
Ik ken de ins en outs van dit verhaal niet maar ik weet hoe jij tw speelt. Ik hoop dat je deze wereld weer ingemaakt word. Maar prove me wrong. :)
Heb jij mij ingemaakt dan ?
Snap het serieus niet waarom een waardeloze speler als een @potje hier komt typen ;)
 
Reactiescore
93
Opzicht een goedkope methode vanuit CM.
Zij weten zelf niet hoe het onderhouden moet worden.
Daarnaast schuilt Mod Team zich nu erop om zo zelf hun werk niet hoeven te doen.

Wel iets moois richting F5en Noobs, elke topic worden ze nu op de feiten gedrukt.
Daarnaast heeft zoverre ik het weet geen enkele stam met zulke zwakke spel een wereld kunnen uitspelen.
De andere stammen/accounts gaan bewust of onbewust de strijd tegen zulke zwak spelers aan.

Over 3/4 weken zal er vanuit F5en ook zeer weinig vernomen worden :)

Niemand geeft om jou mening aangezien je zelf ook zo speelt...
 
Bovenaan