Dreamteam

DeletedUser

Guest
Nou, deze voorwaarden zijn ook om te lachen :eek:

En dannytje, ik heb genoeg pm's van Fear!leden die me hebben verteld dat ex-carpe leden info lekten naar Fear!. Ik vraag me af of jij er eentje van bent.

hij heeft nooit in carpe gezeten

hahaha, dat denk jij, antoe/kevin verdiend dat niet eens

antoe/kevin verdient 10000000x meer respeckt dan jij of the guru. internen dat kunnen jullie. vechten ho maar!

als kevin dit gezecht heeft zal the guru dat wel verdient hebben ;)

zeg pipo, ik zeg net dat ik t ook niet vind kunnen om met een gekregen account naar fear/vijand te gaan.
als hij zelf wilt gaan moet hij dat weten.

leer AUB lezen voordat je dingen typt


je zet jezelf weer voor gek ;)
 
Reactiescore
1.367
We waren aan het overleggen met janjansen.

Komt antoe er ineens weer tussendoor...
 

DeletedUser69459

Guest
De vooreaarden waren vanaf het begin al vaag. Welke meerwaarde hebben we als jullie terug naar modus gaan als jullie samengevat een eigen stam zijn binnen de stam modus?
 

DeletedUser

Guest
Haha, ze willen stamleider zijn, maar niemand die zich inzet voor de stam.
Ze willen in de pap brokken maar ze snappen niets van dit stadium van het spel.
Ze willen geen def sturen, we mogen niet vv checken.

Die mensen die gekickt zijn hadden een contract getekend toen ze modus joinden.
Echter zijn ze dit allemaal vergeten en zijn ze ontslagen wegens het niet handelen volgens het contract.
Nu we ze toch een 2de kans willen geven komen ze met hun regeltjes af.
The guru wordt naar voren geschoven als de onderhandelaar.
Iemand die in zijn tijd bij modus echter 1 maal per dag online kwam om te farmen en edels op zijn interns te sturen.
Het niveau bij vici is echt belachelijk. Allemaal mensen die denken iets van dit spel te kennen, de richtlijnen van de leiding niet opvolgen en hun eigen zegje doen. Denken die gasten dat het bij Fear het daar ook zo aantoe gaat? Nee, daar heeft iedereen zijn doel en volgen ze netjes de uitgestippelde richtlijnen. Komaan zeg, hoe willen de mensen uit Vici de wereld winnen als ze zich niet willen inzetten of plannen volgen. Willen ze uberhaupt deze wereld winnen?

Volgens mij denken ze dat ze eeuwig afgeschermd zullen liggen van Fear door mensen die zich wel inzetten in dit spelletje. Tzou wel nen keer lelijk kunnen uitdraaien!



OJA mlicka, mooie clusterfuck. Niet eens wachten om front te maken met Antoe maar metteen bbtje in mijn cluster komen edelen.
 

DeletedUser69459

Guest
Tgaat van kwaad nr erger bij Fear ivm cf'n. Nipple heeft gisteren ook cf 20uur diep in mijn cluster ge-edeld -____-

En tja, vici. Als deze stam toekomst heeft eet ik mijn schoen op.
Ik vind ook niet dat ze gelijk hebben. Enige wat ik kan bedenken is dat er wat meer met de leden overlegd moet worden. In tnw maakte ik ook het plan gwn en dropte het op het forum in afwachting van reacties. Ook moet er geaccepteerd worden dat niet iedereen vv. doet. Je hebt nl. ook accounts nodig die gwn def sturen en hun clears optijd sturen. Maar aan de andere kant moeten de spelers van vici ook wel eens beseffen dat een leiding voor iets dient.De leiding moet soms beslissingen nemen die je niet leuk vind. Maar dit moet je accepteren. Wat ga jij doen op je werk? Toch net hetzelfde. Er is geen gelijkheid tussen mensen. Is ook niet onlogisch. Mensen die ervaren zijn hebben toch meer teczeggen dan mensen zonder ervaring? Hiermee bedoel ik geen dictatuur maar ik bedoel daat ze moeten luisteren naar het advies en richtlijnen. De leiding heeft het beste voor met modus. Als iedereen eens gewoon samenzit en het uitpraat komt er wel een oplossing uit de bus.
 
Reactiescore
1.089
Nouja het verhaal heeft 2 kanten. En ik vind dat we nu op een punt zijn gekomen waarbij een ieder fouten heeft gemaakt.
Zeker die laatste pm van antoe betreur ik. Maar uberhaupt de gehele gang van zaken.
Mensen komen over en weer met verwijten. En zijn ontzettend koppig.

Het hoeft niet zo te lopen maar beide stammen zijn blind voor elkaars woorden. Dat is zeer jammer.

Ik zie het nog wel even aan. Maar ohoh, mijn vertrouwen en aanzien voor een aantal is flink gedaald.
 

DeletedUser69459

Guest
Als ze nu eens met redelijke voorwaarden komen...

Maar je kan niet verwachten van mij dat ik dorpen opgeef aan een mogelijke vijand. Er was mij ook niets verteld over afspraken. Drius zei in pm dat ik alles zo snel moest opedelen.
Als ze met deftige afspraken komen om terug naar modus te gaan, wil ik ze eventueel wel afstaan.
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat het boeltje helemaal opgeblazen is...

Ik had een paar keer iets kalmer moeten reageren normaal gezien maarja, temperament :D
 

DeletedUser62448

Guest
OJA mlicka, mooie clusterfuck. Niet eens wachten om front te maken met Antoe maar metteen bbtje in mijn cluster komen edelen.

Probeerde tot 4 maal toe een bb van 8k aan jou front te pakken, om het proces te versnellen.
Echter werd dit 4 maal voorkomen door revolution. Met een hoop geluk ga ik dan maar vanuit..
Want het was een groot raadsel hoe hij elke keer zonder trip wire tot 4x toe, precies hetzelfde dorp als mij aanviel. van de tientallen andere bb's die daar liggen.
Ben verder gaan zoeken maar toen kwam ik al snel in jou cluster uit.
Niet netjes dat ik toch een poging heb gedaan, zal de komende tijd niet weer gebeuren.;)

Tgaat van kwaad nr erger bij Fear ivm cf'n. Nipple heeft gisteren ook cf 20uur diep in mijn cluster ge-edeld -____-

bb's van 10k... jij kunt er niets aan doen dat die er nog liggen geziende grote getalen, maar dorpen van 10k zijn gewoon aantrekkelijk om te edelen, dat weet Modus ook.;)
Dat dorpje van 5k in Antoe's cluster van mij is Not Done, geen idee waar ik met mijn hoofd zat.;)
 
Reactiescore
1.089
Probeerde tot 4 maal toe een bb van 8k aan jou front te pakken, om het proces te versnellen.
Echter werd dit 4 maal voorkomen door revolution. Met een hoop geluk ga ik dan maar vanuit..
Want het was een groot raadsel hoe hij elke keer zonder trip wire tot 4x toe, precies hetzelfde dorp als mij aanviel. van de tientallen andere bb's die daar liggen.
Ben verder gaan zoeken maar toen kwam ik al snel in jou cluster uit.
Niet netjes dat ik toch een poging heb gedaan, zal de komende tijd niet weer gebeuren.;)

Ja GON was bb dorpjes aan het edelen, maar ik heb t gezien in de berichten, dat is echt puur toeval xD
 

DeletedUser

Guest
JP for the win!

Bedankt voor je uitleg mlicka. Hoop dat je je aan je belofte houdt.
Uit voorzorgsmaatregelen ga ik dat daar toch maar dichtedelen -;)
 

DeletedUser62448

Guest
JP for the win!

Bedankt voor je uitleg mlicka. Hoop dat je je aan je belofte houdt.
Uit voorzorgsmaatregelen ga ik dat daar toch maar dichtedelen -;)

Mijn tip aan jou is dan ook om al die 5k+ bb's te gaan edelen.
Je krijgt dadelijk een Huge front met veel spelers & ik kan nu al met zekerheid zeggen, dat er mensen gaan clusterfucken als jij dan nog 5 tot 10k bb's in jou cluster hebt liggen, dat zijn er heel wat.;)
 

DeletedUser62448

Guest
Nog steeds zwak om te cf'n bij iemand met een groot front.

Het beste voorbeeld van een cluster fuck, is het dorp dat Lord Wales in het cluster van Asmodeus Revolution.
Dit ontkracht niet het feit dat het inderdaad gewoon zwak is, Maar men kan het elkaar niet verwijten als beide partijen het doen.
Als Antoe enkel 3k bb´s in zijn cluster had, had ik er nooit een dorp geedeld. het dorpje van 5k zat ik flink te twijffelen.
Uiteindelijk de foute keuze gemaakt, door het erop te wagen.
Lord Wales heeft het dan ook op bb´s van 3k gemunt.
bb´s van 10k.. valt gewoon niet te verwijten.;)

Zoals ik dus zei, dichtedelen ^^

Ik ga geen moeite doen om het dorp te behouden hoor, dus je kunt gerust al edels sturen (komen morgen pas aan):p
 

DeletedUser69459

Guest
Het beste voorbeeld van een cluster fuck, is het dorp dat Lord Wales in het cluster van Asmodeus Revolution.
Dit ontkracht niet het feit dat het inderdaad gewoon zwak is, Maar men kan het elkaar niet verwijten als beide partijen het doen.
Als Antoe enkel 3k bb´s in zijn cluster had, had ik er nooit een dorp geedeld. het dorpje van 5k zat ik flink te twijffelen.
Uiteindelijk de foute keuze gemaakt, door het erop te wagen.
Lord Wales heeft het dan ook op bb´s van 3k gemunt.
bb´s van 10k.. valt gewoon niet te verwijten.;)

Dan wil ik graag eens je mening over dit. Dinsdag,woensdag en donderdag stuurde hij 's avonds treintjes op me. Hij kreeg 1 dorp te pakken. De edel loop tussen de 35 en de 40uur. Hangt ervanaf vanwaar hij hem gestuurd heeft. Zaterdagmorgend om 2uur kwam hij aan. Dus heeft hij hem gestuurd donerdagavond na de mislukte treinen. Zwakke noob :rolleyes:

http://www.plaatjesdump.nl/upload/ec0f372c9fad0d2bf1e32949aa03d4a7.png
 

DeletedUser56496

Guest
Dan wil ik graag eens je mening over dit. Dinsdag,woensdag en donderdag stuurde hij 's avonds treintjes op me. Hij kreeg 1 dorp te pakken. De edel loop tussen de 35 en de 40uur. Hangt ervanaf vanwaar hij hem gestuurd heeft. Zaterdagmorgend om 2uur kwam hij aan. Dus heeft hij hem gestuurd donerdagavond na de mislukte treinen. Zwakke noob :rolleyes:

http://www.plaatjesdump.nl/upload/ec0f372c9fad0d2bf1e32949aa03d4a7.png

je kan het moeilijk een cf noemen als ie niet in je cluster ligt?:p
 
Bovenaan