Dreamteam

DeletedUser

Guest
Mensen staan hier te spreken over speelstijl etc, maar ik vraag me toch af hoe bepaalden hier eigenlijk van een ander weten hoe hun speelstijl is. Rankings en oda etc zijn ook nog niet alles hoor.

Weet ik veel hoe vb een fear/modus/fp/huh en noem maar nog 100 andere stammen of spelers op spelen. Ok veel oda tja en dan? Oda kan vb ook van een stamaanval komen maar daarvoor is dat acc toch nog niet goed. Terwijl vb het acc groot kan zijn, maar dan enkel door interns. Sommige goeie spelers hebben mss zelfs ook nog niet veel hun skills moeten bovenhalen. Vb een Atomic en lost, niks odd, kunnen ze verdedigen als het erop aankomt? Ik denk en hoop van wel, maar denk dat hier veel mensen dingen verkondigen waar ze het fijne ook niet van weten. Of doen jullie allemaal elkaars vv :D


Ik weet enkel hoe mijn buren het doen (of wat ze niet moesten doen :D)

Damm het riekt hier naar kortzichtigheid..

Nou je kan op voorgaande/andere werelden samen hebben gespeeld of in de de stam hebben gezeten.
Je kan met iemand samen op een account hebben gezeten.
En vanuit de stats kun je genoeg opmaken van hoe iemands speelstijl istoch
je kan kijken naar oda
overname tijden en nog veel meer wordt er wel eens wat voorgeedeld of wordt er vooral afgestacked..
Je kan uit weet ik hoeveel dingen opmaken hoe iemands speelstijl is.
Iets wat jullieveel doen is farmen.
Daaraan hangen dan ook <weeer feiten van wat jullie niet of minder zullen doen.
 

DeletedUser

Guest
tja kortzichtig ...

ik weet het niet hoor of die stat's etc zoveel duidelijk kunnen maken, ze kunnen idd wel iets duidelijk maken, maar wij kunnen gewoon ook veel farmen doordat we niet zo extreem veel front hebben en relatief veel safe zone hebben door onze stamleden.

Hoeveel def en off hebben we staan? Enkel onze tegenstanders zullen het een beetje kunnen opmaken, omdat ze dan kunnen kijken of het def of off dorpen zijn als de aanvallen gepasseerd zijn.

Wij hebben ook al heel veel kunnen intern, door fusie of door spelers die ermee gestopt zijn. En vb edeltijden, tja bb's of bij spelers waar we zien dat timen toch niet nodig is, doen wij ook al niet. Dusja als mensen in onze stat's vb bij een dubbel veroverde dorp 4-5 sec zien staan. Ok laat ze dan denken dat we niet kunnen timen, eigenlijk willen we niks liever dat ze denken dat ze dat denken :D


er zijn zoveel factoren, die je kan proberen te koppelen, maar die niks zeggen, mss waren al de voorbije vijanden noob's, mss allemaal pro's, sommigen geven het na 1 deftige aanval al op, andere blijven strijden voor 1 dorpje, waar dan teveel oda inkruipt


Ma bon elk zijn eigen visie dan hé, hoe je de stat's kan bekijken
 

DeletedUser62448

Guest
dan zijn er 2 mogelijkheden.
Of je kunt niet timen, of je hebt nooit tegenstand gekent op deze wereld.
Ofwel kun je dan zeggen dat je niks bewezen hebt:)
 

DeletedUser59173

Guest
Mensen staan hier te spreken over speelstijl etc, maar ik vraag me toch af hoe bepaalden hier eigenlijk van een ander weten hoe hun speelstijl is. Rankings en oda etc zijn ook nog niet alles hoor.

Weet ik veel hoe vb een fear/modus/fp/huh en noem maar nog 100 andere stammen of spelers op spelen. Ok veel oda tja en dan? Oda kan vb ook van een stamaanval komen maar daarvoor is dat acc toch nog niet goed. Terwijl vb het acc groot kan zijn, maar dan enkel door interns. Sommige goeie spelers hebben mss zelfs ook nog niet veel hun skills moeten bovenhalen. Vb een Atomic en lost, niks odd, kunnen ze verdedigen als het erop aankomt? Ik denk en hoop van wel, maar denk dat hier veel mensen dingen verkondigen waar ze het fijne ook niet van weten. Of doen jullie allemaal elkaars vv :D


Ik weet enkel hoe mijn buren het doen (of wat ze niet moesten doen :D)

daarom heb ik ook alleen spelers in mijn stam waaran ik de speelstijl ken ;)
 

DeletedUser27049

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
-Niemand in het bijzonder, ik heb veel respect voor mijn hele stam :) en ook voor modus, die hebben al veel laten zien

2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?
-Gup & sharbelsz, geweldige leiders, beste die ik al ooit heb gehad :) & team kragtwijk omdat ze heel goede verdedigers en VV-ers zijn

3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
-Samen met modus lijkt me wel interessant

4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
-Heel Fear! zijn goede VV-ers

5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
-Iemand die zich veel te goed voelt, een groot ego heeft dus.

6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
-Ik dacht noctis maar die had blijkbaar niet de skills die ik verwachte :p nu zou ik zeggen dat Lissecity,GON,Atomic niet zo'n leuke buren zijn :)

7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
-Sharbelsz, Gup

8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
-Een stam die even goed samenwerkt en waar de sfeer even goed zit als in Fear!, ik vermoed dat modus ook wel leuk is :)

9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
-KozMo op wereld 1 was zo vriendelijk mij als noobje 4 jaar geleden daar niet weg te edelen en heeft me heel veel geleerd

10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
-Tijdens de massa op mijn account heb ik ook veel hulp vanuit FP gekregen, ik ga dus voor hun kiezen

11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler?
-er mogen altijd nog wat goede spelers van Modus bij

12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
-Mijn VV-ers uit Fear! & FP tijdens de massa

13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)?
-Er zijn er veel, en ik begin deze lijst maken wat beu te worden dus ik ga geen namen noemen

14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)?
-De aanvalsplanners van Fear! en Modus, hebben ze al duidelijk laten zien.

15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat?
-Ik haat niet snel mensen, hier kan ik dus ook niemand neerzetten

16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
-Gemotiveerde mede stamleden zorgen ervoor dat ik er zelf ook zin in krijg

17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?
-Aangezien ik geen team maak kan ik deze vraag niet beantwoorden, maar als ik het zou maken vooral op skills/persoonlijkheid denk ik
 

DeletedUser

Guest
dan zijn er 2 mogelijkheden.
Of je kunt niet timen, of je hebt nooit tegenstand gekent op deze wereld.
Ofwel kun je dan zeggen dat je niks bewezen hebt:)

Wij hebben nog nooit geen deftige tegenstanders gekent, meestal hebben we voor de eerste dorpen moeten timen, de rest tja dan worden we lui, geef ik toe, maja wat wil je als je vijand na 1 deftige aanval zonder troepen komt te zitten of gewoon niet terug vecht.
 

DeletedUser41642

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
Respect vind ik een groot woord.

2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?
Pfff lastig dit

3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
Huh? zou wel een keer leuk zijn.

4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
Alle accounts binnen Modus.

5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
Het is een oorlogspelletje he, dus maakt mij niet uit.

6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
Antoe. Dat zou nog een zware strijd worden verwacht ik.

7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
Lissecity

8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
Huh? Zitten leuke spelers in.

9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
Nope.

10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
Geen idee. Ik ken niet alle bg's en naps

11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler?
Antoe lijkt me een goede aanwinst.

12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
Vorteks, bravo jongen!

13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)?
Ikkie Jikkie :p Lissecity denk ik

14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)?
Thewidowmaker. is altijd goed bezig.

15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat?
Doe ik niet aan hoor.

16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
...

17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?
Gezelligheid, activiteit, doorzettingsvermogen
 

DeletedUser59173

Guest
Wij hebben nog nooit geen deftige tegenstanders gekent, meestal hebben we voor de eerste dorpen moeten timen, de rest tja dan worden we lui, geef ik toe, maja wat wil je als je vijand na 1 deftige aanval zonder troepen komt te zitten of gewoon niet terug vecht.

volgens mij vergeet je iemand :p iemand tegen wie jij gefaalt heb :p
 

DeletedUser

Guest
volgens mij vergeet je iemand :p iemand tegen wie jij gefaalt heb :p

Carette? Nuevo bedoel je dan?

Tja gefaald, ja ik heb daar gefaald, als je maar 1 dorpje hebt en je kiest om je eerste dorpje full off te maken om zo snel mogelijk een tweede spelers dorpje over te nemen ipv eerst een def dorpje en het 2de een bb'tje te gaan edelen, dan heb je ook niet veel mogelijkheden hé. Zeker tegen nuevo die toen 3 of 4 dorpjes had en toen nog de sterkste speler in die regio was.
 

DeletedUser

Guest
Carette? Nuevo bedoel je dan?

Tja gefaald, ja ik heb daar gefaald, als je maar 1 dorpje hebt en je kiest om je eerste dorpje full off te maken om zo snel mogelijk een tweede spelers dorpje over te nemen ipv eerst een def dorpje en het 2de een bb'tje te gaan edelen, dan heb je ook niet veel mogelijkheden hé. Zeker tegen nuevo die toen 3 of 4 dorpjes had en toen nog de sterkste speler in die regio was.

Je moet je eerste dorpje ook nooit full off maken. Als je dat nog niet wist, weet je het nu.
In je 1e dorpje is 1000 speer & 1000 zwaard belangrijk, zo niet onmisbaar. Deels om mee te snipen, en ook om te gebruiken bij het deffen van stamgenoten.

En tsja, als je full off gaat had je dat kunnen verwachten. En je liep blijkbaar moeilijk hard achter, als je buurman minimaal 3 keer zo groot was. En geen zorgen, nuevo testamento is nog steeds de sterkste speler in die regio :D
En als Nuevo de sterkste speler was, was die dus blijkbaar ook beter dan jij. Oh en tactisch beter, terug wijzend op de deff die hij wel had.

Overigens vind ik 'falen' nogal overdreven. Je hebt het afgelegd tegen Nuevo testamento. Zoals je zelf al aangaf was hij de sterkste speler in de buurt, en dus ook sterker dan jij.
 

DeletedUser

Guest
tja ik was maand later gestart dan hem, ook normaal hé dat ik veel achter kwam, maar kijk, ik sta nu plaats nr 4 wat niet alles zegt, maar denk dat we ons toch al wat meer op de kaart hebben gezet
 

DeletedUser62448

Guest
tja ik was maand later gestart dan hem, ook normaal hé dat ik veel achter kwam, maar kijk, ik sta nu plaats nr 4 wat niet alles zegt, maar denk dat we ons toch al wat meer op de kaart hebben gezet

wat een onzin!
nuevo testamento is op 27 maart gestart.
jij bent met dit account op 9 april gestart.
dus 12/13 dagen later.

een maand is dan wat overdreven gezien het net anderhalve week is(A)


& dat je nu boven hem staat komt puur door het farmen.
als nuevo zou farmen had hij ook de 10 mill:eek:
 

Deleted User - 44652

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
Voor Kevin. Is een speler die iedereen met respect behandeld, en ook z'n vijanden. We zitten zelfs met allemaal in één chat, en gaat allemaal prima, gemoedelijk, chapeau!
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?
.Rejoin eigenlijk :D. Een speler die (zover ik hem ken) wel houd van een lekker potje spammen, maar als het moet ook gewoon ingame een leider is.
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
Meni, gewoon omdat het altijd gezellig is, en ik vertrouw hem. Hij zorgt er wel voor dat iedereen de lol houd.
Gup21 (zelf) omdat hij de skills heeft, en toont een leider te zijn.
Kevin, vanwege dezelfde reden als dat ik respect voor hem heb.
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
Meni, is actief genoeg, en houd alles bij.
Mijn eigen account, die probeert zoveel mogelijk online te zijn, en kan je altijd terecht. Doet ook deffen als het moet, zelfs al zijn de incomings van 100+ uur niet getagd :rolleyes:
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
Vossie122, die heeft volgens mij zo'n beetje de slechste reputatie op w22.
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
Ligt eraan op welk acc ik zit, maar ik denk dat ik Atomic Skull is. Hij zal vast niet voor niets eerste staan, omdat hij zeker niet alles internt :).
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
Mijn eigen account, gup 21.
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
Huh? Vanwege de spelers die erin zittne.
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
Nope.
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
Fear! laat zien dat ze er zijn voor hun bg FP, en andersom ook. Deze 2 stammen dus.
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler?
.Rejoin & Nuevo Testamento.
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
Van alle spelers die ik ken als tegenstander is NippleGate toch de beste.
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)?
Wanderke.
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)?
Wanderke & MoH.
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat?
I really don't know :D
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
Meni, als ik met 'm praat is het altijd met een big smile :$. Vooral vanwege de leuke gespreksonderwerpen (moet bijna weer naar de wc :$)
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?
Met name op sfeer.
 
Reactiescore
2.478
je bent wel vol dan je zelf :p
 

DeletedUser

Guest
wat een onzin!
nuevo testamento is op 27 maart gestart.
jij bent met dit account op 9 april gestart.
dus 12/13 dagen later.

een maand is dan wat overdreven gezien het net anderhalve week is(A)


& dat je nu boven hem staat komt puur door het farmen.
als nuevo zou farmen had hij ook de 10 mill:eek:

correct heb het precies niet echt gaan opzoeken wist gewoon dat hij vroeger gestart was, maar wat maakt het nu uit, hij had 3 dorpen en ik 1, hij nam me dorp over en ik hoop dat hij er gelukkig mee is, ik heb daar nooit geen problemen ook me gehad, dat is het spel. Als nuevo het hem nog zou herinneren, wel ik heb hem toendertijd ook veel succes mee gewenst. So no hard feeling van mijne kant.

Over farmen, tja das ieders eigen keuze hé. Ik weet alleen wie veel farmt, meer dorpen, meer troepen etc.

En nu ben ik het moe om constant zo te moeten reageren
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
leuk dat je MOH als tactisch goed inschat :D maar die bestaat niet meer ^^
 

DeletedUser36068

Guest
Ja maar daar geef ik je gelijk in, er zijn altijd wel nog goeie spelers op deze wereld. Dat ze niet allemaal even veel farmen, tja dat is hun probleem, maar als spelers met evengoeie skills ooit tegen elkaar komen te staan, en qua stam ed etc zijn ze gelijk. Dan ben ik zeker dat deze die farmen (farmden) zeker zullen winnen, want uiteindelijk zullen deze die farmen 2x zo groot geworden zijn of mss nog groter en zullen de troepen uiteindelijk tellen. Draai of keer het zoals je wilt.

2 iemand die veel tijd in farmen steek moet ook veel online zijn, dus iemand die veel farmt(online is) zal ook altijd aanvallen zien aankomen, ik sta er soms versteld van hoeveel acc, meer dan 12u offline zijn.

Whhaha:D Grapjas, met de scriptjes tegenwoordig farm je makkelijk 100mio door veel minder als 12u online te zijn.

Carette? Nuevo bedoel je dan?

Tja gefaald, ja ik heb daar gefaald, als je maar 1 dorpje hebt en je kiest om je eerste dorpje full off te maken om zo snel mogelijk een tweede spelers dorpje over te nemen ipv eerst een def dorpje en het 2de een bb'tje te gaan edelen, dan heb je ook niet veel mogelijkheden hé. Zeker tegen nuevo die toen 3 of 4 dorpjes had en toen nog de sterkste speler in die regio was.

Je was toen gewoon veels te slecht bezig, als ik toen voor jou al 3-4 andere spelers overnam, zegt al genoeg. Je deed niet eens de moeite om te snipen of wat dan ook. (Kun je het wel met 1 dorpje? Dat vraag ik me dan af^^) Dan kom je terug als no-lifer, zit constant te farmen en mensen zien jou als een van de beste spelers op deze wereld.. Logica zit ver bij sommigen. Maar da's dan mijn mening:p

Je moet je eerste dorpje ook nooit full off maken. Als je dat nog niet wist, weet je het nu.
In je 1e dorpje is 1000 speer & 1000 zwaard belangrijk, zo niet onmisbaar. Deels om mee te snipen, en ook om te gebruiken bij het deffen van stamgenoten.

En tsja, als je full off gaat had je dat kunnen verwachten. En je liep blijkbaar moeilijk hard achter, als je buurman minimaal 3 keer zo groot was. En geen zorgen, nuevo testamento is nog steeds de sterkste speler in die regio :D
En als Nuevo de sterkste speler was, was die dus blijkbaar ook beter dan jij. Oh en tactisch beter, terug wijzend op de deff die hij wel had.

Overigens vind ik 'falen' nogal overdreven. Je hebt het afgelegd tegen Nuevo testamento. Zoals je zelf al aangaf was hij de sterkste speler in de buurt, en dus ook sterker dan jij.

Bahh, niet full off met eerste dorpje? Doe ik wel hoor, sterker nog, enige reden waarom ik in die tijd al Def had was omdat ik kata item had, en al snel veel kata's aanmaakte.

Meestal ga ik zelf full off t.e.m. 15 dorpjes fzo? Nouja, hangt natuurlijk ook van ligging af, maar iemand met Def zal zoiezo wel verliezen tegen me, dat kan ik je verzekeren:D
 

DeletedUser59942

Guest
Ik ga ook altijd meteen vol off, als je genoeg online bent werkt dat prima^^
 
Bovenaan