Dreamteam

DeletedUser62448

Guest
Mooie keuze. Mijn dreamteam zou er ongeveer net het zelfde uitzien, met eventueel nog enkele extra spelers. Ja moest de ligging van al deze spelers goed zijn, zou je idd een echt dreamteam/topstam hebben. Echter er zou dan wel totaal geen spanning meer zijn op deze wereld.

er zit geen enkele Huh?/Fear! & maar 1 Wak lid in, als die 3 stammen zich samen zouden spannen tegen dat dreamteampje van jou, was deze wereld nog wel spannend hoor! sterker nog ik geloof dat jullie dat niet aankunnen:)

dat moet je mij een keer uitleggen op mijn account valt echt niks te toen qua deffensief

Dat denk ik, Dat vind ik, Dat kan nog komen, Dat is mijn mening, Ik geloof in jou:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59173

Guest
Mooie keuze. Mijn dreamteam zou er ongeveer net het zelfde uitzien, met eventueel nog enkele extra spelers. Ja moest de ligging van al deze spelers goed zijn, zou je idd een echt dreamteam/topstam hebben. Echter er zou dan wel totaal geen spanning meer zijn op deze wereld.

er zit geen enkele Huh?/Fear! & maar 1 Wak lid in, als die 3 stammen zich samen zouden spannen tegen dat dreamteampje van jou, was deze wereld nog wel spannend hoor! sterker nog ik geloof dat jullie dat niet aankunnen:)

en wie zeg je iets doms :p
ik zou deze stam ook wel kunnen verslaan met een 10 tegen 10 gevencht ;) met de juiste spelers
alleen hun kennen 3/4 van deze wereld niet dus kennen ze die spelers en hun skils niet ;)
 

DeletedUser

Guest
en wie zeg je iets doms :p
ik zou deze stam ook wel kunnen verslaan met een 10 tegen 10 gevencht ;) met de juiste spelers
alleen hun kennen 3/4 van deze wereld niet dus kennen ze die spelers en hun skils niet ;)

Ik kan zow 3/4 groepen van 10 maken die deze 10 ´magische´ spelers zullen kloppen;)
 

DeletedUser

Guest
Dit zou mijn dreamteam zijn

1. Atomic Skull
2. Grumpy Old Noob
3. .Lost Cause.
4. Antoe
5. -Lissecity-
6. Missions
7. Shaggerino
8. .Rejoin
9. General Jar Jar binks
10. Gup21
11. Vorteks
12. The Mysterious One
13. Ababwa :)
 

DeletedUser

Guest
en wie zeg je iets doms :p
ik zou deze stam ook wel kunnen verslaan met een 10 tegen 10 gevencht ;) met de juiste spelers
alleen hun kennen 3/4 van deze wereld niet dus kennen ze die spelers en hun skils niet ;)

vosje kan geen fear leden accepteren, ook al zijn ze beter dan hem. Alleen sharbelsz.
 

DeletedUser

Guest
ik kan je nu alavast vertellen dat er 20 minstens even goede spelers op deze wereld zijn ;) tja alleen niet iedereen farmt evenveel.
en je kent meer dan 3/4 van deze wereld niet ;)

Ja maar daar geef ik je gelijk in, er zijn altijd wel nog goeie spelers op deze wereld. Dat ze niet allemaal even veel farmen, tja dat is hun probleem, maar als spelers met evengoeie skills ooit tegen elkaar komen te staan, en qua stam ed etc zijn ze gelijk. Dan ben ik zeker dat deze die farmen (farmden) zeker zullen winnen, want uiteindelijk zullen deze die farmen 2x zo groot geworden zijn of mss nog groter en zullen de troepen uiteindelijk tellen. Draai of keer het zoals je wilt.

2 iemand die veel tijd in farmen steek moet ook veel online zijn, dus iemand die veel farmt(online is) zal ook altijd aanvallen zien aankomen, ik sta er soms versteld van hoeveel acc, meer dan 12u offline zijn.
 

DeletedUser56859

Guest
Ja maar daar geef ik je gelijk in, er zijn altijd wel nog goeie spelers op deze wereld. Dat ze niet allemaal even veel farmen, tja dat is hun probleem, maar als spelers met evengoeie skills ooit tegen elkaar komen te staan, en qua stam ed etc zijn ze gelijk. Dan ben ik zeker dat deze die farmen (farmden) zeker zullen winnen, want uiteindelijk zullen deze die farmen 2x zo groot geworden zijn of mss nog groter en zullen de troepen uiteindelijk tellen. Draai of keer het zoals je wilt.

2 iemand die veel tijd in farmen steek moet ook veel online zijn, dus iemand die veel farmt(online is) zal ook altijd aanvallen zien aankomen, ik sta er soms versteld van hoeveel acc, meer dan 12u offline zijn.

Mensen die 12 uur offline zijn hebben soms ook andere dingen te doen dan alleen maar achter de pc te zitten
 

DeletedUser

Guest
wij ook hoor, maar een goed team zorgt voor goeie online tijden ;)
 

DeletedUser

Guest
idd, als wij eens een dagje niet moesten online kunnen hebben we idd genoeg goeie stamleden die er zijn.
 

DeletedUser59173

Guest
laat ik dan ook maar een team maken

1. -unknownsoldier-
2. Daniel oorsproonkijlijke spelr van het .rejoin acount
3. weaksine
4. sharbelz
5. abwaba
6. -lissety-
7. gup21
8. boendal dubbelking
9. GON
10. IamFamous.
11.MeisterShizzle
12.oKlocK
13.Betty Blue
14.HaveYouEverBeenMellow?
15.The Mysterious One

hier mijn team :) integenstelling tot de rest heb ik ook nog gekeken naar de speelstijl van de spelers :) zodat je een echt team heb en niet zomaar 10 goeie spelers die het nooit met elkaar eens zijn ;)
 

DeletedUser

Guest
laat ik dan ook maar een team maken

1. -unknownsoldier-
2. Daniel oorsproonkijlijke spelr van het .rejoin acount
3. weaksine
4. sharbelz
5. abwaba
6. -lissety-
7. gup21
8. boendal dubbelking
9. GON
10. IamFamous.
11.MeisterShizzle
12.oKlocK
13.Betty Blue
14.HaveYouEverBeenMellow?
15.The Mysterious One

hier mijn team :) integenstelling tot de rest heb ik ook nog gekeken naar de speelstijl van de spelers :) zodat je een echt team heb en niet zomaar 10 goeie spelers die het nooit met elkaar eens zijn ;)

hoe durf je -Lissecity- verkeerd te schrijven? :eek:
 

DeletedUser59349

Guest
Heb ik ff pech dat weinig mensen mijn speelstijl weten :/ Zo kom ik nooit in een lijstje ;D
 

DeletedUser

Guest
nu mijn lijstje :p

1. General jar jar binks
2. cruiseman56

lekkere grote stam :)
 

DeletedUser59942

Guest
Een dreamteam is lastig samen te stellen, omdat je net de juiste spelers met de juiste skills moet vinden die samen een mooi cluster vormen.
Ik ga toch maar een poging wagen:

1. Vorteks
2. .Lost Cause.
3. Atomic Skull
4. -LisseCity-
5. Grumpy Old Noob
6. Sharbelsz
7. Gup21
8. xXx Extreme
9. The Mysterious One

Ja, ik weet dat het voornamelijk leden van Modus en Fear zijn, maar dit omdat zij redelijk dicht bij elkaar liggen en als ik de leden van Huh? en WaK erbij zet die ik er bij zou willen zetten, liggen die er een eindje vanaf, wat niet gunstig is.
Ditzelfde geldt natuurlijk ook voor spelers die niet in Huh? en WaK zitten, maar ook gewoon te ver weg liggen.
In het westen zit een gat in het cluster, maar dat is te overbruggen, voornamelijk vanwege de ligging van -LisseCity-.

En in tegenstelling tot de meeste leden hier heb ik mezelf er niet bij gezet, puur omdat deze spelers naar mijn mening van een hoger niveau zijn dan ik.
 

DeletedUser

Guest
Mensen staan hier te spreken over speelstijl etc, maar ik vraag me toch af hoe bepaalden hier eigenlijk van een ander weten hoe hun speelstijl is. Rankings en oda etc zijn ook nog niet alles hoor.

Weet ik veel hoe vb een fear/modus/fp/huh en noem maar nog 100 andere stammen of spelers op spelen. Ok veel oda tja en dan? Oda kan vb ook van een stamaanval komen maar daarvoor is dat acc toch nog niet goed. Terwijl vb het acc groot kan zijn, maar dan enkel door interns. Sommige goeie spelers hebben mss zelfs ook nog niet veel hun skills moeten bovenhalen. Vb een Atomic en lost, niks odd, kunnen ze verdedigen als het erop aankomt? Ik denk en hoop van wel, maar denk dat hier veel mensen dingen verkondigen waar ze het fijne ook niet van weten. Of doen jullie allemaal elkaars vv :D


Ik weet enkel hoe mijn buren het doen (of wat ze niet moesten doen :D)
 
Bovenaan