Dreamteam

DeletedUser59942

Guest
Ik kan ook niet starten hoor, krijg altijd te snel oorlog met een stam in de buurt.
Meestal win ik dat wel, maar dan komt er een 3e partij en dan heb ik een probleem:p
 

DeletedUser62448

Guest
Farmen doe je tegenwoordig in 5-10 minuutjes, 3 runs op een dag & je hebt 150milll minimaal..
30 minuutjes max(A) gewoon de C knop gebruiken:)
 

DeletedUser

Guest
dan moeten ze me dringend eens de link naar dat script posten, die ervoor zorgt dat je 2500 dorpen aanvalt in 5-10min, of je moet nogal een snelle wijsvinger hebben om zo snel op je muis te klikken op die c

dus ik hoop dat je me in pm of hier op het forum een linkje kan plaatsen, je zou mij en vele mensen dankbaar zijn

PS wij halen max nog 150mil per dag, en dan zijn alle dorpen wel leeg, dus zo makkelijk gaat het hier toch ook niet ze aangezien alle vijandige buren enkel bb's kunnen edelen
 

DeletedUser

Guest
Farmen doe je tegenwoordig in 5-10 minuutjes, 3 runs op een dag & je hebt 150milll minimaal..
30 minuutjes max(A) gewoon de C knop gebruiken:)

No way, farmen is gewoon voor de actieve spelers die er ook nog zin in hebben, maar het duurt echt wel een stuk langer hoor.
Er zijn best wat hulpmiddelen die legaal zijn maar nog steeds is het tijdrovend.
 

DeletedUser36068

Guest
voel een oorlogje aankomen tussen huh en wak ;)

You wish ;) Dit is gewoon een gezonde discussie:)

correct heb het precies niet echt gaan opzoeken wist gewoon dat hij vroeger gestart was, maar wat maakt het nu uit, hij had 3 dorpen en ik 1, hij nam me dorp over en ik hoop dat hij er gelukkig mee is, ik heb daar nooit geen problemen ook me gehad, dat is het spel. Als nuevo het hem nog zou herinneren, wel ik heb hem toendertijd ook veel succes mee gewenst. So no hard feeling van mijne kant.

Over farmen, tja das ieders eigen keuze hé. Ik weet alleen wie veel farmt, meer dorpen, meer troepen etc.

En nu ben ik het moe om constant zo te moeten reageren

Klopt. :p
 

DeletedUser59349

Guest
Farmen doe je tegenwoordig in 5-10 minuutjes, 3 runs op een dag & je hebt 150milll minimaal..
30 minuutjes max(A) gewoon de C knop gebruiken:)

Ik farm zonder FA en daar doe ik dan zo'n anderhalf uur over :/
 

DeletedUser

Guest
ik denk dat mlicka slechts enkele 100 bb's moet farmen, die allemaal vol gs staan omdat hij dan de hele week niet gefarmed heeft. Tja dan haal je idd de eerste dag makkelijk eens 150mil, maar wie alle dagen farmt en zorgt dat de bb's nooit vol zijn, dan neemt dit wel wat tijd in beslag
 

DeletedUser

Guest
Meestal ga ik zelf full off t.e.m. 15 dorpjes fzo? Nouja, hangt natuurlijk ook van ligging af, maar iemand met Def zal zoiezo wel verliezen tegen me, dat kan ik je verzekeren:D

Is niet zo slim, lieve co van me ;)

Als je in een edel wedstrijdje zit, moet jij gaan deffen met LC en/of bijl. En je kan me veel wijs maken (helaas), maar sp&zw zijn toch echt stukken effectiever dan lc.

Verder kan je stamgenoten niet helpen met LC. Oftewel, áls ik start, doe ik het met wat deff troepen. Zodat ik een edeltrein sowieso tegen kan houden in het begin.

PS: *kuch* w51 *kuch* :p
 

DeletedUser36068

Guest
Is niet zo slim, lieve co van me ;)

Als je in een edel wedstrijdje zit, moet jij gaan deffen met LC en/of bijl. En je kan me veel wijs maken (helaas), maar sp&zw zijn toch echt stukken effectiever dan lc.

Verder kan je stamgenoten niet helpen met LC. Oftewel, áls ik start, doe ik het met wat deff troepen. Zodat ik een edeltrein sowieso tegen kan houden in het begin.

PS: *kuch* w51 *kuch* :p

Lol :eek: er zijn veel meer spelers die full off gaan in't begin dan +2k def troepen te maken. Dan vraag ik me af wat jouw 2k def troepjes gaan doen tegen een volle clear? Enige wat je kan doen is snipen, en dat kun je ook met offence hoor:p

En in 90% van de premades, en waren zeker geen slechte waar ik inzat, gingen ze echt niet hun stamgenoten ondersteunen in't prille begin hoor:eek: Verder haal je met LC veel meer GS binnen als met eender welke def troepjes, dus een snellere groei, en een goede start is toch wel nodig vrees ik^^

*kuch* w51 hadden we al snel opgegeven en gingen we ODA-geilen, remember? We hadden zelfs nog rang 6-8speler gecleard:cool: *kuch*


En owja, waarom ga je deze discussie met me aan? We weten beiden dat ik de betere starter ben :D
 

DeletedUser

Guest
Lol :eek: er zijn veel meer spelers die full off gaan in't begin dan +2k def troepen te maken. Dan vraag ik me af wat jouw 2k def troepjes gaan doen tegen een volle clear? Enige wat je kan doen is snipen, en dat kun je ook met offence hoor:p

En in 90% van de premades, en waren zeker geen slechte waar ik inzat, gingen ze echt niet hun stamgenoten ondersteunen in't prille begin hoor:eek: Verder haal je met LC veel meer GS binnen als met eender welke def troepjes, dus een snellere groei, en een goede start is toch wel nodig vrees ik^^

*kuch* w51 hadden we al snel opgegeven en gingen we ODA-geilen, remember? We hadden zelfs nog rang 6-8speler gecleard:cool: *kuch*


En owja, waarom ga je deze discussie met me aan? We weten beiden dat ik de betere starter ben :D

Haha, grapjas.
 

DeletedUser

Guest
Farmen is een Extra iets om sneller te groeien, degene die veel farmen blijkt ook dat ze in de top speler
Voorbeeld, Atomic skull: 180X Rover Van De dag.
GoN: Niet zo vaak rover van de dag, maar wel een fanatieke farmer
.Lost Cause. zelfde verhaal als bij GoN
Antoe, haalt de laatste periode heel vaak de rover van de dag.

dit blijkt maar weer dat spelers die veel farmen de top bereiken, respect voor degene die niet farmen en de top bereiken, maar met farmen gaat het dus veel makkelijker.
 

DeletedUser

Guest
Farmen is een Extra iets om sneller te groeien, degene die veel farmen blijkt ook dat ze in de top speler
Voorbeeld, Atomic skull: 180X Rover Van De dag.
GoN: Niet zo vaak rover van de dag, maar wel een fanatieke farmer
.Lost Cause. zelfde verhaal als bij GoN
Antoe, haalt de laatste periode heel vaak de rover van de dag.

dit blijkt maar weer dat spelers die veel farmen de top bereiken, respect voor degene die niet farmen en de top bereiken, maar met farmen gaat het dus veel makkelijker.

Is de laatste tijd ook iets makkelijker om deze award te halen sedert er een paar scripts zijn verboden, rover award halen met 150-170mil per dag is nu terug haalbaar
 

DeletedUser62448

Guest
met de juiste legale scriptjes lukt het gewoon hoor-.-
hoeveel scriptjes makers heb ik in de stam op een andere wereld? 2? 3?..
natuurlijk zijn die scritpjes geheim & enkel voor de stam:)
 

DeletedUser

Guest
Lol :eek: er zijn veel meer spelers die full off gaan in't begin dan +2k def troepen te maken. Dan vraag ik me af wat jouw 2k def troepjes gaan doen tegen een volle clear? Enige wat je kan doen is snipen, en dat kun je ook met offence hoor:p
En in 90% van de premades, en waren zeker geen slechte waar ik inzat, gingen ze echt niet hun stamgenoten ondersteunen in't prille begin hoor:eek: Verder haal je met LC veel meer GS binnen als met eender welke def troepjes, dus een snellere groei, en een goede start is toch wel nodig vrees ik^^

*kuch* w51 hadden we al snel opgegeven en gingen we ODA-geilen, remember? We hadden zelfs nog rang 6-8speler gecleard:cool: *kuch*

:D
En owja, waarom ga je deze discussie met me aan? We weten beiden dat ik de betere starter ben :D

oei en hier ga je gepwnd worden:D
ik had op w27 1 dorp en die andere 5 ik full off
hij zal mij wel ffkes snipen:D
maarja ik had hem al gesplit
en met zijn 4100bijl snipe haalde hij nog niet eens 100-100 aan doden:D

waarom we zo achterliepen ja ik was 10sec te laat voor dodge..
full clear + 2 edels weg op 900lc na dus zijn simon en iknog ffkes doorgegaan:D
 

DeletedUser

Guest
Farmen is een Extra iets om sneller te groeien, degene die veel farmen blijkt ook dat ze in de top speler
Voorbeeld, Atomic skull: 180X Rover Van De dag.
GoN: Niet zo vaak rover van de dag, maar wel een fanatieke farmer
.Lost Cause. zelfde verhaal als bij GoN
Antoe, haalt de laatste periode heel vaak de rover van de dag.

dit blijkt maar weer dat spelers die veel farmen de top bereiken, respect voor degene die niet farmen en de top bereiken, maar met farmen gaat het dus veel makkelijker.

duh natuurlijk gaat dat makkelijker omdat je meer muntjes hebt en dergelijke..
maar als ze iemand met skills tegenkomen knnen ze nog zoveel farmen wil niet zeggen dat ze gaan winnen;)
farmen is niet instant winning;)
Het vergemakkelijkt alleen;)
 
Bovenaan