DeletedUser
Guest
Moet robryman dan commentaar geven op Stefaan als hij hier nog maar 2 dagen speelt?
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Dit is geen onderdeel van het derde stuk right?
Je zin is onduidelijk, nu weet ik niet wat je bedoeld.
- Weet je dat nu pas ( dat hij nog maar 2 dagen op robry speelt) , na al jou posts naar hem toe?
of
- Gebruik je archumenten om underground tacticz. wijs te maken, wie hier de grootste noob is?
Nu ik
Je gebruikt archumenten om jezelf te verdedigen & gelijk een slag op underground tacticz. te slaan.
Door gebeurtenissen op te noemen, die zich afspeelden voordat underground tacticz. robry bemande.
Wat gaat er allemaal in jou hoofd om, als ik vragen mag?
1 + 1 = 2, maar op papier komt er in plaats van een 2 een 3 te staan.
Gebruik dat geen wat jou een goede speler IG maakt, & dat jou een goeie denker maakt.
Nou ook eens om een goede poster te worden..
Moet robryman dan commentaar geven op Stefaan als hij hier nog maar 2 dagen speelt?
ik kwam het AF hier ook al onder spammen toen ik nog maar 2 dagen op IamFamous. speelde![]()
Ja ik zat ook al te kijken van; huh? Dat is toch hartstikke hypocriet dan![]()
spammen en commentaar geven is wel nog een verschil.![]()
Ik heb de heisa laatste maanden gevolgd en ik ben dan ook van mening dat ik er wel een oordeel over kan vormen.![]()
nouw.. ik had beter van jou gedenkt![]()
Allemaal nieuwe mensen hier :d
Wat maken die stats uit? Kijk welke dorpen geedeld zijn en dan zie je dat die dorpen in de categorie opgeven stonden. ;-)
zulke posts zijn nou net de reden dat jij altijd de grond ingeboord word
ik weet nu niet precies hoelang je op ATS zit maar maak eerst dit maar eens goed voordat je hier komt stoer doen..
Zijde 1:
Spelers: Atomic Skull
Zijde 2:
Spelers: NippleGate, xXx Extreme, Asmodeus Revolution
Timeframe: Laatste maand
Totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 5
Kant 2: 198
Verschil: 193
![]()
Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 41,054
Kant 2: 1,354,683
Verschil: 1,313,629
![]()
Ik heb de heisa laatste maanden gevolgd en ik ben dan ook van mening dat ik er wel een oordeel over kan vormen.![]()
Haha, je bent echt wel een noob he ? Wordt de grond onder je voeten te heet? Je hebt wat je al tijden wou nl. een nieuwe stam. Je wilt al tijden modus verlaten zei je me vorige week. Nu heb je een aparte stam en kan je eindelijk de strijd uitvechten met modus maar dan vlucht je met de staart tussen de benen. Je bent zeker naar Fear! overgestapt?Gwn zielig zo'n ventjes. Mensen die alles doen om te winnen. Spijtig dat er een w 21 ego'tje speelt op nipplenoob. Khad je graag de grond in geboord. Je bent nu echt zielig in mijn ogen
.
Ik had een stam, mijn lieve medespelers die de afgelopen 4maand niet actief zijn geweest besloten ineens terug te komen en mij te vertellen wat ik mag doen.
Dat is voor mij een no no.
Ik speel ni op w22 niemand wilt me hebben![]()