Dreamteam

DeletedUser62454

Guest
zwak indd.
Ook weet ik nou niet of ik jou zwak of sterk moeten noemen nu je voor de 3 de keer bent gestopt op w22 en weer terugkomt. Praktisch vind ik dat barry een toekomstclusterverneuker is :mad:

Met zijn puntengemiddelde van 434.

Naja CF zijn gewoon moraalbrekend en vervelend. Ik ga het nooit doen, die afspraak wil ik wel met ATS maken. ;)
 

DeletedUser69459

Guest
Ik ben maar 1keer op punt gestaan om te stoppen? heb* (te tam om terug te klooien met gsm :$)
Slither heb ik al zeg ik het zelf echt goed opgesteld. Kheb oplossingen gevonden op cruiseman zijn tactieken. Alleen kwamen er daarna nog amper massa's :mad Ik stond ook wel redelijk hard voor in de stats ;p
Dan ben ik uit noodzaak op Striker gaan spelen omdat er niemand anders was om op striker te spelen. En dan die blok.Nja dat is al genoeg verteld. En nu op ats. Eig ging ik begin december al op ats mr twas crisis in tbw en dan ging the rots op delete en dan volgde aantal man dus ben ik op striker gegaan ipv op ats.

Ik probeer gewoon vanuit een goede organisatie te werken. Wrm denk je dat ik zoveel vv's kan draaien? Organisatie is 3/4 van het deffen vind ik persoonlijk. En systemen verzinnen kan ik wel best goed vind ik :)

En op Slither heb ik wel van 20 mei tot einddecember gespeeld he :mad: :p
 

DeletedUser62454

Guest
ik hou ook wel van je, maar dan neem je front met ons :(
Moet je binnekort weer stoppen :D
 

DeletedUser69459

Guest
ik hou ook wel van je, maar dan neem je front met ons :(
Moet je binnekort weer stoppen :D

Ik denk dat als ik verplicht moet gaan overstappen van Ats dat wereld gespeeld is. Ats heeft niet echt groot front dus dan moet er al een ramp zijn gebeurt ;p
 

DeletedUser69459

Guest
Je schrijft dan ook iets dat onwaar is lol.

Jouw niveau is ook niet om over naar huis te schrijven. Je stuurde niet eens zelf de clears op striker -____-
 

DeletedUser69389

Guest
Je kunt niet oordelen over mijn niveau, want met alles wat jij zegt heb ik niets te maken.:eek:
 

DeletedUser69459

Guest
Je kunt niet oordelen over mijn niveau, want met alles wat jij zegt heb ik niets te maken.:eek:

Nou, ik heb vv. gedaan op striker sinds begin december. Nou o god, wie heb ik op skype? Steff :eek:
En wat zij hij me? Dat hij clears stuurde vanaf Robryman op striker omdat hij zich verveelde :eek:
En wat weet ik over nick? Nou, Nick heb ik toevallig ook op skype! :eek:
 

DeletedUser

Guest
Nou, ik heb vv. gedaan op striker sinds begin december. Nou o god, wie heb ik op skype? Steff :eek:
En wat zij hij me? Dat hij clears stuurde vanaf Robryman op striker omdat hij zich verveelde :eek:
En wat weet ik over nick? Nou, Nick heb ik toevallig ook op skype! :eek:

hij zit bij mij in de stam :eek:
of ik bij hem tis maar hoe je het bekijkt. :p
 

DeletedUser56496

Guest
S. je maakt je weer maar eens belachelijk, underground speelt nog amar 2 dagen op robry --"
 

DeletedUser56496

Guest
i know, maar dan kan ie iig niet zagen dat ik z'n naam zeg (chuckle),
 

DeletedUser69459

Guest
Wat voor onzin is dat nu weer? Je bent echt belachelijk bezig de laatste weken. Altijd dingen verzinnen om mij zwart te maken of beschuldigen.
 

DeletedUser62448

Guest
Weet ik. Na mijn posts toch. Moet hij niet gaan zeggen dat ik een ramp ben -__-

Dit is geen onderdeel van het derde stuk right?
Je zin is onduidelijk, nu weet ik niet wat je bedoeld.

- Weet je dat nu pas ( dat hij nog maar 2 dagen op robry speelt) , na al jou posts naar hem toe?

of

- Gebruik je archumenten om underground tacticz. wijs te maken, wie hier de grootste noob is?

Nu ik

Je gebruikt archumenten om jezelf te verdedigen & gelijk een slag op underground tacticz. te slaan.
Door gebeurtenissen op te noemen, die zich afspeelden voordat underground tacticz. robry bemande.
Wat gaat er allemaal in jou hoofd om, als ik vragen mag?
1 + 1 = 2, maar op papier komt er in plaats van een 2 een 3 te staan.
Gebruik dat geen wat jou een goede speler IG maakt, & dat jou een goeie denker maakt.
Nou ook eens om een goede poster te worden..
 
Bovenaan