Dreamteam

DeletedUser62448

Guest
Een grapje maken is ver te zoeken bij jou precies.

Verschil tussen het menen ervan & een grapje, is toch echt iets anders dan jou reactie basseren op de reactie van de tegenstander. Inspelen op mijn reacties is een prima zet. echter moet je het wel anders aanpakken..
 

DeletedUser69459

Guest
Verschil tussen het menen ervan & een grapje, is toch echt iets anders dan jou reactie basseren op de reactie van de tegenstander. Inspelen op mijn reacties is een prima zet. echter moet je het wel anders aanpakken..

Detoost zei eergisteren dat ik constant online ben volgens hem e dat ik geen leven heb. Hij post iets om half 12 op vrijdagavond. Ach weetje, tis toch hopeloos.
 

DeletedUser62448

Guest
Detoost zei eergisteren dat ik constant online ben volgens hem e dat ik geen leven heb. Hij post iets om half 12 op vrijdagavond. Ach weetje, tis toch hopeloos.

Laat de volgende keer dan even duidelijk weten dat je het puur om hem doelt. enkel zijn post citeren is niet genoeg, gezien het overkwam als dat je het had over ieder dat om half 12 nog online was op vrijdag avond.;)
 

DeletedUser56496

Guest
Detoost zei eergisteren dat ik constant online ben volgens hem e dat ik geen leven heb. Hij post iets om half 12 op vrijdagavond. Ach weetje, tis toch hopeloos.

ten 1ste heb ik niets gezegd over half 12 op vrijdag?
en ten 2de vertrek ik thuis meestal pas om 1 u wanneer ik uit ga :eek:
 

DeletedUser

Guest
Aan alle mensen die alles ontkennen:

Correcte handeling:

- Nee zeggen en gedaan met reageren
--> Geen verder pm verkeer
--> Geen toevoeging aan vriendenlijst
--> Geen toevoeging op skype

==> afwijzen en gedaan. Dat is de correcte en enige manier van handelen.

En als je ons wil overtuigen dat je hem aangewezen hebt account terug te geven aan modus dan kan je dit best staven met originele skype loggs van die gesprekken. Indien je niet afkomt met bewijsmateriaal dan hebben wij geen reden om jou te geloven wanderkezanderke.
 
Reactiescore
1.367
Aan alle mensen die alles ontkennen:

Correcte handeling:

- Nee zeggen en gedaan met reageren
--> Geen verder pm verkeer
--> Geen toevoeging aan vriendenlijst
--> Geen toevoeging op skype

==> afwijzen en gedaan. Dat is de correcte en enige manier van handelen.


En als je ons wil overtuigen dat je hem aangewezen hebt account terug te geven aan modus dan kan je dit best staven met originele skype loggs van die gesprekken. Indien je niet afkomt met bewijsmateriaal dan hebben wij geen reden om jou te geloven wanderkezanderke.


Hier ben ik t niet mee eens, als iemand na 2 weken al zegt dat hij t niet fijn vind in een stam, dan moet die persoon ook de kans gegeven worden om het in een andere stam te spelen.

maar als het een persoon is die al lange tijd in de stam zit, is dat imo wel de manier.

(PS) geschreven omdat ik me verveel...
 

DeletedUser62448

Guest
Hier ben ik t niet mee eens, als iemand na 2 weken al zegt dat hij t niet fijn vind in een stam, dan moet die persoon ook de kans gegeven worden om het in een andere stam te spelen.

maar als het een persoon is die al lange tijd in de stam zit, is dat imo wel de manier.

(PS) geschreven omdat ik me verveel...

Dan laat de bespeler het account achter waarop hij speelde & zoekt hij zijn eigen weg.
Prima als het hem niet zint in de stam, maar de speler kent niet de geschiedenis & het heden van w22.
Ofwel is mijn mening gedeeld met de meesten (denk ik) dat wanneer de kanten ondervonden zijn men niet meer van stam switched op zulk soort manieren.
 

DeletedUser

Guest
Hier ben ik t niet mee eens, als iemand na 2 weken al zegt dat hij t niet fijn vind in een stam, dan moet die persoon ook de kans gegeven worden om het in een andere stam te spelen.

maar als het een persoon is die al lange tijd in de stam zit, is dat imo wel de manier.

(PS) geschreven omdat ik me verveel...

jij bent ook dom :eek:

tuurlijk kan hij het niet fijn vinden in modus. maar dan kun je dat overleggen. als het dan nog niet beter word stop je. vervolgens kan je proberen om in fear te komen. dat is heel wat anders dan een acc verkloten en dan weg gaan
 
Reactiescore
1.367
jij bent ook dom :eek:

tuurlijk kan hij het niet fijn vinden in modus. maar dan kun je dat overleggen. als het dan nog niet beter word stop je. vervolgens kan je proberen om in fear te komen. dat is heel wat anders dan een acc verkloten en dan weg gaan

Ik wist dat dit ging komen :)
ik heb niets gezegt over het acc verkloten, wat ik ook niet de juiste aanpak vind
 

DeletedUser

Guest
Danny, voor eens en altijd, met een gekregen account ga je niet naar de vijand. Punt uit.
Stop aub met jezelf belachelijk te maken met je inzichten te geven die totaal op niets trekken.
 
Reactiescore
1.367
Danny, voor eens en altijd, met een gekregen account ga je niet naar de vijand. Punt uit.
Stop aub met jezelf belachelijk te maken met je inzichten te geven die totaal op niets trekken.

zeg pipo, ik zeg net dat ik t ook niet vind kunnen om met een gekregen account naar fear/vijand te gaan.
als hij zelf wilt gaan moet hij dat weten.

leer AUB lezen voordat je dingen typt
 

DeletedUser69459

Guest
Danny, houd jezelf eens niet voor de gek. Jouw gebrek aan respect voor jouw ex leider is gewoon bedroevend.
 
Reactiescore
1.367
hahaha, dat denk jij, antoe/kevin verdiend dat niet eens


AnToe 26.01.14 19:56
Hey,

Ik heb even een vraag.
Ben je deze morgen van de trap gestruikeld en keihard op je hoofd gevallen?

Snap jij uberhaupt wel iets van dit spel?

Gr,
Kevin

The Guru 26.01.14 20:55
Zo gaat Modus met de onderhandelaar om ! Zegt meer over Antoe dan over mij maar daar komt hij nog wel achter hahaha

Deze mededelingen werden door The Guru doorgestuurd.
 

DeletedUser69459

Guest
hahaha, dat denk jij, antoe/kevin verdiend dat niet eens

Nou, deze voorwaarden zijn ook om te lachen :eek:

En dannytje, ik heb genoeg pm's van Fear!leden die me hebben verteld dat ex-carpe leden info lekten naar Fear!. Ik vraag me af of jij er eentje van bent.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan