Dreamteam

DeletedUser

Guest
In principe heeft wanderke niets verkeerds gedaan. Hij heeft het account Wildekiller gemeld dat het niet in Fear! kan komen. De spelers op dat account waren sws niet pro Modus en jullie waren die ook liever kwijt dan rijk. Als hij ze dan een ander account aanbied is dit in principe geen oneerlijk spel. Het wordt oneerlijk wanneer wij dingen gaan doen wat negatieve invloed heeft op het account Wildekiller. De spelers in kwestie op wildekiller laten spelen doet meer negatief dan wat het doet als wij ze een voorstel maken.

Dat wanderke in zijn vriendelijst staat is inderdaad vreemd.

Verder heeft Modus ook zeker niet altijd meteen gemeld naar ons toe, herinneren jullie je RS-Sailer nog? Het was een probleem account binnen Fear! De speler daar had het blijkbaar niet naar zijn zin, contacteerde Modus of hij kon joinen, hij werd afgewezen en zette daarna het account op delete. Pas nadat het account al barbaar was kreeg ik te horen dat hij bij Modus had gesolliciteerd. Zaten dus zeker 5 dagen tussen, bij wildekiller zat er maximaal 1 dag tussen, dus je kan nu wel gaan beschuldigen over dit punt maar jullie handen zijn dus ook niet schoon, hypocriet noemen we dit.
 

DeletedUser62454

Guest
Ik denk dat dit meer gaat over modus spelers die naar fear willen komen.
Kort op het account gespeeld of niet, je maakt een keuze en daar blijf je achter staan.
Het is niet uberfout, maar het is gewoon niet netjes.
Daar geef ik Kevin groot gelijk in. :)
 

DeletedUser

Guest
Excuses voor mijn verwijderde post, ik miste een stukje informatie.

Moralistisch gezien geef ik je wel gelijk. Spelers van Modus blijven modus spelers.
Liever heb ik die ook niet.... eigenlijk komen ze er wat mij betreft helemaal niet in.

Plusje voor modus. Fout ligt bij wander :(

Toch iemand die het druft toegeven. Dank daarvoor

In principe heeft wanderke niets verkeerds gedaan. Hij heeft het account Wildekiller gemeld dat het niet in Fear! kan komen. De spelers op dat account waren sws niet pro Modus en jullie waren die ook liever kwijt dan rijk. Als hij ze dan een ander account aanbied is dit in principe geen oneerlijk spel. Het wordt oneerlijk wanneer wij dingen gaan doen wat negatieve invloed heeft op het account Wildekiller. De spelers in kwestie op wildekiller laten spelen doet meer negatief dan wat het doet als wij ze een voorstel maken.

Dat wanderke in zijn vriendelijst staat is inderdaad vreemd.

Fout, de originele speler Jonas is pro modus, echter zit hij tijdens de week voor zijn werk op de kazerne en kan hij niet spelen. Er werd een co geregeld namelijk Riaan. Riaan was ook pro modus. Had grote plannen, defte meteen ook prima, etc etc. Echter is hij plots gaan backstabben voor onverklaarbare wijze. Riaan gaf aan niet op de medewerking van de stam te kunnen rekenen. Hij had def gevraagd en zou die niet gekregen hebben. Vreemd, toen account wildekiller de stam verlaten heeft hebben we collectief 1300-1400 defence dorpen terug getrokken.

Hij heeft 1maal een vv aangevraagd. Het tijdstip van aanvragen was al te laat. Voor de geheelheid van mijn verhaal zet ik hieronder de forum reacties.

wildekiller op 17.01.2014 om 23:53 uur
Bedanken Citaat Bewerken
er zijn 370 + incomins komend van clanad quint en xboogyx
Ik heb geen tijd om het te regelen/voorbereiden aangezien mijn werk en maanda 3 tentamens
Sorry mannen maar heb het hard nodig...

Mvg
Riaan

Jan.Jansen op 18.01.2014 om 00:52 uur
Bedanken Citaat Bewerken Verwijderen
Kijk ik vind het top dat je de loodzware taak wildekiller op je neemt.

Maar er zijn al de hele dag door verliezen & je aanvraag is om 12 uur avonds/s nachts.

Wat ik probeer te zeggen (niks negatiefs hoor) maar als je de vv iets eerder aanvraagt heb je wat meer kans op vv'ers.
Zeker nu ats en java weer bemand zijn, zal men wat meer tijd voor jou hebben ;)

Ik ben zelf morgen de hele dag weg, maar als ik dit eerder geweten had, had ik wel wat kunnen vrij maken snap je

General Jar Jar Binks op 18.01.2014 om 02:20 uur
Bedanken Citaat Bewerken Verwijderen
geef morgen rond uurtje of 12 maar naar mij.
ben de hele week maar 5 uur elke dag geslapen en heb flinke tijd achter de rug.
vannacht weer ff de zooi weg gedroken ^^, dus zal morgen ochtend niet voor 12u op tw zijn.
de middag zal ik dus wel vv voor je kunnen doen.

Michael

General Jar Jar Binks op 18.01.2014 om 02:24 uur
Bedanken Citaat Bewerken Verwijderen
btw, stuur me ook even een pm als je de vv stuurt,
kan zijn dat die opgaat in berichten en dat ik of richard het niet optijd zien staan dat er een vv staat.
danku

Michael

Zo, dit waren ze. Er is niets gecensueerd. Zoals jan.jansen aangeeft had het account al dorpen verloren voordat de vv aanvraag gekomen was en geeft hij aan dat dit vroeger moet.

Toen General jar jar binks de vv gekregen had smorgens stond het aantal incomings op 600+ (ongetagged).

Uiteindelijk stabt die speler ons 2 dagen later nadat hij van zijn oren had gemaakt op skype dat hij geen steun kreeg.

De fout ligt dus zeker en vast niet bij modus. Hij werd ondersteund met def en met vv wanneer hij het aanvraagde. Het is heel zielig van deze speler om het account te hijacken en bij de vijand gaan aankloppen. Nota bene is hij geen eigenaar van dit account. Verder wordt er dan ingespeeld door wanderkezanderke van Fear en de rest van het verhaal is bekend.
 
Reactiescore
1.367
Netjes kan je dat niet noemen, dan is de reactie van Mlicka tegenover Riaan veel eerlijker en Fair.

Thx Mlicka +1


wildekiller op 19.01. om 15:13 uur
Ik hb naar wander gestuurd
En ik wil heel grqag joinen het acc behoort niet tot modus
Het behoort tot mezelf ;)
Maar ik kan weer helpen de oorlog te winnen
Ik weet alles van modus kan de gespreken zo doorsturen ;)
Als je wil

Mvg riaan
mlicka op 19.01. om 15:47 uur
Nee bedankt, het laatste wat wij willen, is een poging tot informatie vergelden van de vijand op deze manier..


je weet dat wander nog in de modus chat is gezet?
en er zelf direct weer uit is gegaan?
 

DeletedUser

Guest
Over de speler Riaan zelf zou ik ook niet tevreden zijn, een backstab is nooit goed te praten. Dat wij zo'n speler op een account willen gaan zetten (wel buiten Team en Fear!) vind ik ook discutabel. Dat Jonas er nog speelde was ik even vergeten die is idd pro Modus. In hoeverre Riaan dat is geweest vind ik niet echt te meten, want zo snel van pro naar anti gaan is wat raar en vraag ik me af of je ooit pro modus geweest bent.

Wat er allemaal gebeurt is op het account wildekiller ben ik het helemaal mee eens, dat had nooit mogen gebeuren. Dat keurt ook niemand goed binnen Fear!

Wat ik hierboven meldde is puur aantonen dat als je zo'n speler een andere aanbieding geeft ik het niet onder oneerlijk spel vind vallen, de acties van die speler staan daarbuiten, die zijn zeker weten verkeerd geweest.
 

DeletedUser69459

Guest
De acties van Ryan zijn wel bizar. Rejoin. had zelfs nog gezegd dat hij de volgende dag ging zoeken naar 100tal defdorpen. Dus het lijkt me wel heel bizar dat hij dit helemaal in zijn eentje heeft gedaan zonder beïnvloedt te zijn door anderen.
 

DeletedUser

Guest
Eerlijk spel van wanderkezanderke my ass. ;-)

flikker toch lekker op man -,- Toen ik hoorde dat hij het account op delete wou zetten wou ik hem overtuigen om naar een account bij ons te komen en dan zo de VV terug aan modus te geven... Ik heb hem op skype proberen om te praten om wildekiller terug aan modus te geven... je kan het vergeten dat ik ook nog moeite ga doen om een account in modus garantie te geven... Ik kan echt waar begrijpen waarom zoveel er jou niet moesten in modus... arrogante zak
 

DeletedUser62448

Guest
flikker toch lekker op man -,- Toen ik hoorde dat hij het account op delete wou zetten wou ik hem overtuigen om naar een account bij ons te komen en dan zo de VV terug aan modus te geven... Ik heb hem op skype proberen om te praten om wildekiller terug aan modus te geven... je kan het vergeten dat ik ook nog moeite ga doen om een account in modus garantie te geven... Ik kan echt waar begrijpen waarom zoveel er jou niet moesten in modus... arrogante zak

zei kennen jou niet zo goed als de spelers binnen Fear! doen.
Dat zei hen conclusies halen, uit dingen die zei van anderen horen, is hun goedrecht.
Of ze gelijk hebben kom ik dan al snel op terug, want daar ga ik wellicht fell tegenin!
Blijkbaar weten de meesten binnen Modus niet beter, dan de helft van het gehele verhaal.
Ik kan ze er dus ook moeilijk op aanspreken & of van mening laten veranderen is al netzo moeilijk (Vervolg gesprek kapi).
In de Pm-wisseling werden 2 spelers van Fear! beiden leiding, negatief neergeplaatst.
Doe even normaal, Gup & Wander zijn de eersten die Modus zal helpen bij moeilijkheden & de laatsten die Op dit soort dingen inzou gaan.

Laat ze lekker J.


#Lijkt mij vanzelfsprekend de punten die over mij werden benoemt.
Waardeer het enorm dat er zo positief over mij gesproken word!
Ik zie het niet meer als dat een normale tw-speler zich zou moeten gedragen.
J. (wander) is een van zulk spelers, dus ik accepteer niet dat hij hier word beschuldigt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69459

Guest
zei kennen jou niet zo goed als de spelers binnen Fear! doen.
Dat zei hen conclusies halen, uit dingen die zei van anderen horen, is hun goedrecht.
Of ze gelijk hebben kom ik dan al snel op terug, want daar ga ik wellicht fell tegenin!
Blijkbaar weten de meesten binnen Modus niet beter, dan de helft van het gehele verhaal.
Ik kan ze er dus ook moeilijk op aanspreken & of van mening laten veranderen is al netzo moeilijk (Vervolg gesprek kapi).
In de Pm-wisseling werden 2 spelers van Fear! beiden leiding, negatief neergeplaatst.
Doe even normaal, Gup & Wander zijn de eersten die Modus zal helpen bij moeilijkheden & de laatsten die Op dit soort dingen inzou gaan.

Laat ze lekker J.

Nou, waarom is Wander dan de vriend van Wildekiller ineens? Waarom wordt hij ineens in de skypegroep van modus gegooid? Waarom willen jullie bewust een speler die genoeg info heeft over modus in Fear! hebben? Waarom gingen jullie in op het voorstel om dorpen te bepalen die leeggezet moesten worden? Jullie wisten echt wel dat Jonas de hoofdspeler is op Wildekiller. Het is al genoeg verteld dat Jonas naar het leger is gegaan en alleen in het weekend speelt. Dit is een backstab van Ryan richting modus en jullie willen deze speler dus in Fear! halen. Hmmmm :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
De acties van Ryan zijn wel bizar. Rejoin. had zelfs nog gezegd dat hij de volgende dag ging zoeken naar 100tal defdorpen. Dus het lijkt me wel heel bizar dat hij dit helemaal in zijn eentje heeft gedaan zonder beïnvloedt te zijn door anderen.

Misschien ben jij dan degene die hem beïnvloed heeft? In ieder geval niet iemand vanuit Fear!/Team! en/of No End.
 

DeletedUser69459

Guest
En tja, wrm zouden we jullie geloven omdat het Jens is? Jullie geloven mij toch ook niet dat ik fair speel ondanks dat ik de praktijken van JA veroordeel en zelf nog niet vals heb gespeeld. Toch net hetzelfde?

Misschien ben jij dan degene die hem beïnvloed heeft? In ieder geval niet iemand vanuit Fear!/Team! en/of No End.

Ik lag toen in mijn bed dus op mij kan je het niet steken. En nogmaals, waarom was hij vriend van Wander?
 

DeletedUser

Guest
In principe heeft wanderke niets verkeerds gedaan. Hij heeft het account Wildekiller gemeld dat het niet in Fear! kan komen. De spelers op dat account waren sws niet pro Modus en jullie waren die ook liever kwijt dan rijk. Als hij ze dan een ander account aanbied is dit in principe geen oneerlijk spel. Het wordt oneerlijk wanneer wij dingen gaan doen wat negatieve invloed heeft op het account Wildekiller. De spelers in kwestie op wildekiller laten spelen doet meer negatief dan wat het doet als wij ze een voorstel maken.

Dat wanderke in zijn vriendelijst staat is inderdaad vreemd.

Verder heeft Modus ook zeker niet altijd meteen gemeld naar ons toe, herinneren jullie je RS-Sailer nog? Het was een probleem account binnen Fear! De speler daar had het blijkbaar niet naar zijn zin, contacteerde Modus of hij kon joinen, hij werd afgewezen en zette daarna het account op delete. Pas nadat het account al barbaar was kreeg ik te horen dat hij bij Modus had gesolliciteerd. Zaten dus zeker 5 dagen tussen, bij wildekiller zat er maximaal 1 dag tussen, dus je kan nu wel gaan beschuldigen over dit punt maar jullie handen zijn dus ook niet schoon, hypocriet noemen we dit.

maar al te goed :(

modus heeft daar mischien niet meteen melding van gemaakt maar 10min nadat ik het wist wist de support het en enkelen uren later gingen bijden accounts op blok.

ik verspeelde daarmee mijn belangrijkste deff leverancier, dat wist ik van begin af aan. terwijl het volgens mij voor fear niet zo belangrijke speler was
 

DeletedUser62454

Guest
maar al te goed :(

modus heeft daar mischien niet meteen melding van gemaakt maar 10min nadat ik het wist wist de support het en enkelen uren later gingen bijden accounts op blok.

ik verspeelde daarmee mijn belangrijkste deff leverancier, dat wist ik van begin af aan. terwijl het volgens mij voor fear niet zo belangrijke speler was

Rs sailer was een vervelende beunhaas noob.
Rare vogel was dat.
 

DeletedUser62448

Guest
Nou, waarom is Wander dan de vriend van Wildekiller ineens? Waarom wordt hij ineens in de skypegroep van modus gegooid? Waarom willen jullie bewust een speler die genoeg info heeft over modus in Fear! hebben? Waarom gingen jullie in op het voorstel om dorpen te bepalen die leeggezet moesten worden? Jullie wisten echt wel dat Jonas de hoofdspeler is op Wildekiller. Het is al genoeg verteld dat Jonas naar het leger is gegaan en alleen in het weekend speelt. Dit is een backstab van Ryan richting modus en jullie willen deze speler dus in Fear! halen. Hmmmm :rolleyes:

Nou, waarom is Wander dan de vriend van Wildekiller ineens?
Suggereer mogelijk een aanname voor online-status.

Waarom wordt hij ineens in de skypegroep van modus gegooid?
Dat weet J. zelfs niet, Hij is niet voor niets gelijk geleaved.

Waarom willen jullie bewust een speler die genoeg info heeft over modus in Fear! hebben?
Jullie? Ben er ook niet tevreden mee.. Al is een acci binnen Fear! nooit aan de orde geweest.

Waarom gingen jullie in op het voorstel om dorpen te bepalen die leeggezet moesten worden?
Dat een speler van Uws hierop in gaat heeft Fear! geen controle over.
zou ook niet best zijn zouden wij die controle hebben & ernaar streven het te willen hebben.
Dan zouden wij Team/No end/Uws gelijk in Fear! kunnen uitnodigen.

Jullie wisten echt wel dat Jonas de hoofdspeler is op Wildekiller
dat weten wij uitteraard, vind het ook enorm jammer voor hem, dat hij in zon korte tijd zoveel tegenslagen heeft gekregen, door zijn co´s. Het is een goeie speler.

En tja, wrm zouden we jullie geloven omdat het Jens is? Jullie geloven mij toch ook niet dat ik fair speel ondanks dat ik de praktijken van JA veroordeel en zelf nog niet vals heb gespeeld. Toch net hetzelfde?

De meesten weten niet wat zich in al de tijd heeft afgespeeld binnen ~TNW~.
We hebben wel enkele posts gezien over JA etc, maar naar mijn weten niet uitgebreidt genoeg om er ook daadwerkelijk een mening over te geven, Laat staan er een feit van maken.

De een heeft wat extra info nodig, de ander neemt genoegen met jou woorden.;)
 

DeletedUser69459

Guest
Nou, waarom is Wander dan de vriend van Wildekiller ineens?
Suggereer mogelijk een aanname voor online-status.

Waarom wordt hij ineens in de skypegroep van modus gegooid?
Dat weet J. zelfs niet, Hij is niet voor niets gelijk geleaved.

Waarom willen jullie bewust een speler die genoeg info heeft over modus in Fear! hebben?
Jullie? Ben er ook niet tevreden mee.. Al is een acci binnen Fear! nooit aan de orde geweest.

Waarom gingen jullie in op het voorstel om dorpen te bepalen die leeggezet moesten worden?
Dat een speler van Uws hierop in gaat heeft Fear! geen controle over.
zou ook niet best zijn zouden wij die controle hebben & ernaar streven het te willen hebben.
Dan zouden wij Team/No end/Uws gelijk in Fear! kunnen uitnodigen.

Jullie wisten echt wel dat Jonas de hoofdspeler is op Wildekiller
dat weten wij uitteraard, vind het ook enorm jammer voor hem, dat hij in zon korte tijd zoveel tegenslagen heeft gekregen, door zijn co´s. Het is een goeie speler.

Dit getuigt van weinig respect naar Jonas toe van jullie vind ik dan.
 
Bovenaan