Dragonshield heeft veel dorpjes

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
heb je nu nog geen diploma

domme gast
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
mopje natuurlijk veel plezier maks
 
Reactiescore
383
Zeker, ik hou het bij een beetje Oldschool Runescape, en verder niks. Nu nog met mijn luie reet in Italië en straks weer studeren. Leven kan slechter.

Deze wereld houd mij van osrs af sinds de start, rip mn bonds
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Heb echt geen enkel idee wie waar speelt, maar ik geloof je op je woord! Ergens een mapje met de 2 stammen en bekende accounts te vinden?
T valt reuze mee, cult bezit vrijwel alle bekende accounts en spelers op een premade lijn zuidelijk tegen rim. Talent is met il leone indomabile, against all odds en Antwan zijn team op Arthi t bekends van de rest maar wij liggen heel matig op horizontale core lijn. Verder allemaal onbekende accounts en spelers. Een rank 3 stam met nog ruimte voor twee accounts noord-west, talent noord oost.
 
Reactiescore
1.015
Gilles, was jij ook niet gerekt door deze baas op w73? :)
Amateuristische janknoobdeluxe dat jij bent.

Moeilijk aangezien 50 mijn laatste (echte) wereld was. Hoe dan ook is de enige die jij ooit kan rekken, jezelf. En zelfs dat zou je met moeite kunnen.

Kleine vraag: Ben je in het echt ook zo’n onzeker wijf met een te grote mond?
 
Reactiescore
1.853
Moeilijk aangezien 50 mijn laatste (echte) wereld was. Hoe dan ook is de enige die jij ooit kan rekken, jezelf. En zelfs dat zou je met moeite kunnen.

Kleine vraag: Ben je in het echt ook zo’n onzeker wijf met een te grote mond?
Niet te serieus nemen, hij heeft heel W73 persoonlijk gerekt. Zelfs spelers waartegen hij in de min is geëindigd.
 
Reactiescore
67
T valt reuze mee, cult bezit vrijwel alle bekende accounts en spelers op een premade lijn zuidelijk tegen rim. Talent is met il leone indomabile, against all odds en Antwan zijn team op Arthi t bekends van de rest maar wij liggen heel matig op horizontale core lijn. Verder allemaal onbekende accounts en spelers. Een rank 3 stam met nog ruimte voor twee accounts noord-west, talent noord oost.

Ene LuckyLuQ schijnt wel tekeer te gaan in het zuidwesten. Weet het verder ook niet.
 
Reactiescore
1.363
Moeilijk aangezien 50 mijn laatste (echte) wereld was. Hoe dan ook is de enige die jij ooit kan rekken, jezelf. En zelfs dat zou je met moeite kunnen.

Kleine vraag: Ben je in het echt ook zo’n onzeker wijf met een te grote mond?
Toch heb je daar gespeeld kerel. ;)
En ik heb al nagevraagd bij lui, jij stelde toen jij wel actief speelde ookal geen flikker voor.
Dus ga maar lekker mekkeren.
Ookal heb jij w73 ''inactief'' gespeeld, je hebt nog steeds verloren van de koning.

Ik heb wel een grote mond idd, maar idc.
Als jij over irl gaat piepen, is ook weer een teken van zwakte, niet?
Niet te serieus nemen, hij heeft heel W73 persoonlijk gerekt. Zelfs spelers waartegen hij in de min is geëindigd.

De koning heeft jou idd gerekt, Dolfijntje.
Denk aub eem verder dan die +/-.
Op w73 had je de zelfde speelwijze ook nog gehanteerd en dan nog steeds tegen iemand die geen boosts had, keihard verloren.
Omdat jij + jouw stam gewoon zware domme amateuristen waren, die gerekt zijn door helden, oa mij.
Ik moet voor jou nog een nieuwe term verzinnen, donders man. Jij gaat zelfs een eersteklas salty janknoobdeluxe nog te boven met jouw gedrag.
 
Bovenaan