Dragonshield heeft veel dorpjes

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Sterk gespeeld @DragonShield3 , veel plezier met je dorpen!
Bedankt, maar heb net gelezen dat ze mn dorpjes gaan afpakken?:(

zou wel wat zijn tho, de beste deffer van .nl weggespeeld door 1 van de grootste noobteams op .nl. Een goed verhaaltje voor bij het kampvuur
 
Reactiescore
2.062
Bedankt, maar heb net gelezen dat ze mn dorpjes gaan afpakken?:(

zou wel wat zijn tho, de beste deffer van .nl weggespeeld door 1 van de grootste noobteams op .nl. Een goed verhaaltje voor bij het kampvuur

Je bent verouderd
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Als je wel dorpen zou verliezen ligt t toch aan van alles waar jij niks mee te maken hebt Lau, goed verhaalt word t dus nooit
 
Reactiescore
973
zou wel wat zijn tho, de beste deffer van .nl weggespeeld door 1 van de grootste noobteams op .nl. Een goed verhaaltje voor bij het kampvuur

Juh inderdaad, ik noem dat verhaaltje Laurens op brokensound.
 
Reactiescore
973
Klopt. De kans dat ik dorpen verlies als ik aanwezig ben is dan ook immens klein. Tevens, benoem maar een wereld waar ik dat deed?

Met die logica ken ik een hoop runners die dan de beste deffers van .nl zouden zijn, nooit een dorp verloren terwijl ze aanwezig waren.
 
Reactiescore
1.363
Reactiescore
1.363
? Je bedoelt waar mijn account als beste defensieve account werd benoemd en waardoor ik de titel ‘beste deffer’ heb gewonnen? Oei das wel tegenstrijdig e chrisje
Je had wel dorpjes verloren daar, toen jij aanwezig was hé!
Daar ging t om laury :p. (ookal waren het er 1/2/3/4/5 ofzo)
 
Reactiescore
383
Je had wel dorpjes verloren daar, toen jij aanwezig was hé!
Daar ging t om laury :p. (ookal waren het er 1/2/3/4/5 ofzo)

Chris ga nou niet miereneuken serieus dorpverlies is het niet te noemen met de kwaliteit van de massa. Hup smoel houden te janken allemaal en spelen nu. Maak is een mid game lijst oid in plaats van te janken om niks
 
Reactiescore
1.363
Chris ga nou niet miereneuken serieus dorpverlies is het niet te noemen met de kwaliteit van de massa. Hup smoel houden te janken allemaal en spelen nu. Maak is een mid game lijst oid in plaats van te janken om niks
Hahahahahahaha, lau niet zo serieus man.
Was echt puur een grapjes reactie op hem xD.
Dit keer wast wel een grapje :O
 
Reactiescore
1.363
Wordt er na al die tijd nog steeds gereageerd op WeSuckHotDicks?

Dat die nog geen IP ban heeft. Duckje zal de tijd nog niet gevonden hebben.
Gilles, was jij ook niet gerekt door deze baas op w73? :)
Amateuristische janknoobdeluxe dat jij bent.
 
Reactiescore
2.062
Reactiescore
300
Chriske, wesuckhotdick is eig ook wel een leukere AF naam!!
 
Bovenaan