Dragonshield heeft veel dorpjes

Deleted User - 487957763

Guest
Jij mist ofwel het gehele punt waar het hier om gaat en moet een lesje begrijpend lezen nemen, ofwel je had gewoon behoefte om het hele W81 forum van irrelevante informatie te voorzien die verder niemand iets interesseert. Alleszins bedankt voor je deelname.
Prima Jona, succes deze wereld, hopelijk ben je deze wereld net zo fanatiek ingame als op het AF ;)
 
Reactiescore
449
Reactiescore
2.062
Jonathan, de laatste hoeveel werelden heb je op rij verloren? Nu iedereen gestopt is maak je eindelijk een kans. Blijf je dit keer wel spelen?
 
Reactiescore
1.853
Jonathan, de laatste hoeveel werelden heb je op rij verloren? Nu iedereen gestopt is maak je eindelijk een kans. Blijf je dit keer wel spelen?
W73 heb ik verloren en W76 ben ik na praktisch 3 week al gestopt ivm studie (voor zover ik daar echt actief ben geweest). Dus dat is er één. Je punt? Nu iedereen is gestopt maak ik een kans? Lolled. :biggrin: :biggrin: :biggrin: Als er verder niks nuttigs uitkomt stel ik voor dat je het hier lekker bij laat en jezelf niet onnodig verder voor schut zet.
 
Reactiescore
2.433
Noonoo lekker zuige
 
Reactiescore
5.603
Sorry wij doen niet aan minderheidsculturen
 
Reactiescore
1.918
Binnenkort start er een heus TOPTIEM met gypsy king, milfhunterke42(aka @EquinoxDR) @Rob., @Sevii en @Vleesje Om alle noobkes hier een lesje te leren!!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
als nakend moderator en hoofd van dit forum mag ik denk ik deze wereld niet spelen maar goed dat zien we dan wel
 
Reactiescore
2.062

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
neen ik ben geen moderator
 
Reactiescore
1.363
Deed het Chris zoveel dat opeens heel team Noo Noo is opgetrommeld voor een potje w73 p&p dat oprecht niemand hier boeit.
Nee hoor. Krijg ik 1x hulp, meteen piepen? Was dit zeg xD. Ze lezen zelf toch ook t af tombo. Moet t altijd met zn allen haten op mij blijven? Doe toch eens normaal man. En t boeit wel, jona is daar gerekt.
 
Reactiescore
5.603
Nee hoor. Krijg ik 1x hulp, meteen piepen? Was dit zeg xD. Ze lezen zelf toch ook t af tombo. Moet t altijd met zn allen haten op mij blijven? Doe toch eens normaal man. En t boeit wel, jona is daar gerekt.
Ik haat jou niet hoor zo was die opmerking niet bedoeld. Vind het gewoon vrij toevallig dat opeens René en Ezra beiden hier reageren. Voor de rest allemaal prima hoor, moeten zij weten.
 
Reactiescore
1.363
Ik haat jou niet hoor zo was die opmerking niet bedoeld. Vind het gewoon vrij toevallig dat opeens René en Ezra beiden hier reageren. Voor de rest allemaal prima hoor, moeten zij weten.
I know, maarja tis toch mooi? Die jona zit gewoon zwaar dom te lullen. Terwijl ie gerekt is door noonoo. En niet echt veel lui mogen die arrogante koter zo hè.. Hij praat nogal veel poep.
 
Reactiescore
2.062
Ik haat jou niet hoor zo was die opmerking niet bedoeld. Vind het gewoon vrij toevallig dat opeens René en Ezra beiden hier reageren. Voor de rest allemaal prima hoor, moeten zij weten.

Bedankt tyvus spanjaard
 
Bovenaan