Dragonshield heeft veel dorpjes

Reactiescore
469
Ha @Rob. Hoe was je eerste werkdag na je vakantie?
 
Reactiescore
2.062
hah ik heb de ingame mededeling gemist dat alle gefaalde tw spelers in dit topic mochten posten, maar duckje heeft mij persoonlijk gevraagd hier goede orde te bewaren

dus gedraag jullie, spelers van team noobnoob

Gelieve niet meer te liegen
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Ik kan bevestigen dat Rob de waarheid spreekt

En als jullie wisten welke rol Rob binnenkort gaat bekleden in deze community zouden jullie hem met meer respect behandelen
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.759
ik lach in mijn vuistje want ik weet net zoals jij wat de toekomst gaat brengen
 
Reactiescore
2.062
Rob wij weten allebei dat je net als mij maar een ambulance broeder ben
 
Reactiescore
1.853
Knap van je dat je 9 dorpjes van Noo-noo heb gepakt Jonathan! Misschien ook even erbij vermelden hoe je dit heb gepakt?

Colla heeft het op w73 gewoon niet waar kunnen maken, en zag buurmannen naast hun neervallen. Hiernaast hun eigen vijandelijk front account niet kunnen pakken, dus ik snap dat jejezelf wilt verdedigen tegen chris, maar denk niet dat je nu met stats moet komen?

Dacht dat je Chris op je negeerlijst had wat je vandaag zei, dus waarom reageer je dan?
Knap? Ik zie het persoonlijk echt niet als een noemenswaardige prestatie, maar toch bedankt. Ik ontkracht enkel even WeLikeHotChicks z'n onwaarheden. Niks meer, niks minder.

En de reden waarom staat letterlijk in datzelfde bericht. Wellicht m'n post even goed lezen.

Noo-Noo heeft wel massa gehad, eenmaal toen we die noob accounts van de kont vuist coalitie vol gelegd hadden met CF’s. Toen zijn we inderdaad wat dorpjes verloren en daarna dat sla kneus account kapot gespeeld. Collan kon niet eens NTD wegspelen waar enkel Duimhoofd echt wat deed. Easy wereld winst tegen groepje weglopers ;)

Op 73 en 76 werd al gauw duidelijk wie doorzetters waren en wie niet.
Geen massa waar Colla meedeed, dat is waar ik op doelde. Wat de rest heeft gedaan intereseert me weinig en is hier helemaal niet relevant.
 
Reactiescore
449
Niet incorrect, ik heb screens van jullie ledenlijst van startfase waar bomba en um gewoon inzitten… Nogmaals, zoals ik eerder heb gezegd, gewoon slim om een acxount daar neer te plaatsen maar lieg er gewoon niet over.
Ik meen het wel serieus, ik ben zelf degene geweest die het eerste gesprek met Jordi had over samen starten met RIS en Noire/CTA. Kyuka kwam dag 2 of 3 geloof ik erbij, Ivar pas later en daarna pas Bomba. We hebben inderdaad eerder al de mogelijkheid van een bomba team besproken, maar in de discord zaten ze pas misschien een dag of 2 (max) voor ze ook echt daar begonnen. Niet vanaf de start, echt niet. Je mag me op mn woord geloven of niet, maar ik weet dat ik de waarheid hierin spreek gezien ik vanaf moment 1 heel betrokken ben geweest met deze stam en wereld.
 
Reactiescore
919
Ik meen het wel serieus, ik ben zelf degene geweest die het eerste gesprek met Jordi had over samen starten met RIS en Noire/CTA. Kyuka kwam dag 2 of 3 geloof ik erbij, Ivar pas later en daarna pas Bomba. We hebben inderdaad eerder al de mogelijkheid van een bomba team besproken, maar in de discord zaten ze pas misschien een dag of 2 (max) voor ze ook echt daar begonnen. Niet vanaf de start, echt niet. Je mag me op mn woord geloven of niet, maar ik weet dat ik de waarheid hierin spreek gezien ik vanaf moment 1 heel betrokken ben geweest met deze stam en wereld.
bedankt voor dit uitgebreide antwoord Jeroen mvg
 
Reactiescore
469
MVG
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.759
en nu moet cult mij in hun stamchat gooien of deze SKRIENS komen op dit forum
 

Deleted User - 487957763

Guest
Geen massa waar Colla meedeed, dat is waar ik op doelde. Wat de rest heeft gedaan intereseert me weinig en is hier helemaal niet relevant.
Ahja tis inderdaad ook geen team spel waarin je als stam wint vergeten :rolleyes: succes op 81, ook bij tegenslagen actief blijven ditmaal!
 
Reactiescore
2.062
en nu moet cult mij in hun stamchat gooien of deze SKRIENS komen op dit forum

Bedankt voor het bewijs rob
I’ll be there no worryy elko
Dan liep ik hier niet te klagen ;) Zijn ook edels op dennisthies en nepp verstuurd
Ik vond dit wel interessant. Vind je het als leider niet belangrijk om met verschillende groepen mensen om te kunnen gaan? Dit is natuurlijk relevant voor alle takken in het leven en dus ook binnen dit spelletje, zeker als een leider van een stam met gigantisch veel verschillende persoonlijkheden. Denk je niet dat je met een iets mildere aanpak een stuk meer was opgeschoten?
Is dat die suckbeer die fel kwam doen in pm dat alles block stond en nog -8 ofso ging ja? Haha
 
Reactiescore
1.853
Ahja tis inderdaad ook geen team spel waarin je als stam wint vergeten :rolleyes: succes op 81, ook bij tegenslagen actief blijven ditmaal!
Jij mist ofwel het gehele punt waar het hier om gaat en moet een lesje begrijpend lezen nemen, ofwel je had gewoon behoefte om het hele W81 forum van irrelevante informatie te voorzien die verder niemand iets interesseert. Alleszins bedankt voor je deelname.
 
Reactiescore
2.062
Jonathan waarom moet je zoveel overbodige woorden in je zinnen plaatsen? Wil je interessant overkomen?

Houd je grote mond voor je, en ga lekker spelen
 
Reactiescore
1.853
Omdat het bij de eerste keer blijkbaar niet duidelijk genoeg was en ik in herhaling blijf vallen. Dus 'hou zelf je grote mond en ga zelf lekker spelen'. Want dat deed ik namelijk al voordat jullie hier het forum kwam bekladden met alle onzin die eruit kwam.
 
Bovenaan