Dragonshield heeft veel dorpjes

Reactiescore
1.365
Iets is pas een feit als je het ook kunt bewijzen, beargumenteren, kunt laten zien dat iets waarheid is en daarmee feit. Hebben jullie dat gedaan? Haha grapjas, wat poep jij onzin. :biggrin:
Hoe kun je dingen die je letterlijk hoort in een voicecall bewijzen met screenshots? Ik hoor het letterlijk. En ik ben niet zo'n creep die alles op gaat nemen. Jij praat zelf onzin maatje, excuses.
 
Reactiescore
5.686
Hoe kun je dingen die je letterlijk hoort in een voicecall bewijzen met screenshots? Ik hoor het letterlijk. En ik ben niet zo'n creep die alles op gaat nemen. Jij praat zelf onzin maatje, excuses.
Zat jij in onze voicecall dan? Ik als notulist heb hier geen weet van gehad.
 
Reactiescore
2.064
Ik dacht dat w76 erg was, maar had niet anders verwacht eigenlijk. Hebben de holmaatjes van Tyrap het weer met elkaar goed gemaakt?

Jordi heeft zeker een limburgse vlaai voor iedereen gemaakt xx
 
Reactiescore
1.365
Vgm kan die je reactie niet lezen helaas
Sunt. Maarja hij weet dat hij n domme infantiele janknoob is.
Er was toch een screen? Daar werd althans over gesproken
Ik heb daar niks van gezien man.. (wel later in de stamchat)
Ik heb t over wat anders, wat ik letterlijk heb gehoord in een call buiten de stamchat met stamleden ;). Maarja, ik ga daar geen screenshots van maken man.. Weet jij ook wel. Ben niet zo'n snitch daarin. Maar ik haat gewoon als mensen zo rete arrogant doen man..
 
Reactiescore
5.686
Ik dacht dat w76 erg was, maar had niet anders verwacht eigenlijk. Hebben de holmaatjes van Tyrap het weer met elkaar goed gemaakt?

Jordi heeft zeker een limburgse vlaai voor iedereen gemaakt xx
Nee hij heeft alle nichtjes van zijn Braziliaanse vrouw laten invliegen, oh en een neef voor dragonshield3. Ik hoef dus niet te zeggen hoe gebrand we zijn!!
 
Reactiescore
2.064
Gelieve mijn vriend Chris niet meer te beledigen, anders zal ik de nichten van zijn Braziliaanse vrouw moeten afpakken.

Met vriendelijke groet,

Dr. Rinus
 
Reactiescore
1.892
Altijd beter dan een ongelooflijk dom dolfijntje te zijn die 0 voorsteld knul. En die nog door mij gerekt is met een direct front op w73. Dusja, amateur.
Ik kreeg te horen dat ik was 'gerekt' door de dorpsgek, dus heb even op 'toon genegeerde inhoud' geklikt en ik lag meteen strijk. Ik snap dat het ontzettend cool klinkt voor je vriendjes als je zinnen eruit gooit als 'ik heb jou met direct front gerekt', maar laten we dan eens de stats bekijken.
1628605606561.png

1628605326392.png

9 tegen 7 in het voordeel van mij. En dan te bedenken dat wij niet eens een massa of grotschalig offensief op jou hebben gedaan. Jij hebt daarentegen wel een massa op ons gedaan en hoeveel heb je toen precies gepakt? Inderdaad, 0 ja. Dus kruip nu maar weer terug in je hoekje en denk eens goed na voordat je dergelijke nonsens eruit gooit. Mafkees. :biggrin:
 
Reactiescore
2.064
Knap van je dat je 9 dorpjes van Noo-noo heb gepakt Jonathan! Misschien ook even erbij vermelden hoe je dit heb gepakt?

Colla heeft het op w73 gewoon niet waar kunnen maken, en zag buurmannen naast hun neervallen. Hiernaast hun eigen vijandelijk front account niet kunnen pakken, dus ik snap dat jejezelf wilt verdedigen tegen chris, maar denk niet dat je nu met stats moet komen?

Dacht dat je Chris op je negeerlijst had wat je vandaag zei, dus waarom reageer je dan?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Hoe kun je dingen die je letterlijk hoort in een voicecall bewijzen met screenshots? Ik hoor het letterlijk. En ik ben niet zo'n creep die alles op gaat nemen. Jij praat zelf onzin maatje, excuses.

Dat is jouw probleem? :biggrin:

Ik dacht dat w76 erg was, maar had niet anders verwacht eigenlijk. Hebben de holmaatjes van Tyrap het weer met elkaar goed gemaakt?

Jordi heeft zeker een limburgse vlaai voor iedereen gemaakt xx

Jij snapt 'm Rene! Wil je ook een stukje?
 
Reactiescore
1.365
Ik kreeg te horen dat ik was 'gerekt' door de dorpsgek, dus heb even op 'toon genegeerde inhoud' geklikt en ik lag meteen strijk. Ik snap dat het ontzettend cool klinkt voor je vriendjes als je zinnen eruit gooit als 'ik heb jou met direct front gerekt', maar laten we dan eens de stats bekijken.


9 tegen 7 in het voordeel van mij. En dan te bedenken dat wij niet eens een massa of grotschalig offensief op jou hebben gedaan. Jij hebt daarentegen wel een massa op ons gedaan en hoeveel heb je toen precies gepakt? Inderdaad, 0 ja. Dus kruip nu maar weer terug in je hoekje en denk eens goed na voordat je dergelijke nonsens eruit gooit. Mafkees. :biggrin:
"Geen grootschalige massa's". Rot op man xD.
En een massa? Komop man, dom 1c pleuren zonder edels, omdat ik roald nog wat plezier gunde?
Al die massa's van jouw stam waren vol op jouw front toch? Kun je er anders niets van bakken ofzo xD. Dombo. En jullie hebben ook genoeg pogingen op ons gedaan en 0 hele dorpen kunnen snoepen. Jij hebt gewoon keihard gefaald tegen mij + mn awesome team. Dus ga lekker huilen ofzo. xx
 

Deleted User - 487957763

Guest
Noo-Noo heeft wel massa gehad, eenmaal toen we die noob accounts van de kont vuist coalitie vol gelegd hadden met CF’s. Toen zijn we inderdaad wat dorpjes verloren en daarna dat sla kneus account kapot gespeeld. Collan kon niet eens NTD wegspelen waar enkel Duimhoofd echt wat deed. Easy wereld winst tegen groepje weglopers ;)

Op 73 en 76 werd al gauw duidelijk wie doorzetters waren en wie niet.
 
Reactiescore
2.064
Mensen die Kyuka top vinden zijn niet serieus te nemen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
hah ik heb de ingame mededeling gemist dat alle gefaalde tw spelers in dit topic mochten posten, maar duckje heeft mij persoonlijk gevraagd hier goede orde te bewaren

dus gedraag jullie, spelers van team noobnoob
 
Bovenaan