Dragonshield heeft veel dorpjes

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Het is nu een kansloze discussie omdat je erachter gekomen bent dat je ernaast zit? Punt is gewoon: Bomba is pas later erbij gekomen als lid en dat durf je nu niet onder ogen te zien. :)

de screen komt van de 2e week van de wereld, wil je zeggen dat je daarvoor nog 0 contact had met bombaderos?

Wat klopt er dus niet aan mijn eerdere statement, die weerlegde dat jullie zeiden dat Bomba vanaf de start present was? Dankjewel, discussie hiermee afgesloten. ^^
 
Reactiescore
1.019
je noemt de 2e week van de wereld dus geen start? wat maakt daar de discussie anders? ik weet nog dat ik hier riep op het af dat vanaf een dorpje of 30 het geen start meer was, maar toen werd ik afgemaakt door een aantal van jullie die het daar absoluut niet mee eens waren. Puur omdat het je nu zelf beter uitkomt zeg je wat anders dus
 
Reactiescore
903
Komen hier komen pronken.....???????
Ik ben idd de grootste legend van tw :D
Idd, ben t eens met dat skeel fijner typen is.
Mijn feiten zijn gewoon correct. Heb t al n paar posten geleden gezegd. En ik denk dat jullie meer "blabla" zijn met dat wannabe politiek gezwans van jullie. Als er maar veel genoeg lui van jullie kamp maar zeggen dat t bs is en nergens op slaat, tegen een minderheid die de waarheid duidelijk verteld. Typisch tw weer. Lijkt wel hedendaagse politiek. De knetter.
Minder praten meer ….. :cool:
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
je noemt de 2e week van de wereld dus geen start? wat maakt daar de discussie anders? ik weet nog dat ik hier riep op het af dat vanaf een dorpje of 30 het geen start meer was, maar toen werd ik afgemaakt door een aantal van jullie die het daar absoluut niet mee eens waren. Puur omdat het je nu zelf beter uitkomt zeg je wat anders dus

Dat noem ik wel de start, maar het gaat dus over de volledige startfase hier van de wereld. Terwijl de hele discussie begon met deze post:

Bomba zar in de start al in stamchat :p

Ik lees hier start toch gewoon echt als DE start, niet als een fase. Wellicht siert het jullie dan gewoon om duidelijk te zijn. Ik weet dat begrijpend lezen een kunst is, zo laat de stadsclown Chris graag geloven, maar op een duidelijke manier schrijven is ook een vergeten talent. :)
 
Reactiescore
2.444
Bomba zar in de start al in stamchat :p

Wat klopt er dus niet aan mijn eerdere statement, die weerlegde dat jullie zeiden dat Bomba vanaf de start present was? Dankjewel, discussie hiermee afgesloten. ^^

De een zegt in de start, de ander vanaf de start. In de start is een breed begrip en kun je tot enkele weken na het begin van de wereld rekenen.

Jullie hebben beide gelijk, gefeliciteerd een uitstekende discussie van enkele pagina's lang....
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
De een zegt in de start, de ander vanaf de start. In de start is een breed begrip en kun je tot enkele weken na het begin van de wereld rekenen.

Jullie hebben beide gelijk, gefeliciteerd een uitstekende discussie van enkele pagina's lang....

Het probleem zit er hier inderdaad in dat een tijdstip en tijdsduur door elkaar heen gebruikt hebben, wat inderdaad leidt tot onnodige discussies. :)
 
Reactiescore
1.019
Dat noem ik wel de start, maar het gaat dus over de volledige startfase hier van de wereld. Terwijl de hele discussie begon met deze post:



Ik lees hier start toch gewoon echt als DE start, niet als een fase. Wellicht siert het jullie dan gewoon om duidelijk te zijn. Ik weet dat begrijpend lezen een kunst is, zo laat de stadsclown Chris graag geloven, maar op een duidelijke manier schrijven is ook een vergeten talent. :)

wanneerr is volgens jou bombaderos erbij gekomen dan? 'na de start' is zon breed begrip. Daarnaast zou het je sieren om alle persoonlijke beledigingen achterwege te laten en normaal een discussie te voeren. Dankjewel
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Persoonlijke beledigingen???? Jordi???? Nee. Ik ben diegene die persoonlijk beledigd. Jordi deed dat en doet dat nooit. Met alle respect naar Chrisje toe, maar hij is op het AF ook gewoon een clown.
 
Reactiescore
1.962
wanneerr is volgens jou bombaderos erbij gekomen dan? 'na de start' is zon breed begrip. Daarnaast zou het je sieren om alle persoonlijke beledigingen achterwege te laten en normaal een discussie te voeren. Dankjewel

Ga je nou klagen over persoonlijke beledigingen terwijl Chris dat voortdurend doet? Wat een grap.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
wanneerr is volgens jou bombaderos erbij gekomen dan? 'na de start' is zon breed begrip. Daarnaast zou het je sieren om alle persoonlijke beledigingen achterwege te laten en normaal een discussie te voeren. Dankjewel

Hahaha, lol. :biggrin: Je laat je eigen stamleden gewoon mensen scheel noemen naast andere zaken, maar ik moet het achterwege laten? Je bent echt niet goed snik.
 
Reactiescore
1.892
Hoe is clown zelfs een belediging voor die WeLikeHotChicks. Hij mag dat nog als een compliment opvangen gezien het gewoon een debiel met het IQ van een goudvis is. Maar goed dat ik hem op mijn blokkeerlijst heb en dus de laagdrempelige helft van de betreffende discussie niet heb hoeven lezen.
 
Reactiescore
1.019
dat betekent niet dat ik het niet voor hem mag opnemen? ik vind zulke opmerkingen richting mijn leden onnodig, maargoed
 
Reactiescore
5.686
dat betekent niet dat ik het niet voor hem mag opnemen? ik vind zulke opmerkingen richting mijn leden onnodig, maargoed
Maar de opmerkingen van Chris zijn niet onnodig?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
dat betekent niet dat ik het niet voor hem mag opnemen? ik vind zulke opmerkingen richting mijn leden onnodig, maargoed

Ik vind het bijzonder hypocriet en een bijzondere post van je, onder het mom van "ik neem het maar ff voor 'm op". :)
 
Reactiescore
1.365
Hoe is clown zelfs een belediging voor die WeLikeHotChicks. Hij mag dat nog als een compliment opvangen gezien het gewoon een debiel met het IQ van een goudvis is. Maar goed dat ik hem op mijn blokkeerlijst heb en dus de laagdrempelige helft van de betreffende discussie niet heb hoeven lezen.
Altijd beter dan een ongelooflijk dom dolfijntje te zijn die 0 voorsteld knul. En die nog door mij gerekt is met een direct front op w73. Dusja, amateur.
 
Bovenaan