Draadstaal

DeletedUser22681

Guest
Dit topic kan niet gesloten worden, het is regelemantair legaal, kijk maar naar topics zoals "Kabouter Wesley" Jammer hè kaneel.

Draadstaal, wie kent het niet.
Meer humor kun je op je zondag avond niet aan, geweldig geniaal grappig.

Fred en Ria, de dronken pastoor, The men on the streat strikes again, Jopie en Leon.

Discussier hier welke Sketch jij de beste vond van Draadstaal.
 

DeletedUser38451

Guest
sommige stukjes zijn wel grappig, maar sommige dus ook echt niet.
maar over het algemeen

Draadstaal +1
 

DeletedUser

Guest
I wish you a merry kipkorn, I wish you a merry kipkorn, I wish you a merry kipkorn en een milkshake.. banaan

__________________________________________________________________________________________

Eey jopie, gooi er nog maar 2 van die rakkers in hoor.

___________________________________________
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser40587

Guest
geachte alles is voor bassie,
ik ken draadstaal niet, en weet ook niet wat het is.
maar als u het kijkt, moet het vast en zeker saai zijn!!!!!!!
mvg,
rik
 

DeletedUser

Guest
Een van de beste programma's op de Nederlandse televisie. Jeroen van Koningsbrugge is sowieso geniaal, hoe hij die typetjes doet. Mensen die Draadstaal niet leuk vinden op basis van een filmpje raad ik dringend aan er nog wat meer te kijken, het is te grappig gewoon ^^

Fred en Ria, Jopie en Leon, Sayid Ngish, Ruben, straatinterview, can't get enough of it :D

Wel balen trouwens dat die aflevering van vanavond een herhaling was.

http://www.youtube.com/watch?v=HUt1jZjbsYs

Deze is van vorige week, echt geniaal, vooral dat begin :D :D

http://www.youtube.com/watch?v=K9JVFUoCyXU

Ook een aanrader. Een klassieker van onze eigen Sayid. Twee boet!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser36473

Guest
Een van de beste programma's op de Nederlandse televisie. Jeroen van Koningsbrugge is sowieso geniaal, hoe hij die typetjes doet. Mensen die Draadstaal niet leuk vinden op basis van een filmpje raad ik dringend aan er nog wat meer te kijken, het is te grappig gewoon ^^

Fred en Ria, Jopie en Leon, Sayid Ngish, Ruben, straatinterview, can't get enough of it :D

Wel balen trouwens dat die aflevering van vanavond een herhaling was.

indd, ik vind ze we; lachen:p
 

DeletedUser

Guest
Fred is ook een held, met zijn contaminaties en seksistische/racistische opmerkingen.

"Nog slapper dan de lul van Andries Knekel op zondagmorgen"

"je moet niet op alle muggen zout leggen"
"je hebt de knop zien hangen maar je weet niet hoelaat het is"
"waar ik me aan erger is irritatie"
'Ga je nu een open raam intrappen?'
Mannen zijn van aubergine jagers, dat zit in de aars van het beestje.
"nota beide benen"
ria: hij meent het niet hoor zoals de duitsers zeggen "was sich liebt das neckt sich" Fred: JA EN ZE ZEIDEN OOK :"auf transport und unter die douche""
'' dat is met 2 maten naaien ''
of moet dictatoria haar ijzere klep weer open zette

Fred: d-o-o-d-t
Ria: "t?"
Fred: nee doe maar een biertje

Fred: "Alle vrouwen zijn mooi, allemaal! Bij elke vrouw is wel iets moois te vinden...Neem nou Ria, ehh, ja bij ehh Ria..ehhh....Nou Ria is dan misschien ff een slecht voorbeeld!"

'Allochtoniërs'

'Die Plasterk, die stapt er met open benen in!'

Daar zakt mijn broek van uit mijn stoel
De 45-plussers zijn de dupe, Ria. Ik ben in de bloei van mijn lever!
Nou vissen we achter de boot van het net.

Fred: "Wat is dat nou weer voor een belachelijke uitspraak Ria? 'de kat op het spek binden'? wie bind er nou een kat op het spek?"
Ria: "Dat is een BESTAANDE uitdrukking, Fred."
Fred: "Trouwens die terroristen die hadden het waarschijnlijk niet eens doorgehad, 'Hier heb je een stuk spek met een kat eromheen, het is een bom!' geloven ze, rennen ze een gebouw binnen, roepen heel hard 'Alibaba!' trekken aan die kat en er gebeurt niets, ja die kat die krabt dat hele gezicht open van die gast, dan sta je mooi voor Jan lul in de hemel tussen die 72 maagbanden."

Fred in de hemel: "Ik heb een soort.. deux-chevaux!!"

"maar als ze geen dna vinden kennen ze je niks maken en in die tijd bestond er niet eens dna, dat moet je nu verplicht bij je hebben waar je heengaat maar dat was er toen nog niet"

"Terwijl mannen, die zijn van aubergine, dat zijn jagers.. Die gaan niet eh de opvoeding zitten op zich te nemen! Waarom zouden ze? Dat zit niet in de aars van het beestje!"

"Die man die heeft een voorbindfunctie"

Op één been kun je niet lopen..
Ja die lucille..

- Dat kun je niet zeggen

Nou ik heb het al gezegt..

Onze Rocky is meer een ruwe bolus, blanke pit...

Ja, Ria heb d'r eigen defiletee. Ze draagt alleen altijd van die dichte bloesies! Daar heb toch niemand geen flikker aan, Ria!

"Je moet niet van een speld een hooiberg maken"

Yolanthe Kabouter van Kaasburgen

Waar komt dat geld vandaan? Van die WASWITTERIJ:lollol:

Gerard Wilders


"Ria en ik,wij zijn 20 jaar getrouwd en das een eikelpunt in iedere relatie!"

"Serieus,ik zie door de bodem het bos niet meer."

"Ria denkt dat ze een mening heeft maar dat heeft ze gewoon uit een tijdschrift"

Jaah, Rocky, die is hier geboren en gewogen!

Ria: "En wat is er mis met praten Fred?"
Fred: "Nou het ligt er een beetje aan wie er praat Ria, kijk dat getetter van jou komt nog harder aan dan 'n mokerslag! Het is toch een cirkelzaag, laten we wel wezen! Alsof je met een bevroren bever over een schoolbord krast!!"

Zachte meesters ........ stinkende winden!

Dan is ze fanatistisch jonge, zó!..Dan zit ze op t puntje van dr tong!

Is er hier nog een moskee in de buurt? nee nu niet meer!

''Nou Ria hoe jij met mijn geslachtsdeel omgaat, is net alsof je een gootsteen aan het ontstoppen bent!''

verhangjongeren

op droog water en brood


"Dat BNN heeft de orgaandonatatiestichting dus mooi wel op de internationale wereldkaart gezet! En in heel veel landen! Dat zijn wel momenten dat ik trots ben dat ik in dit kleine knikkerlandje woon."

'ik spreek vloeibaar Engels'

Elk nadeel, heb z'n vooroordeel.

"In de middenstip van de belangstelling en das heel goed voor de mensen die nog geen donorcodifiel zijn"
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
273
Heb er veel over gehoord...

Ik vond die van de zwarte piet in de friet tent dan nog wel grappig...
Maar verder is het gewoon als de pulpshow: on-orgineel.
 
Bovenaan