Dpschut/ Hi Ho

DeletedUser69967

Guest
Dpschut werd bemand door zowel Stefan (co} als daniel (hoofdspeler}
Deze gesprekken zijn ook van deze 2 onderling en screen betreft VV ook verkregen via Stefan.
Dit gezien hij hier niet aan mee wou werken, Stefan is uiteraard nu ook gestopt op het account Dpschut gezien die hier zijn imago aan wilt bevuilen.
Ik heb een tijd mee gewacht om dit te posten dit omdat Stefan zat te twijfelen betreft het publiceren ervan.
Maar vandaag werd de speler Paradise aangevallen, zoals verwacht in combinatie van Hi Ho & Dpschut.
De maat was vol (Stefan werd er ook op aangsproken in groepsappen) dus kreeg de goedkeuring van hem om dit te posten.

De gesprekken vonden zich plaats circa 1 januari toen Rep. nog staande was.
TaoW werd hierover ingelicht dat dit mogelijk kon gebeuren (kon Dpschut niet kicken zodat die dan wel aanvallen kon ontvangen van TaoW omdat die dan buiten de NAP verviel)
Dat ging tegen mijn principes in gezien er nog niets daadwerkelijk iets gedaan werd.
Daaruit is ook [R!] ontstaan zodat er geen info zou lekken naar Hi Ho toe, dat Rep. opgeheven werd stonden wij buiten waarna ze incomings ontvingen.
Dit is ook aan te tonen voor diegene die hierover zullen twijfelen.
Maar wederom geeft dit wel weer het niveau aan.


Dpschut 1.jpg
Dpschut 2.jpg
Dpschut 3.jpg
Dpschut 5.JPG
Dpschut 4.jpg
 

DeletedUser69967

Guest
Account/dorpen willen verkopen geeft al wel aan wat de intentie aan, Dpschut speelt nu niet voor eigen account enkel voor de belangen van Hi Ho.
Dat The american sniper VV had kan niet gezien ze beide dorpen over namen.
Maar goed dit kan ook doorgegeven zijn, of daniël zelf die de aanvallen verstuurd.
 
Reactiescore
767
@Killb kan je de naam HI Ho uit deze post halen want dit is gwn weer typisch iets om aandacht te krijgen

onderlingen afspraken tussen jullie en Dpschut zijn onze zaken niet en wisten wij ook niet. het feit dat wij dpschut gevraagd hebben om mee te blitzen klopt en we hebben hem ook deff geleverd bij de massa op hem want alles staat toch @Killb dus snap eve je punt niet?
 

DeletedUser80232

Guest
Kan dit niet gewoon bij top en flop spelers? Op deze wereld wordt zo’n beetje voor elk ding een topic gemaakt.
 
Reactiescore
37
Man man man volgens mij heb je er een levenswerk van gemaakt om Hi Ho in een zwart daglicht te stellen.
Maar wat beweer je nu eigenlijk precies? Zoals je zelf al zegt kan TAS de VV van DPschut niet gepakt hebben gezien de dorpen die geedeld zijn (VV regel).
Dat DPschut geholpen wordt tegen TaoW is toch niet meer dan logisch? Tactisch gezien edelen wij DPschut straks veel makkelijker weg dan TaoW als die zijn dorpen zou pakken.
Kom aan, ga iets nuttigs doen met je leven pik
 
Reactiescore
344
Ik ga niet eens alles lezen XD. Enige wat ik heb te zeggen is dat ik tijdens de massa aanvallen gekregen heb van gis-boy die zou fuseren met paradise. Dus dat hier al een samenwerking of op zijn minst een gedachte achter zat om mij aan te vallen.

voor de rest heb ik geen contact met jullie gehad ;) op afspraken te maken en heb indd mijn keuze gelegd bij hi ho en dat was allang duidelijk :p
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78598

Guest
Anders moeten we voor alles een forum post maken?

Wij hebben wat deff gezet bij Dpschut wat blijkbaar niet mag?

Verder hebben we vandaag met 3 accounts (TAS, Turtle en Dpschut) een blitz op paradise gedaan wat volgens mij ook prima mag. Daarnaast heb ik nog wat contact gehad met dpschut alleen ik heb nog geen aanbod gekregen om zn dorpen over te kopen.... Wel jammer want wij als HI HO zijnde hebben daar wel een potje voor klaarstaan.

Nee maar zonder gekheid, snap niet waar deze forum post op slaat? Wij hebben iemand gedefft waarmee we een blitz hebben uitgevoerd wat in mijn ogen prima is toch? Maar dit zou dus niet mogen omdat het Killb zn ex stam genoot is?

Vind beetje overdreven dat om alles van HI HO nu forum post gemaakt word, maar als jullie ervan genieten moeten we dit vooral blijven :D

Werner | TAS
 
Reactiescore
344
Nee hoor als je goed leest is dit een gesprek met mijn co ;) die niet wilde dat dorpen gratis afgestaan werden.

dus waarop ik zeg laat ze de boel maar vergoeden. Als ze de dorpen zonder moeite willen..


Daarnaast doe ik hem een voorstel om zijn verloren pp te vergoeden aangezien hij toch wel wat pp erin heeft gestoken.

En op die manier, omdat ik mijn zin door zet! toch de onkosten naar hem te vergoeden.
Want ik ging hem niet.. zijn zin geven om samen met taow te werken of om gesprekken die opgestart werden met hen na te leven.

dus even voor alle duidelijkheid, mijn tijd is niet te koop en aangezien ik weer actief het opgepakt heb zal ik ook niet zonder enige duidelijkheid zomaar dorpen af staan.

Enige beweegreden dat ik speel is omdat ik kyuka zo min mogelijk iets te gunnen.

maar daarnaast begrijp ik killb wel hoor :). 2 spelers van je stam die binnen 48 uur weg gespeeld worden. Dan zorg je natuurlijk voor propaganda als er geen bbs meer liggen. Misschien raken mensen van slag en gaan ze killb helpen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69967

Guest
Terwijl Rep. nog staande was wou je al de dorpen afstaan aan Hi Ho en hier een vergoeding voor.
Dus dat toont toch wel karakter, je had ook kunnen denken help mijn stamgenoten destijds maar je koos voor ragequiten en liet Stefan alleen.
Je was gestopt.
Maar je kwam plots terug en wou alles afstaan/ vergoeding voor krijgen.
Stefan stopt toch niet voor niets? die wou liever zijn stamleden steunen waar die de wereld mee heeft gespeeld.
Maar je hebt je focus zo op Kyuka dat je de het deze speler het liefst zo moeilijk mogelijk maakt en vandaar dat je Hi Ho ook de dorpen gunt toch?
 
Reactiescore
37
Terwijl Rep. nog staande was wou je al de dorpen afstaan aan Hi Ho en hier een vergoeding voor.
Dus dat toont toch wel karakter, je had ook kunnen denken help mijn stamgenoten destijds maar je koos voor ragequiten en liet Stefan alleen.
Je was gestopt.
Maar je kwam plots terug en wou alles afstaan/ vergoeding voor krijgen.
Stefan stopt toch niet voor niets? die wou liever zijn stamleden steunen waar die de wereld mee heeft gespeeld.
Maar je hebt je focus zo op Kyuka dat je de het deze speler het liefst zo moeilijk mogelijk maakt en vandaar dat je Hi Ho ook de dorpen gunt toch?

Dus eigenlijk beschouw je jezelf nu als laf? De allereerste met het voorstel om dorpen af te staan was jij in de tijd dat turtle nog in rep. zat. Mede hierom is turtle overgestapt naar Hi Ho omdat zij nog wel motivatie hadden.
Misschien moet je je persoonlijke problemen persoonlijk houden en 1 op 1 met DPschut bespreken en niet heel het AF hiermee lastig vallen met je lange verhalen.
Ben wel benieuwd of jij langer staande houdt dan je stammies die na 1 blitz weg waren ;)
 
Reactiescore
344
lol Word dit weer zo’n topic waar alles weerlegt moet worden en feiten onderbouwd gaan moeten worden ?
je zit in de goede richting, maar als ik feitelijk alles moet onderbouwen: zit je er ook weer compleet naast.

wilde inderdaad mijn dorpen aan hi ho geven. Waarom hi ho ? Omdat die nog onderdeel uitmaken van een stam die toekomst heeft. En naast dat jullie turtle probeerden af te schilderen als de boe-man kon ik me heel goed vinden in hun keuzes.
En beweegredenen van hun leave!


En waarom help ik oud rep niet? Zal dit dan toch gaan uit leggen.
Ik heb in eerdere gesprekken met derden aangegeven oud rep uit respect niet aan te vallen tot er een aanval vanuit jullie kamp naar mij kwam.

Tot op heden heb ik enkel nog geen gesprekken gehad met oud spelers van rep buiten problemen en incommings van R2 om.
Waardoor ik nu gewoon duidelijkheid heb gegeven en compleet aan mijn eigen ga denken.
Ben ik dan hypocriet ? Dat mag gevonden worden!

heb ik in het verleden buiten dit gesprek met mijn “ co “ om mijn dorpen willen verkopen of tegen vergoeding willen weg doen ? Totaal geen sprake van, ik wilde ze geven!
Heb ik tegen mijn co zulke uitspraken gedaan en buiten het feit om dat ik dit gezegd heb ook daadwerkelijk een gesprek gehad met iemand ? Om mijn dorpen te verkopen: show me !! Kan het antwoord alleen nu al wegeven, nee

Reden van dat mijn co stopt, is omdat ik met hi ho samen wilde werken en al voor dat ik echt duidelijke gesprekken aan zou gaan had mijn co al aangegeven dan te stoppen.

En de reden dat ik stopte ? Visa versa omdat mijn co via Discord nog een wanhoopspoging deed om een gesprek aan te gaan met kyuka..

En laat dit nou ook net de reden zijn dat ik weer ben gaan spelen, om te voorkomen dat daar nog maar iets samen mee gedaan zou worden.

Voor de rest ga ik ook helemaal niet meer in op deze uitspraken en of aantijgingen om iemand zwart te willen maken, waar ik overigens geen hulp bij nodig heb en dat heel goed zelf kan..
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan