Dorpen hernoemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik heb een vraag over het dorpen hernoemen.

Als ik mijn dorpen wil hernoemen doe ik dat met de volgende doel-url:

javascript:var%20text='Wallah!';var%20inputs=document.getElementsByTagName('input');var%20index=1;for(i=0;i<inputs.length;i++){if(inputs.id.indexOf('edit_input')!=-1){inputs.value="";if(index<100)inputs.value+="0";if(index<10)inputs.value+="0";inputs.value+=index%20+%20"%20";inputs.value+=text;inputs[i+1].click();index++;}}end();


Wat zou ik in dit script moeten veranderen om in plaats van: 001 Wallah!, bijvoorbeeld -001- Wallah! te krijgen?
 
Reactiescore
407
Volgens mij werkte deze nog:

javascript:/*@contributor Lekensteyn<lekensteyn@gmail.com>@version 0.4.20101108 edit by Tuam 20140320 edit by iwantwin93 20140323*/void function(){var e=(frames.main||self).document,t=prompt("Vul hier de nieuwe naam in. Opties:nn*Vul {#k} in voor continentnr. van het dorpn*Vul {#x} in voor de x-coördinaat van het dorpn*Vul {#y} in voor de y-coördinaat van het dorpn*Vul {#xxx} in voor de x (1 wordt 001)n*Vul {#yyy} in voor de y (1 wordt 001)n*Vul {#c} in voor coördinaten van het dorpn*Vul {#old} in voor de oude dorpsnaamn*Vul {#nr} in je dorpsnaam in om op die plek een nummer weer te geven. Vervolgens wordt je nog gevraagd hoeveel cijfers hij sowieso moet geven (bij 4 geeft hij bijvoorbeeld 0001, 0002, etc)n*Vul {#cd} in om de xx.xx.xx notatie te krijgen voor coördinaten.",""),n=1;if(t)if(t.length<3)alert("Geef minstens 3 tekens op");else{var r=/((d{1,3})|(d{1,3}))) .(d{1,2})$/,i=0,s,o,u,a,f=/{#nr}/.test(t),l=/{#cd}/.test(t),c=function(e){return e>9?e>99?e:"0"+e:"00"+e};if(f){var h=prompt("Hoeveel cijfers sowieso weergeven? (als hier 4 ingevuld wordt, geeft hij bijvoorbeeld 0001, 0002, etc)nnNiet of fout invullen geeft een normale reeks op (1,2,3,4,5,6,7,etc)nAls het nummer groter is als dit cijfer, dan wordt de grotere nummer gebruikt.","");if(h)h=h.match(/d+/);if((h=h?h*1:0)&&(n=prompt("Begin het nummeren bij:",n)))n=n.match(/d+/);n=n?n*1:0;var p=-1*h,d=Array(h).join("0")}$.each($(".quickedit-vn"),function(){var e=$(this);a=$.trim(e.find(".quickedit-content").find("a").first().text()).match(r);var i=a;o=t.replace(/{#c}/g,a[1]).replace(/{#x}/g,a[2]).replace(/{#y}/g,a[3]).replace(/{#k}/g,a[4]).replace(/{#kk}/g,("0"+a[4]).substr(-2)).replace(/{#xxx}/g,c(a[2])).replace(/{#yyy}/g,c(a[3]));if(f){s=""+n++;if(h>s.length)s=(d+s).substr(p);o=o.replace(/{#nr}/g,s)}if(l){s=c(a[2]).split("");a=c(a[3]).split("");o=o.replace(/{#cd}/g,a[0]+s[0]+"."+a[1]+s[1]+"."+a[2]+s[2])}var u=o;$.ajax({url:game_data.link_base_pure+"main&ajaxaction=change_name&village="+e.attr("data-id")+"&h="+game_data.csrf,data:{text:u},success:function(){e.find(".quickedit-label:first").text(u+" ("+i[0])}})})}}()
 

DeletedUser71930

Guest
Mag ik een verzoek doen om de laatste twee reacties aan te passen, zodat het linkt naar het originele topic? Het originele topic houd ik bij! Ik werd aangesproken dat de scripts die hier staan niet meer werken, maar deze heb ik in het originele bericht netjes aangepast.

Verzoek aan de mods: graag voorgaande twee reacties aanpassen zodat ze een link verzorgen naar: https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/s-renameallvillages.188281/, of gewoon de reacties aanpassen/verwijderen zodat alleen mijn reactie het script nog benoemd :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan