[Geen Bug] Dorpen die worden aanvallen laten zien werkt niet

Reactiescore
3
Ik heb aangevinkt in de FA dat ik dorpen kan zien die ik op dit moment aanval. Ik zie maar 5 dorpen die ik op het moment aanval terwijl ik 45 barbaren dorpen aanval zoals je ziet in mijn bevelen overzicht. Ik heb geen scripts aan die de resterende aanvallen kunnen verbergen. Weet iemand waarom zoveel dorpen missen? Ik wil ze er graag tussen hebben zodat ik de muurtjes kan slopen terwijl ik ze gewoon farm met LC zodat ik niet een dag lang niet die dorpen kan farmen..

Video
 
Reactiescore
3
niet langer als 12 uur daarvoor. Maar het probleem is dat ik die 45 bevelen stuur naar barbs via de FA en kort daarna verwijnen ze ineens uit de FA. En het zijn vooral de dorpen op de korste loop afstand en ik farm op loop afstand dus ik weet wel zeker dat ik die dropen recent heb aangevallen. Het lijkt mij dus onmogelijk dat na het sturen van die 45 bevelen de game die berichten verwijderd omdat ze 3 dagen oud zijn en ze er daardoor niet meer tussen staan.
 
Reactiescore
2.489
Volgens mij is dit probleem inmiddels verholpen. Stuur gerust een support als het zich opnieuw voordoet.
 
Reactiescore
0
Ik loop op dit moment tegen hetzelfde probleem aan als @my choppa eat: een aantal barbarendorpen verschijnen niet in farm assistent. Ik voldoe aan de voorwaarden volgens mij:
  • Er staan rapportjes tussen mijn berichten in de map "Farm-assistant"
  • Deze berichten zijn niet ouder dan 3 dagen
Het lijkt zich voor te doen bij dorpen op korte en lange afstand, ik zie er niet een duidelijk patroon in.

@Duckje Kan het zijn dat dit te maken heeft met het probleem van my choppa eat of is het beter om een nieuw ticket in te schieten?
 
Reactiescore
430
Ik loop op dit moment tegen hetzelfde probleem aan als @my choppa eat: een aantal barbarendorpen verschijnen niet in farm assistent. Ik voldoe aan de voorwaarden volgens mij:
  • Er staan rapportjes tussen mijn berichten in de map "Farm-assistant"
  • Deze berichten zijn niet ouder dan 3 dagen
Het lijkt zich voor te doen bij dorpen op korte en lange afstand, ik zie er niet een duidelijk patroon in.

@Duckje Kan het zijn dat dit te maken heeft met het probleem van my choppa eat of is het beter om een nieuw ticket in te schieten?
1697742001159.png
heb je deze vinkjes aan?
 
Reactiescore
0
De dorpen lijken nu wel te verschijnen en ik kan bovenstaande probleem niet meer reproduceren, Wellicht heb ik het de eerste keer verkeerd gezien. Ik meld me weer mocht ik weer tegen dit probleem aanlopen!
 
Bovenaan