Dorp veroveren!! Hoe?

DeletedUser282

Guest
Hallo allemaal, ik vraag me af hoe je een dorp veroverd. Ik lees namelijk dat dit gebeurd met een edelman(daar je een heleboel grondstoffen en dus punten voor moet hebben), echter lees ik in de ranglijst dat er mensen zijn met maar 180 punten die wel 1 dorp hebben veroverd? Hoe is dit mogelijk?
Zelf ben ik aan het farmen geweest en zo hebben er zeker 5 dorpen de status verlaten dorp opgespeld gekregen, maar er staat geen melding bij mijn naam met veroverde dorpen.
Is er iemand die daar duidelijkheid over kan geven??
 

DeletedUser

Guest
Tja, ik denk dat jij het een en ander verkeerd begrepen hebt :)
Iemand waar bij staat aantal dorpen: 1 dan is dat zijn oorspronkelijk dorp waar je mee begint, iemand met 180 punten en al een tweede dorp is onmogelijk ;)
 

DeletedUser

Guest
nee, das gewoon het zelfde als een normaal dorp, alleen heb je daar niks tegenstand meer en kan je zonder enig verlies alles wegroven...
 

DeletedUser

Guest
Niet altijd er zijn mensen die hebben bijvoorbeeld:
250 zwaard
250 speer

En die stoppen met het spel, of opnieuw beginnen. Die troepen blijven er dan in staan.
 

DeletedUser

Guest
Hallo allemaal, ik vraag me af hoe je een dorp veroverd. Ik lees namelijk dat dit gebeurd met een edelman(daar je een heleboel grondstoffen en dus punten voor moet hebben), echter lees ik in de ranglijst dat er mensen zijn met maar 180 punten die wel 1 dorp hebben veroverd? Hoe is dit mogelijk?
Zelf ben ik aan het farmen geweest en zo hebben er zeker 5 dorpen de status verlaten dorp opgespeld gekregen, maar er staat geen melding bij mijn naam met veroverde dorpen.
Is er iemand die daar duidelijkheid over kan geven??

ik denk dat diegene zwaar wordt aangevallen door rammen en catapulten, die slopen je gebouwen en zorgen er zo voor dat je punten verliest
 

DeletedUser

Guest
Die krijgen die status omdat de speler besluit om het op te geven (met dat dorp) Het telt niet mee als veroverd dorp omdat je de tegenstander wel verdrijft, maar niet zelf het dorp overneemt (waarvoor dus een edelman nodig is...)

hoop dat het nu een beetje duidelijk is? :)
 
Bovenaan