Dorp opbouw. ????

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
ik wil mijn dorpen tot 10,000 punten uitbreiden weet iemand waar ik kan zien tot hoe en welke gebouwen ik dan moet uitbouwen want de instellingen die ik heb die zijn van wereld 14 en die gelden niet voor wereld 24.

en wie weet wat voor w24 kwa def en attack dorpen de max aantal troepen zijn die je kan hebben op een dorp van 10,000.
 

DeletedUser48278

Guest
ik wil mijn dorpen tot 10,000 punten uitbreiden weet iemand waar ik kan zien tot hoe en welke gebouwen ik dan moet uitbouwen want de instellingen die ik heb die zijn van wereld 14 en die gelden niet voor wereld 24.

en wie weet wat voor w24 kwa def en attack dorpen de max aantal troepen zijn die je kan hebben op een dorp van 10,000.

Doe het lekkah zelluf joh.
 

DeletedUser

Guest
Het is toch wat dat mensen iemand met een vraag niet gewoon even willen helpen.

Ten eerste stel je je vraag op het verkeerde forum. Het vragen forum kan je hier vinden. Gebruik daar eens de zoekfunctie, vaak is je vraag al eens eerder gesteld.

Als je je dorp tot 10,000 punten wil uitbreidden dan kan je dit zelf uitrekenen met een tool, of met de hulppagina.
Hier kan je vinden hoeveel punten je gebouwen opleveren, door de punten bij elkaar op te tellen kun je uitrekenen hoeveel punten je dorp verkrijgt.
 

DeletedUser48278

Guest
Het is toch wat dat mensen iemand met een vraag niet gewoon even willen helpen.

Ten eerste stel je je vraag op het verkeerde forum. Het vragen forum kan je hier vinden. Gebruik daar eens de zoekfunctie, vaak is je vraag al eens eerder gesteld.

Als je je dorp tot 10,000 punten wil uitbreidden dan kan je dit zelf uitrekenen met een tool, of met de hulppagina.
Hier kan je vinden hoeveel punten je gebouwen opleveren, door de punten bij elkaar op te tellen kun je uitrekenen hoeveel punten je dorp verkrijgt.

Beginnelingen wil ik best helpen, maar iemand die te lui is om het zelf op te zoeken niet.
 

DeletedUser

Guest
ik wil mijn dorpen tot 10,000 punten uitbreiden weet iemand waar ik kan zien tot hoe en welke gebouwen ik dan moet uitbouwen want de instellingen die ik heb die zijn van wereld 14 en die gelden niet voor wereld 24.

Het enigste verschil is de kerk right? Dan lijkt het mij dat je die prima kunt gebruiken en dan zelf kunt vinden waarmee je precies op 10.000 punten komt.

en wie weet wat voor w24 kwa def en attack dorpen de max aantal troepen zijn die je kan hebben op een dorp van 10,000.

Een uitgebouw dorp kost ongeveer 3300 boerderijplaatsen. Het ligt er net aan hoe je dorpsuitbouw is.
Dit betekent dat je 20700 boerderijruimte nog over hebt voor troepen.

Als je dan even bedenkt hoeveel een eenheid kost qua boerderijruimte, kun je dat erg makkelijk uitrekenen.
Ook hier ligt het er weer net aan hoeveel rammen, lc, bijl, etc. je in een dorp ongeveer wilt.

Het is erg makkelijk om dit bijvoorbeeld via de mass recruiter van tribalwars uit te vogelen. Maar ook hier heb je weer vele mogelijkheden in. Volgens mij heb je ook via tribetool iets dat je het kan uitrekenen, wat ook het geval is voor je uitbouw van je gebouwen.

In het vervolg graag je vragen over het spel in het vragen forum plaatsen, waar je beter geholpen kan worden als hier, zoals je merkt.

Hier is trouwens het antwoord dat je zocht qua dorpsuitbouw;



/Slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan