[Concept] Doorlopende WvW ronde

Laat maar weten wat jullie hier van vinden

  • Ja leuk

  • Absoluut niet


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Reactiescore
61
Is er ook animo voor een doorlopende WvW?

Denk daarbij aan de volgende instellingen:

Basis rollen, waaronder maar niet gelimiteerd tot
Bengel
  • Ziener
  • Burger
  • Wolf
Geen dag acties.
Netwerken: aan
Claimen: aan
BM: stem dik gedrukt en groen, bij sterven BM nieuwe stemming.
Lynch: rood en dikgedrukt.
Wolven kennen elkaar niet en sturen lunch in PM naar spelleider, meeste stemmen bepalen de lunch.

Bij het sterven door wat voor actie zal er de keus zijn om verder te spelen, indien hiervoor gekozen wordt zal er random een nieuwe rol toegewezen worden.
Ook is het mogelijk om tijdens het spel toegevoegd te worden, er zal dan ook random een rol toegewezen worden.

Hierdoor is het mogelijk om tussen de normale potjes in toch nog een beetje te spelen.
Inactiviteitsregel zal alleen gelden als er geen normale ronde WvW loopt, tussen de potjes in zal er een minimale vereiste zijn van 3 posts in het topic en een stem.
 
Reactiescore
61
Ik vind 1 potje al intensief genoeg TBH.
Het is ook niet dat je dan 2 potjes tegelijk speelt, meer dat je (in jou geval dan waarschijnlijk niet) dood bent in de normale ronde dat je niet 1 a 2 weken hoeft te wachten tot je weer kan spelen.
En voor nieuwe spelers kan het een manier zijn om de basis van het spel te begrijpen.
 
Reactiescore
1.271
ik sanp wat je wilt bereiken , maar ik geloof niet in dit concept.
A. Denk ik dat je te weinig mensen gaat hebben
B. Denk ik dat men het snel beu is als het potje maar door blijft etteren.
 
Reactiescore
1.690
Voor nieuwe en voor weinog getalenteerde zoals jokersbreen ideaal
 
Reactiescore
421
Nee dit wordt niks.

Ik vind het bovendien echt schrijnend dat uitgerekend jij, altijd bezig, dit topic opent, nog geen dag nadat je een verschrikkelijk inactieve ronde gespeeld hebt.
 
Reactiescore
534
Nee dit wordt niks.

Ik vind het bovendien echt schrijnend dat uitgerekend jij, altijd bezig, dit topic opent, nog geen dag nadat je een verschrikkelijk inactieve ronde gespeeld hebt.

Maak hier gerust 5 inactieve rondes achter elkaar van
 
Reactiescore
61
Nee dit wordt niks.

Ik vind het bovendien echt schrijnend dat uitgerekend jij, altijd bezig, dit topic opent, nog geen dag nadat je een verschrikkelijk inactieve ronde gespeeld hebt.
Eigenlijk interesseert het me bitter weinig wat jij van mij vind, vraag enkel om jullie mening over dit concept.

Maak hier gerust 5 inactieve rondes achter elkaar van
Ik ben elk potje zo actief als mijn werk dat toe laat, aangezien ik tijdens mijn werk niet betaald wordt om WvW te spelen ben ik er overdag ook niet op die dagen.
Dat is al zo vanaf #300
 
Reactiescore
421
Ik vel geen oordeel over jou als persoon. Ik vind het wrang dat jij een topic opent dat grote activiteit vergt, vlak nadat je zelf niet in staat blijkt actief te zijn.
 
Reactiescore
421
Als we dan allemaal zoals jij spelen, inderdaad drie posts maken en dan verder de hele dag afwezig, is dit idee nu al geflopt want dan is er dus per definitie geen reet aan.
 
Reactiescore
421
goed los daarvan vind ik het gewoon een slecht idee. Mensen kunnen het al nauwelijks opbrengen om 1 ronde met fatsoenlijke aandacht te spelen.
 
Bovenaan