Dood verklaard de oorlog aan influenza

Dood vs influenza, wie gaat winnen?

  • Dood gaat neer

    Stemmen: 17 37,0%
  • Influenza gaat neer

    Stemmen: 29 63,0%

  • Totaal aantal stemmers
    46

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
iwz
 
Reactiescore
524
Al met al vind ik dit een positieve ontwikkeling binnen de trend op TW om alsmaar te willen fuseren en samen met iedere potentiële tegenstander in een stam te gaan zitten.

Iedereen zit liever meerdere (tot op zekere hoogte) gelijkwaardige partijen die de wereld open en interessant houden in plaats van de snelle tweekampen die je tegenwoordig vaak ziet.
 
Reactiescore
1.367
Al met al vind ik dit een positieve ontwikkeling binnen de trend op TW om alsmaar te willen fuseren en samen met iedere potentiële tegenstander in een stam te gaan zitten.

Iedereen zit liever meerdere (tot op zekere hoogte) gelijkwaardige partijen die de wereld open en interessant houden in plaats van de snelle tweekampen die je tegenwoordig vaak ziet.

Mwah, als ik de ontwikkelingen in het noorden/zuiden zie denk ik niet dat de wereld is zoals jij hem schetst
Inni+LK+Dood groeien samen zuid en vallen samen aan, 4m
Lucrum + Babe groeien samen noord en vallen samen aan, 2.5m
Inf + Kush + Exe 3m (inf en kush zijn net uit elkaar idk wat ze gaan doen)
 
Reactiescore
524
En daar mis je nou net mijn punt over kleine stammen die een wereld interessanter maken.

Des te meer stammen, des te belangrijker in invloedrijker het diplomatiek aspect is. Geen idee of de bovenstaande stammen überhaupt samenwerken en tot hoever deze strekt maar samenwerkingsverbanden kunnen veranderen en de stam die de diplomatiek het beste beoefend (en dit staat niet gelijk aan stabben) kan hier het meeste voordeel uit halen zonder te fuseren, internen of een vijand dood te rekruteren.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Mwah, als ik de ontwikkelingen in het noorden/zuiden zie denk ik niet dat de wereld is zoals jij hem schetst
Inni+LK+Dood groeien samen zuid en vallen samen aan, 4m
Lucrum + Babe groeien samen noord en vallen samen aan, 2.5m
Inf + Kush + Exe 3m (inf en kush zijn net uit elkaar idk wat ze gaan doen)
Wat jij ziet is ook verre van realiteit
 
Reactiescore
1.367
Wat jij ziet is ook verre van realiteit
Is gewoon bewijs van gezamenlijke aanvallen bij lk/inni/dood & lucrum/babe.
En dat spelers daarvan op onnatuurlijke wijze naast elkaar liggen als er geen samenwerking was.

En daar mis je nou net mijn punt over kleine stammen die een wereld interessanter maken.

Des te meer stammen, des te belangrijker in invloedrijker het diplomatiek aspect is. Geen idee of de bovenstaande stammen überhaupt samenwerken en tot hoever deze strekt maar samenwerkingsverbanden kunnen veranderen en de stam die de diplomatiek het beste beoefend (en dit staat niet gelijk aan stabben) kan hier het meeste voordeel uit halen zonder te fuseren, internen of een vijand dood te rekruteren.

True
 
Reactiescore
1.367
Kan je Ace dan even laten weten dat we samenwerken? Hij heeft dat nog niet helemaal begrepen...

2034572


geloof dat die prima weet dat hij dingen leeg moet zetten
 
Reactiescore
182
Gelieve de posts in dit topic relevant te houden en dus niet over andere stammen te beginne, danku!
 
Reactiescore
1.367
Bovenaan