dood genobeld

DeletedUser

Guest
wat nouw alsje 1 of meer dorpen hebt en ze worden allemaal genobeld en je kan er niks tegen doen en je bent premmi als je dood bent wat moet je dan met die premmi?

en sorry hoor ik weet dat het bij het spel hoort maar als je nouw 1jaar ofzo al tw en dan wordt je door iemand dood genobeld dan vind ik dat niet kunnen ik vind dat daar een oplosing voor moet komen
 
Reactiescore
2.490
als je je laatste dorp verliest kan je op de windroos een richting kiezen.

daarna kan je weer helemaal opnieuw beginnen.
 

DeletedUser

Guest
Iedereen is gelijk, alleen met een premium account is alles wat meer overzichtelijk.
Zou anders ook niet eerlijk zijn.
 

DeletedUser

Guest
nee maar ik bedoel je bent meschien al 2 jaar bezig en dan komt er een een of andere speler die ff al je dorpen wil en dan ben je alles kwijt das dan niet egt leuk en ik zouw dat dan ook (als je weer opnieuw moet beginnen) een waste van je permi vinden
 
Reactiescore
2.490
zo is het spel nu eenmaal ...

premium geeft je wel een paar extra gadgets, het geeft je ook een betere interface zodat je alles sneller kan doen.

maar premium is er niet zodat je echt ook een 'voordeel' krijgt in het spel.
als je al je dorpen verliest moet je herstarten, net zoals al de rest.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat hij zich afvraagt of je premium al dan niet verloren gaat als je wordt "dood genobelt". Ik heb er geen ervaring mee, maar ik veronderstel dat je die mag voortgebruiken in je nieuwe dorp.

Hangt natuurlijk van jezelf af of je helemaal opnieuw wil beginnen of niet.

Overgens vind ik "doodnobelen" wel een interessant werkwoord. Heb je daar soms een vervoeging van?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser412

Guest
Ik denk dat hij zich afvraagt of je premium al dan niet verloren gaat als je wordt "dood genobelt". Ik heb er geen ervaring mee, maar ik veronderstel dat je die mag voortgebruiken in je nieuwe dorp.

Hangt natuurlijk van jezelf af of je helemaal opnieuw wil beginnen of niet.

Overgins vind ik "doodnobelen" wel een interessant werkwoord. Heb je daar soms een vervoeging van?

Doodgenobeld, Wij nobelen dood enz:D
 

DeletedUser

Guest
nee maar ik bedoel je bent meschien al 2 jaar bezig en dan komt er een een of andere speler die ff al je dorpen wil en dan ben je alles kwijt das dan niet egt leuk en ik zouw dat dan ook (als je weer opnieuw moet beginnen) een waste van je permi vinden

dan had je maar meer troepenbouwer en minder simcity speler moeten zijn. je kan nooit overgenomen worden helemaal zonder dat het je eigen schuld is:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
wie zegt dat ik heb al een aanval kunnen tegehouden van opus wel dankzij mijn persoonlijke bondgenoten maar het is mij toch gelukt :)
 

DeletedUser

Guest
Mij lijkt dat als je een premium account hebt gekocht, dan koop je deze voor een bepaald termijn.

Als je dood gaat en je hebt nog 4 resterende dagen premium, dan houd je die gewoon lijkt me.

Er staat nergens in de regels dat je het dan verliest.

Kijk als je niet opnieuw begint dan ben je die 4 dagen gewoon kwijt neem ik aan.
 

DeletedUser

Guest
nee maar ik bedoel je bent meschien al 2 jaar bezig en dan komt er een een of andere speler die ff al je dorpen wil en dan ben je alles kwijt das dan niet egt leuk en ik zouw dat dan ook (als je weer opnieuw moet beginnen) een waste van je permi vinden


Als je 2 jaar TW speelt, heb je zo veel dorpen dat je die niet alle zo snel kunt verliezen. Als je dan b.v. 200 dorpen (of meer...) hebt, duurt het een beetje tot dat ALLE dorpen weg zijn. En daarom heb je dan ook tijd om er iets tegen te doen :rolleyes:
En ja, je premium acc loopt verder als je dan opnieuw begint.
 
Bovenaan