Don't Get High on your own supply

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Hi Ho, welkom bij de shitshow. Al is dit meer de grote Get High show en is Hi Ho eveneens de dupe van zijn gedrag..

Een topic? Ja, want dit is topicwaardig .

Ik neem jullie even mee terug in het verleden, naar iets na de jaarwisseling. Get High wordt bespeeld door spelers waarmee TAOW-leden reeds hebben samengespeeld/goed contact mee hebben. Na meerdere irritatie, met niet mis te verstane woorden, uit hij interesse om naar TAOW over te stappen.

Vanuit TAOW was hier interesse in. Uiteraard omdat wij potentie zien in de speler Get High, wij graag met hem samenwerkte en omdat hij aangeeft voor een andere speelstijl te staan en daarom Hi Ho wilt verlaten. Uiteraard is hij ligging technisch gezien ook interessant voor ons, dat ontken ik zeker niet.

1. Onderhandelingen

Gedurende de onderhandelingen, die redelijk lang hebben geduurd, begint Get High zonder overleg de speler Elowyo te internen. Helaas ook direct door dorpen te pakken tegen ons front aan. Hier is vanuit TAOW natuurlijk geïrriteerd op gereageerd, omdat de onderhandelingen gebruikt leken te worden om tijd te rekken voor deze intern. Hierna hebben wij Get High 3 opties gegeven: Joinen, dorpen netjes verdelen en onderhandelingen afkappen of het een smerige wereld laten worden

h1o2jdtkzg5.png

Get High koos voor de optie: TAOW joinen, zelf kwam hij met dit voorstel:

hub5uh1h.png

Hierop is vanuit TAOW akkoord gegeven, onder het advies om dit niet zo lang te laten duren. Echter hebben wij van onze ‘fouten’ geleerd en vertrouwen we andere niet zomaar, daarom hebben wij een voorwaarde ingebouwd waarmee Get High akkoord diende te gaan. Dit om ons te garanderen dat hij niet simpel Elowyo zou internen en dan zou zeggen ‘nee toch niet’.

6rnpc17.png

Om op de werkwijze van Elowyo nog even dieper in te gaan, die probeert er namelijk eerst een nap uit te onderhandelen om zich nog geen 48uur later te laten internen. Leuke nieuwe speler waar Hi Ho nu weer mee samen werkt:

9hvo00lq586.png

2. Chantage

Deze voorwaarde wilt Hi Ho nu benoemen als ‘chantage’, maar er is vanuit Get High kamp zeer duidelijk mee ingestemd:

k6ld4ied8546p.png


1uhurx81fg.png

Ook wordt er ons verweten dat wij Get High hebben gechanteerd naar ons te komen en anders screens te delen, waarin hij bij ons aankaart te willen joinen of zijn leiding bekritiseerd. Dit zegt echter net wat anders:

r88f6gnvo.png

Zelf vind ik het vrij opmerkelijk dat wij als ‘chanteurs’ neergezet worden, aangezien er ook veel initiatief vanuit Yorni is ondernomen.

3. Initiatief vanuit Get High

De screens behoeven geen uitleg:

gx9v3b.png


76u13gve5r6m9.png


85pj9l973co.png

Is hier spraken van chantage of een speler die gewoon graag wilt overstappen?

4. Waarom het zo lang duurde?

Wij betreuren het dat het proces van leaven zo lang duurde, maar later blijken we dus gewoon aan het lijntje gehouden geweest te zijn. Met ons is het volgende namelijk gecommuniceerd:

nndro99xhapv.png

Vertraging vanuit Get High:

bjsklasxbzg6.png


08monyc8.png

5. Verbreken NAP

De join is echter uitgebleven en Get High bleef in Hi Ho. De NAP is hierdoor volgens regel 2 in werking getreden en wij respecteren dit. Vanuit Giles is eveneens aangekaart dat deze NAP nageleefd zal worden. Giles wil ik betreffende het stab deel dan ook graag uit de wind houden. Vanuit de Hi Ho leiding is wel druk uitgevoerd om de nap te verbreken. Uiteindelijk is de nap vandaag 12-2-2020 officieel verbroken met incommings, daarvoor alleen schriftelijk maar gaf Giles semi de indicatie dat hij hem ging handhaven. Al heeft hij de laatste week wel aangegeven dat een verbreking zeer optioneel was.

dwhunb7lv.png


7uuyq27z.png

Mystery man (Jacob) stuurde op eigen initiatief aanvallen vanuit Get High op ons, want ‘het was nu wel genoeg met de nap’. Volgens hem hadden wij namelijk onredelijke afspraken aan hem opgedrongen, Yorni gechanteerd en daarna zelf gestabbed. Screens:

q826r2i.png


vmax7jpuag.png

6. Vijandige vv’s

Het verhaal gaat namelijk dat namelijk dat wij vv’s in de rim van TAS en Get High hebben gedraaid. Even voorop gesteld: Dit is natuurlijk geen stab, niet erg netjes is het wel. Aangezien ik deze mening deel ben ik bereid naar een oplossing te zoeken. Door Rick ben ik namelijk hier woensdag over benaderd en dit vrij snel na overleg opgelost:

7n7sj3.png

Helaas heb ik nooit een overzicht gehad over hoe lang de vv geduurd heeft, wat ermee gedaan is, etc. Enkel een PM waarin stond dat TAOW vv gedraaid heeft, wat daarna opgelost is door de vv-regels nogmaals nadrukkelijk te vermelden en er strenge sancties aan te verbinden. Aanvallen zijn nochtans nooit vanuit TAOW via vv verzonden, wat jullie wel beweren. De VV heeft nadat Rick mij aangesproken had ook nooit meer bij TAOW gelegen.

7. Afsluiting

Hopelijk heb ik alles zo duidelijk toegelicht en een redelijk beeld van de situatie kunnen schetsen. Bepalen jullie zelf maar of je met zo’n stamgenoot wilt blijven samenspelen. Het is begrijpelijk dat Hi Ho het niet eens is met de opgestelde NAP en deze verbroken wilt zien worden.

Echter vind ik het jammer dat een speler eerst via de intern een nap aanvraagt, dan zelf een bg aanvraagt en uiteindelijk zelfs in onderhandelingen gaat voor een join om maar rustig te kunnen internen. In deze situatie is er op een zeer onethische manier tijd en terrein gepakt door *Get High*, terwijl wij hem niet lastig gevallen hebben omdat we dachten dat hij richting ons zou komen. Dorpen van Elowyo die als 'safe' werden gepakt bleken twee weken later off, aangezien wij farms kregen op geedelde bb's (S/O QQEEZZ).

Ook betrok hij slim mb Mashup en Elowyo zelf in de afspraken door ons dorpen van hem te beloven. Beide speler liggen nu in semi-phalanx op ons cluster…

oj5jm0feleso.png

Opzet of chantage?
 
Reactiescore
3.539
Ik denk niet dat het Get High zijn intentie was dit te regelen puur voor die intern dorpen, maar kan best zo zijn, dat ze van gedachten zijn veranderd en dan beetje profijt hebben gemaakt door tijd te rekken. Enkel valt dit niet te bewijzen.

Ik vind zulke afspraken die zo ver gaan ook er wel wat over, heb er opzich nog begrip voor als een leiding zegt, hier doen we niet aan mee, dit is te belachelijk voor woorden. Maar om dan meteen counter aan te vallen is mij dan ook weer een brug te ver en kunnen we ook wel vraagtekens bij zetten. Bied dan namens Hiho een 2 weken NAP tussen Get High en Taow aan en als Taow deze afwijst, dan heb je in ieder geval geprobeerd het fatsoenlijk op te lossen.

Wat Yorni betreft, niks nieuws hij wilt overlopen naar vijanden, zelf ook mee gemaakt op w51 (al was ik hem voor door hem te kicken voor hij wegging) vreemd persoon en niet echt betrouwbaar.

Maar wel weer een heel bedenkelijke actie van het account Get High, ook Giles zijn uitleg 'het was een vv die aanviel' 'ik heb hier niks te zeggen' beetje zwak antwoord.

5f4a0aae2e445aa315c3edd17a3ce0fc.png


Ik moest echt heel diep in mijn geheugen gaan om te zoeken naar een Giles waarmee ik ooit in aanvaring was gekomen, en het schoot mij te binnen, W51 met je befaamde uitspraak 'ik kom spuwen op je graf'. Moet al 3 jaar geleden zijn ik je nog gezien heb. Haat is een slechte raadgever, ik heb niets tegen je persoonlijk en vind je nog een aardig goede speler ook dus ik raad aan te spelen voor je eigen plezier ipv frustratie.

Maar wel 1 positief ding, ik denk dat je nu meer dan 1 vijand op de wereld hebt :x
 
Reactiescore
117
Als iemand zo'n afspraak accepteert, hoe kan deze er dan over zijn? Dan moet je echt dommer zijn dan het achtereind van een varken.

Voor een "befaamde uitspraak" heb ik hem toch wel erg weinig voorbij zien komen.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik denk niet dat het Get High zijn intentie was dit te regelen puur voor die intern dorpen, maar kan best zo zijn, dat ze van gedachten zijn veranderd en dan beetje profijt hebben gemaakt door tijd te rekken. Enkel valt dit niet te bewijzen.

Ik vind zulke afspraken die zo ver gaan ook er wel wat over, heb er opzich nog begrip voor als een leiding zegt, hier doen we niet aan mee, dit is te belachelijk voor woorden. Maar om dan meteen counter aan te vallen is mij dan ook weer een brug te ver en kunnen we ook wel vraagtekens bij zetten. Bied dan namens Hiho een 2 weken NAP tussen Get High en Taow aan en als Taow deze afwijst, dan heb je in ieder geval geprobeerd het fatsoenlijk op te lossen.

Wat Yorni betreft, niks nieuws hij wilt overlopen naar vijanden, zelf ook mee gemaakt op w51 (al was ik hem voor door hem te kicken voor hij wegging) vreemd persoon en niet echt betrouwbaar.

Maar wel weer een heel bedenkelijke actie van het account Get High, ook Giles zijn uitleg 'het was een vv die aanviel' 'ik heb hier niks te zeggen' beetje zwak antwoord.

5f4a0aae2e445aa315c3edd17a3ce0fc.png


Ik moest echt heel diep in mijn geheugen gaan om te zoeken naar een Giles waarmee ik ooit in aanvaring was gekomen, en het schoot mij te binnen, W51 met je befaamde uitspraak 'ik kom spuwen op je graf'. Moet al 3 jaar geleden zijn ik je nog gezien heb. Haat is een slechte raadgever, ik heb niets tegen je persoonlijk en vind je nog een aardig goede speler ook dus ik raad aan te spelen voor je eigen plezier ipv frustratie.

Maar wel 1 positief ding, ik denk dat je nu meer dan 1 vijand op de wereld hebt :x

Allereerst zal ik direct beamen dat er vanuit Hi Ho een poging gedaan is een NAP af te spreken, maar uiteraard zijn wij hier niet op ingegaan. Het enige wat voor ons optioneel is/was en wat ik met TAS gecommuniceerd heb is alsnog een compensatie van het terrein wat Get High op ons gepakt heeft door de onderhandelingen en Elowyo situatie. Dit was echter onbespreekbaar. In eerste instantie heb ik dit ook gevraagd, Get High kon de onderhandelingen zelfs direct afkappen als hij de Elowyo situatie netjes op zou lossen. Hij besloot echter ons te 'willen joinen'.

Dat Hi Ho niet van deze NAP gediend is begrijp ik, maar het is wel een Hi Ho lid dat de NAP-afspraken geaccepteerd heeft. Get High heeft hiermee zijn eigen lot bepaald, hadden ze maar netter/eerlijker moeten handelen. Het nu wegvegen met 'de afspraken zijn bizar' slaat natuurlijk nergens op, aangezien Get High ermee instemde omdat hij ons een 100% join beloofde.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77798

Guest
Ik denk niet dat het Get High zijn intentie was dit te regelen puur voor die intern dorpen, maar kan best zo zijn, dat ze van gedachten zijn veranderd en dan beetje profijt hebben gemaakt door tijd te rekken. Enkel valt dit niet te bewijzen.

Ik vind zulke afspraken die zo ver gaan ook er wel wat over, heb er opzich nog begrip voor als een leiding zegt, hier doen we niet aan mee, dit is te belachelijk voor woorden. Maar om dan meteen counter aan te vallen is mij dan ook weer een brug te ver en kunnen we ook wel vraagtekens bij zetten. Bied dan namens Hiho een 2 weken NAP tussen Get High en Taow aan en als Taow deze afwijst, dan heb je in ieder geval geprobeerd het fatsoenlijk op te lossen.

Wat Yorni betreft, niks nieuws hij wilt overlopen naar vijanden, zelf ook mee gemaakt op w51 (al was ik hem voor door hem te kicken voor hij wegging) vreemd persoon en niet echt betrouwbaar.

Maar wel weer een heel bedenkelijke actie van het account Get High, ook Giles zijn uitleg 'het was een vv die aanviel' 'ik heb hier niks te zeggen' beetje zwak antwoord.

5f4a0aae2e445aa315c3edd17a3ce0fc.png


Ik moest echt heel diep in mijn geheugen gaan om te zoeken naar een Giles waarmee ik ooit in aanvaring was gekomen, en het schoot mij te binnen, W51 met je befaamde uitspraak 'ik kom spuwen op je graf'. Moet al 3 jaar geleden zijn ik je nog gezien heb. Haat is een slechte raadgever, ik heb niets tegen je persoonlijk en vind je nog een aardig goede speler ook dus ik raad aan te spelen voor je eigen plezier ipv frustratie.

Maar wel 1 positief ding, ik denk dat je nu meer dan 1 vijand op de wereld hebt :x

Die screen hierboven is niet zozeer haat gericht, ik hou er wel van als er een einde wereld uitleg komt van jou.
Heb de laatste tijd ook wat minder shitposts gezien , trouwens over je uitspraak dat haat een slechte drijfveer is heb je gelijk in maar het was wel de drijfveer voor W51. Als ik nu zo rondkijk op W71 lijkt het erop dat we weer in dezelfde strijd zullen komen , alvast succes gewenst :) ( No sarcasm )

Reactie op bovenstaande beschuldigingen komt morgen.
 

DeletedUser81758

Guest
Waar zit Hi Ho nu? Alea en Taow foutief beschuldingen dat we via VV van killb cf's nemen en zelf wel zo'n naaistreek doen.

Afbeeldingsresultaat voor mind blown gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
451
Waarom zoude wij van hi ho hierop ingaan?
Dat is meer aan de spelers waar het om gaat dan heel hi ho in het algemeen
 

DeletedUser77798

Guest
Beste Kyuka,



Aangezien ik (Giles) Eigenaar ben van het account GH, is er aan mij opgedrongen geweest om over dit te verantwoorden.
Van mij uit is er geen enkele intentie of reden geweest om TaoW te bespelen, hiervoor mijn oprechte excuses indien dit zo overkomt.

Ik sta eveneens niet volledig in voor de diplomatieke zaken die er gevoerd zijn.
Je lange post bevat een hoop screenshots en bewijzen vanuit jullie kant, en er is geen twijfel over dat deze vervalst zijn.

Laten we beginnen met het volgende , GH weet niets af van de onderhandelingen tussen Elowyo en TaoW, ELowyo was hierbij geïnteresseerd om op GH te komen spelen met een intern als gevolg. Aldus is dit proces in gang gezet tot Yorni plots dit bericht krijgt :

https://gyazo.com/721280d484f5920914471fc13c419763


Ikzelf was toen actief op tribalwars en kreeg deze berichten :

https://gyazo.com/9969bf8a92e632c07c265e608d7063b6
https://gyazo.com/befea4190e7e8842382db6729875ccc9

Zeer belangrijke screen : https://gyazo.com/2b6d20022d86cb8fbe64194589e21721

Meer bewijs kan geleverd worden ( Laten we dit niet doen om meer schade te berokkenen VIA HET AF! aan de betrokken accounts en spelers )... , ik neem aan dat dit niet nodig is aangezien hier al bewezen word dat er WEL chantage in het spel is, dat een deel van de bovenste post gewoon tegenspreekt. Een verhaal heeft steeds 2 kanten enkel kunnen we hierbij al stellen dat bovenstaande post niet objectief genoeg is en er maar 1 kant van het verhaal word verteld zowel als 1 kant van de gesprekken en screenshots.



We spreken over een contract dat opgesteld is geweest met het account *Get High* en Taow de regels zijn duidelijk :

GH moest TaoW joinen binnen een bepaalde termijn, zo niet hing daar een EENZIJDIGE NAP aan vast, let op de kleine zinnetjes.
Deze NAP kan ENKEL opgezegd worden door TaoW of wanneer er EEN STAB VANUIT TAOW KAMP RICHTING GH WORD GEPLEEGD.

Na dat ikzelf te horen kregen dat we plots aan die NAP vast hingen heb ik deze ondanks dit niet mijn akkoord was gerespecteerd.
Maar nu komt de aap uit de mouw :

De volgende massa die we deden was op de stam RaF , deze waren al een aantal dorpen aan ons verloren. Tijdens deze volgende massa is duidelijk gebleken dat niet op dezelfde manier verdedigd is geweest, sterker nog, RaF viel plotseling tezamen met TaoW om het dubbel front te misbruiken ( met edels voor de duidelijkheid) . Zowel als ons proberen tegen te houden.

Als reactie hierop hebben meerdere spelers van HiHo Vriendelijk gevraagd aan alle spelers van TaoW of ze daar VV hadden gedaan en deze hadden misbruikt om zowel tegen GH zijn aanvallen te verdedigen als het dubbel front te misbruiken. Na meerdere malen te vragen werd hierover in ons gezicht gelogen , tot vandaag de dag word er zelfs nog omheen gepraat.

Nog geen dag later kwamen 3 verschillende spelers binnen Hi Ho te weten via RaF dat er meerdere leden van TaoW degelijk VV hadden gedaan daar en op dat moment.

https://gyazo.com/5e657ff4eac51b2df02a5ad93403436a Dit is er 1 van.

Als reactie hierop is de NAP opgezegd geweest , door zowel stamleiding als Yorni zelf persoonlijk op skype heeft gezegd richting TaoW.
VV's draaien en misbruiken om je tegenstander te stabben tot daar aan toe...
Er steevast over liegen, dat is zelfs voor mij een brug te ver. ( de screens hierboven met Rick zijn na het uitvogelen en zwart op wit bewijs te leveren van de VV een toegeving )

Aldus de reactie van TaoW : https://gyazo.com/bbfa3c7b527642105e944c3851a9a3be

Bij deze is er dus zelfs geen sprake meer van opzet of chantage.



Ondanks een verkeerde kijk op de situatie hierboven wil ik toch mijn excuses aanbieden en hoop dat Yorni dat ook zal doen.
https://gyazo.com/27abc23ef59b849d37f83e9a90ca3170

Ikzelf ben bewust vanuit , GH is hier in fout gegaan zowel als TaoW.

Hopelijk krijgen we binnenkort een berichtje binnen of hier op het AF waar Kyuka zijn fouten ook kan toegeven.

Voor verder gesprek kan je mij of Yorni steeds benaderen op TW via skype of discord, dit is mijn definitief antwoord op deze beschuldigingen.
Alle tegenbewijzen en verklaringen zijn in alle eerlijkheid en puur vanuit neutraal perspectief bekeken.

M.v.g. Giles
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Beste Kyuka,



Aangezien ik (Giles) Eigenaar ben van het account GH, is er aan mij opgedrongen geweest om over dit te verantwoorden.
Van mij uit is er geen enkele intentie of reden geweest om TaoW te bespelen, hiervoor mijn oprechte excuses indien dit zo overkomt.

Ik sta eveneens niet volledig in voor de diplomatieke zaken die er gevoerd zijn.
Je lange post bevat een hoop screenshots en bewijzen vanuit jullie kant, en er is geen twijfel over dat deze vervalst zijn.

Laten we beginnen met het volgende , GH weet niets af van de onderhandelingen tussen Elowyo en TaoW, ELowyo was hierbij geïnteresseerd om op GH te komen spelen met een intern als gevolg. Aldus is dit proces in gang gezet tot Yorni plots dit bericht krijgt :

https://gyazo.com/721280d484f5920914471fc13c419763


Ikzelf was toen actief op tribalwars en kreeg deze berichten :

https://gyazo.com/9969bf8a92e632c07c265e608d7063b6
https://gyazo.com/befea4190e7e8842382db6729875ccc9

Zeer belangrijke screen : https://gyazo.com/2b6d20022d86cb8fbe64194589e21721

Meer bewijs kan geleverd worden ( Laten we dit niet doen om meer schade te berokkenen VIA HET AF! aan de betrokken accounts en spelers )... , ik neem aan dat dit niet nodig is aangezien hier al bewezen word dat er WEL chantage in het spel is, dat een deel van de bovenste post gewoon tegenspreekt. Een verhaal heeft steeds 2 kanten enkel kunnen we hierbij al stellen dat bovenstaande post niet objectief genoeg is en er maar 1 kant van het verhaal word verteld zowel als 1 kant van de gesprekken en screenshots.



We spreken over een contract dat opgesteld is geweest met het account *Get High* en Taow de regels zijn duidelijk :

GH moest TaoW joinen binnen een bepaalde termijn, zo niet hing daar een EENZIJDIGE NAP aan vast, let op de kleine zinnetjes.
Deze NAP kan ENKEL opgezegd worden door TaoW of wanneer er EEN STAB VANUIT TAOW KAMP RICHTING GH WORD GEPLEEGD.

Na dat ikzelf te horen kregen dat we plots aan die NAP vast hingen heb ik deze ondanks dit niet mijn akkoord was gerespecteerd.
Maar nu komt de aap uit de mouw :

In elke screen die jij hier deelt komt precies naar voren wat ik zeg in mijn post:

Get High zijn 'shitshow' zou enkel richting de leiding en het AF doorgespeeld worden mits zij de Elowyo situatie niet netjes op zouden lossen. Ik stelde een dorpenverdeling voor, maar hier had ook een gevalletje 'vogelvrij' verklaren voor gekozen kunnen worden. Get High had dus wel degelijk de mogelijkheid om alsnog onder een join uit te komen, maar hiervoor diende er fairplay gehanteerd te worden i.p.v. via slinkse manieren en zonder overleg een intern te voltooien. Jij beweert hier dat Get High niets af wist van vormalige banden tussen Elowyo en TAOW (Murus):

Elowyo 1.png

Elowyo 2.png

Er is niets mis met een neutrale speler naar jouw kant halen en dit is al erg vaak gedaan, ook vanuit Hi Ho, TAOW en Fier. Murus en Mysterious hadden eerst een NAP met hem en probeerden hem bij het front weg te halen (kwaliteitsgebrek, rol als mb/du/co leek ons realistischer).

Echter is er natuurlijk wel iets mis mee om die neutrale speler een nieuwe Nap aan te laten vragen, daarna zelf een NAP/Bg aan te vragen en daarna zelfs aangeven te willen joinen om hem rustig te internen. Zeker als je begint met directe frontdorpen van Murus en hier stacks achter timed, maar wel voor de volle 1000% aangeeft ons te willen joinen en hieraan vast blijft houden.

Oja, over 1000% gesproken... Pfoe wat heeft Murus jullie onder druk gezet, het is ook totaal niet dat jullie maar al te graag met Murus wilde samenwerken nog voor deze hele Elowyo kwestie?

Yorni 1.png

Yorni 2.png

De volgende massa die we deden was op de stam RaF , deze waren al een aantal dorpen aan ons verloren. Tijdens deze volgende massa is duidelijk gebleken dat niet op dezelfde manier verdedigd is geweest, sterker nog, RaF viel plotseling tezamen met TaoW om het dubbel front te misbruiken ( met edels voor de duidelijkheid) . Zowel als ons proberen tegen te houden.

Als reactie hierop hebben meerdere spelers van HiHo Vriendelijk gevraagd aan alle spelers van TaoW of ze daar VV hadden gedaan en deze hadden misbruikt om zowel tegen GH zijn aanvallen te verdedigen als het dubbel front te misbruiken. Na meerdere malen te vragen werd hierover in ons gezicht gelogen , tot vandaag de dag word er zelfs nog omheen gepraat.

Nog geen dag later kwamen 3 verschillende spelers binnen Hi Ho te weten via RaF dat er meerdere leden van TaoW degelijk VV hadden gedaan daar en op dat moment.

https://gyazo.com/5e657ff4eac51b2df02a5ad93403436a Dit is er 1 van.

Als reactie hierop is de NAP opgezegd geweest , door zowel stamleiding als Yorni zelf persoonlijk op skype heeft gezegd richting TaoW.
VV's draaien en misbruiken om je tegenstander te stabben tot daar aan toe...
Er steevast over liegen, dat is zelfs voor mij een brug te ver. ( de screens hierboven met Rick zijn na het uitvogelen en zwart op wit bewijs te leveren van de VV een toegeving )

Aldus de reactie van TaoW : https://gyazo.com/bbfa3c7b527642105e944c3851a9a3be

Bij deze is er dus zelfs geen sprake meer van opzet of chantage.



Ondanks een verkeerde kijk op de situatie hierboven wil ik toch mijn excuses aanbieden en hoop dat Yorni dat ook zal doen.
https://gyazo.com/27abc23ef59b849d37f83e9a90ca3170

Ikzelf ben bewust vanuit , GH is hier in fout gegaan zowel als TaoW.

Hopelijk krijgen we binnenkort een berichtje binnen of hier op het AF waar Kyuka zijn fouten ook kan toegeven.

Voor verder gesprek kan je mij of Yorni steeds benaderen op TW via skype of discord, dit is mijn definitief antwoord op deze beschuldigingen.
Alle tegenbewijzen en verklaringen zijn in alle eerlijkheid en puur vanuit neutraal perspectief bekeken.

M.v.g. Giles

Door Rick ben ik inderdaad benaderd over de vv-kwestie en dit is direct opgelost. Dit is door Rick ook beaamt en er was na ons gesprek nergens meer iets van een vv aanwezig en te merken. Dat je dit nu als 'stab' probeert neer te zetten die verbreking van de nap rechtsvaardigd is natuurlijk niet fair. Je misbruikt deze situatie gewoon om eronder uit te komen.

Giles time.png

Nu rest alleen de vraag: Wie wilde je precies stabben/belazeren? Ons of Hi Ho?

Murus def weigeren.png

Lekker edeltjes sparen.png

EDIT: Timestamps
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77798

Guest
Ik had van jou wel een meer volwassen reactie verwacht buiten dat je opnieuw hetzelfde gaat zeggen als je eerste post en de feiten weer van een goeie kant laat zien zonder datums, wanneer het in dit soort berichten erg belangrijk was. Eveneens zie je weer hoe ik mijn excuses daar aanbied en dat GH voordeel heeft gehaald uit de situatie ( Ge abused ) , komt deels ook door jullie, dit is wat ik probeer te zeggen maar goed...

Valse bewijzen leveren over dat wij WEL wisten van elowyo , door geen datum te vermelden + Zeggen dat ik murus probeer te deffen tegen Tas heeft allemaal een tijdspanne. Je probeert je bewijs te vervalsen, en mijn woorden om te draaien, dit kan niet door de beugel Melvin.

Ik heb vermeld dat we niet zullen verder in gaan op chantage door deze reactie komt er een extra screen bij :

https://gyazo.com/e2ad4d9b2fb58797de4656f0288dd4eb

Voor verdere problemen kun je ons op andere manieren benaderen dan Via het AF om onnodige schade aan accounts en spelers te berokkenen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik had van jou wel een meer volwassen reactie verwacht buiten dat je opnieuw hetzelfde gaat zeggen als je eerste post en de feiten weer van een goeie kant laat zien zonder datums, wanneer het in dit soort berichten erg belangrijk was. Eveneens zie je weer hoe ik mijn excuses daar aanbied en dat GH voordeel heeft gehaald uit de situatie ( Ge abused ) , komt deels ook door jullie, dit is wat ik probeer te zeggen maar goed...

Valse bewijzen leveren over dat wij WEL wisten van elowyo , door geen datum te vermelden + Zeggen dat ik murus probeer te deffen tegen Tas heeft allemaal een tijdspanne. Je probeert je bewijs te vervalsen, en mijn woorden om te draaien, dit kan niet door de beugel Melvin.

In beide screens over Elowyo en Murus staat gewoon een time-stamp? In de pm staat eveneens een datum.
Hier heb je nog de screen waarmee jij aangeeft de situatie te abusen om de NAP te verbreken, namelijk vandaag:

Giles time.png

Murus def weigeren.png
 

DeletedUser77798

Guest
3 weken geleden toen we overtuigd waren de overstap naar TaoW te maken , dat is dan toch duidelijk?

Bij deze volgende screenshot : https://gyazo.com/5cd19704d437fc8da7120dddc5a9396c

Bij deze is het duidelijk dat er met jou niet te praten valt, het is een schande dat je het account GH op deze manier probeert neer te halen op het AF!
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ben ik de enigste dat het best raar vind dat taow bij hun directe vijand probeert te recruiten Terwijl ze al een gap hebben met alea?

1. Hi Ho en *Get High* waren op dat moment niet bepaald vijandelijk, enkel met TAS waren over en weer wat speldenprikjes;
2. De gesprekken met *Get High* startte al voordat de GAP met Alea er was;
3. Slechts de opmerking "Waarom kom je niet zelf hierheen?" deed al wonderen, ze waren zelf erg enthousiast waardoor het voor ons een buitenkansje leek. Vanuit hun kant is ook veel aanleiding gegeven voor ons om deze vraag eens te stellen.

Ik vind het trouwens raarder dat niemand van Hi Ho hierop wilt reageren? Gevalletje negeren en hopen dat het over zal waaien?
 
Reactiescore
603
1. Hi Ho en *Get High* waren op dat moment niet bepaald vijandelijk, enkel met TAS waren over en weer wat speldenprikjes;
2. De gesprekken met *Get High* startte al voordat de GAP met Alea er was;
3. Slechts de opmerking "Waarom kom je niet zelf hierheen?" deed al wonderen, ze waren zelf erg enthousiast waardoor het voor ons een buitenkansje leek. Vanuit hun kant is ook veel aanleiding gegeven voor ons om deze vraag eens te stellen.

Ik vind het trouwens raarder dat niemand van Hi Ho hierop wilt reageren? Gevalletje negeren en hopen dat het over zal waaien?

Idd, Elowyo lag toen nog ertussen. Ze hebben mooi gebruik gemaakt van de join besprekingen om desbetreffende speler te internen
 
Reactiescore
5.599
Ik vind het trouwens raarder dat niemand van Hi Ho hierop wilt reageren? Gevalletje negeren en hopen dat het over zal waaien?
Hoewel ik je gelijk geef met een aantal punten , negeerde jij laatst na verschillende tags en quotes ook onze opmerkingen/vragen.
 
Reactiescore
760
Get High zijn 'shitshow' zou enkel richting de leiding en het AF doorgespeeld worden mits zij de Elowyo situatie niet netjes op zouden lossen. Ik stelde een dorpenverdeling voor, maar hier had ook een gevalletje 'vogelvrij' verklaren voor gekozen kunnen worden. Get High had dus wel degelijk de mogelijkheid om alsnog onder een join uit te komen, maar hiervoor diende er fairplay gehanteerd te worden i.p.v. via slinkse manieren en zonder overleg een intern te voltooien. Jij beweert hier dat Get High niets af wist van vormalige banden tussen Elowyo en TAOW (Murus):


eve hier terug op komende volgens mij was dit tijdens de onderhandeling tussen Hi Ho en Toaw en hebben jullie die tijd gebruikt om elywo te recruiten terwijl we in overleg waren ? zelf weet ik uit die tijd dat de fusie met GH en Elywo al rond was en jullie er puur smerig mee vandoor wouden? verder wat GH verder heeft gedaan bemoei ik me niet mee , maar volgens deze shit show ook te danken aan het puberale gedrag van de leiding van Toaw het bijv uitschelden en tekeer gaan tege Hi ho omdat de BG niet door ging :)
 
Bovenaan