Done!

DeletedUser42972

Guest
Bij deze is de stam Done! opgeheven, er was te veel inactieviteit, de actieve leden hebben zich aangesloten bij de stam Mercy. Ik hoop dat de keus van de actieve spelers Mercy. ten goede komt. We gaan er voor!!!
 

DeletedUser44868

Guest
Bij deze is de stam Done! opgeheven, er was te veel inactieviteit, de actieve leden hebben zich aangesloten bij de stam Mercy. Ik hoop dat de keus van de actieve spelers Mercy. ten goede komt. We gaan er voor!!!

volgens mij doordat ze er niet door kwamen om naar het zuiden te gaan. het begon in de tijd dat ik een berg dorpen moest afstaan....vervolgens een oorlog zie stats en zagen dat het niet ging lukken...tja...dan raak je gedemotiveerd!
stats ICE-Done.jpg
 

DeletedUser

Guest
De val van Done! kwam voor ons als een grote verrassing. We hadden gerekend op een maandenlange, fanatieke strijd, vooral omdat de meest actieve, aanvallende spelers, allemaal nog actief waren. Belangrijker nog: ze lagen (op carlo10 na) allemaal aan de Mercy grens.

De strijd met Done! gaf in hoge mate kleur aan ons spel. Zonder andere conflicten tekort te willen doen, was de strijd langs de Mercy./Ice vs Done! grens, de meest intensieve en langdurige strijd van de afgelopen jaren. De enorme ODA en ODD scores van meerdere spelers getuigen hiervan.

Binnen Mercy. is de 'val' van Done! in eerste instantie dan ook niet met gejuich ontvangen. Het voortzetten van deze 'sportieve strijd' genoot de voorkeur. Het alternatief, dat meerdere capabele spelers, die een groot stempel drukken op het noordoosten, op grijs zouden gaan, leek ons een enorme verspilling. Bovendien zou dat betekenen dat we jarenlang bb's konden gaan edelen. Geen ideaal vooruitzicht.

De speelstijl van Done!: aanvallend, met een intensieve samenwerking, sluit goed aan bij de manier waarop wij spelen. Wij zien de nieuwe leden dus als een versterking voor ons, en niet als een verwatering.
 
Reactiescore
3.539
Bij deze is de stam Done! opgeheven, er was te veel inactieviteit, de actieve leden hebben zich aangesloten bij de stam Mercy. Ik hoop dat de keus van de actieve spelers Mercy. ten goede komt. We gaan er voor!!!

Jammer.
Maar is RH nu de oudste stam can w12? :cool:
 

DeletedUser67299

Guest
ik own jou :D haha :p

ah heb nog je samen met muis gespeeld misschien?

En jannes zit in mijn stam op W28 :p dus daarom dat ik hem even quote :p haha :p
 

DeletedUser66026

Guest
ik own jou :D haha :p

ah heb nog je samen met muis gespeeld misschien?

En jannes zit in mijn stam op W28 :p dus daarom dat ik hem even quote :p haha :p

Nee maar heb nog in stammen gezeten waar je acc-naam viel op het forum.
 

DeletedUser67299

Guest
ahzo :p maar dat zal dan waarschijnlijk met de originele muis geweest zijn :p ik zit pas samen met hem op dat account sinds 2012 dusja :p
 
Bovenaan