DomTe

DeletedUser

Guest
Hallo iedereen,

'k Speelde vroeger op W4 (zo'n 2 jaar geleden) en zat toen in DomTe, weet iemand wat er met die stam gebeurd is? :D
 

DeletedUser53052

Guest
Zijn gefuseerd met TFF omdat ze het niet meer aankonden op hun eentje :cool:
 
Reactiescore
30
DomTe stond lang ergens bovenaan in de ranglijst, maar is een tijd geleden gefuseerd met TFF.
 

DeletedUser53052

Guest
Gefuseerd met TFF? Was dat toen niet hun grote vijand? :rolleyes:

Precies ! Je hebt hem :D

Tjah, ze konden het niet meer alleen aan, was duidelijk. En TFF dacht dat ze samen met DomTe dan grote winsten tegen Order konden boeken. Order staat nog altijd ver voor in de stats, en de dorpen die TFF wél van Order heeft overgenomen, zijn dorpen die enkel door de orginele TFF spelers zijn overgenomen (amper DomTe spelers)
 

DeletedUser

Guest
Gellukig was ik standvastig en verdomde ik tff te joinen
 

DeletedUser

Guest
Ik speel al een hele tijd niet meer mee. Maar ik zat bij UnK (jaja). Hoe is het nou precies afgelopen met DomTe?
 

DeletedUser53052

Guest
Ik speel al een hele tijd niet meer mee. Maar ik zat bij UnK (jaja). Hoe is het nou precies afgelopen met DomTe?

DomTe stond lang ergens bovenaan in de ranglijst, maar is een tijd geleden gefuseerd met TFF.

Gefuseerd met TFF? Was dat toen niet hun grote vijand? :rolleyes:

Precies ! Je hebt hem :D

Tjah, ze konden het niet meer alleen aan, was duidelijk. En TFF dacht dat ze samen met DomTe dan grote winsten tegen Order konden boeken. Order staat nog altijd ver voor in de stats, en de dorpen die TFF wél van Order heeft overgenomen, zijn dorpen die enkel door de orginele TFF spelers zijn overgenomen (amper DomTe spelers)
..
 
Bovenaan