DomTe, heeft het nog bestaansrecht?

DeletedUser

Guest
Uhm, is het niet sowieso handig dat als je een massa krijgt dat je dan je dorpjes vol zet? Als je eenmaal 5000 clears hebt doorgelaten dan valt er weinig te verdedigen meer inderdaad :p

Gewoon een simpele kwestie je moet het doen met wat je hebt ;)
 

DeletedUser

Guest
Natuurlijk hebben wij nog bestaansrecht we vechten zon beetje tegen heel wereld 4 ik vind dat we het op het moment niet slecht doen.Het is alleen jammer dat mensen op strategische gelegen accounts problemen krijgen om de boel bij elkaar te houden om wat voor reden dan ook
 

DeletedUser

Guest
Tja, dat gebeurd altijd wel he? Ook een kwestie van dat als stam op pakken lijkt me..
 

DeletedUser

Guest
Tja, dat gebeurd altijd wel he? Ook een kwestie van dat als stam op pakken lijkt me..

Dat proberen we ook wel maar is niet altijd even makkelijk vervangers en of goede co spelers zijn niet makkelijk te vinden
 

DeletedUser

Guest
Dat proberen we ook wel maar is niet altijd even makkelijk vervangers en of goede co spelers zijn niet makkelijk te vinden

Over het aantal co's kunnen jullie toch moeilijk klagen, er zaten er wel 6 op night angel. De kwaliteit daarvan blijkt alleen wel een tikkeltje tegen te vallen :rolleyes:
 

DeletedUser38984

Guest
Over het aantal co's kunnen jullie toch moeilijk klagen, er zaten er wel 6 op night angel. De kwaliteit daarvan blijkt alleen wel een tikkeltje tegen te vallen :rolleyes:

Jij hebt mij niet eens in actie gezien, en er zaten er maar 3 op. ;)
 

DeletedUser

Guest
We hebben uberhaupt niets gezien van je, behalve dan het verpesten van het account maar dat is niet echt een kunst ;)

Oja, je hebt nog wat barbarendorpen gepakt, woehoe!
 

DeletedUser16443

Guest
Ik zag dat Night Angel wel aardig wat dorpen verliest.. en ik geloof dat onze Farm nu niet op vakantie is, of zoiets:D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Ik zag dat Night Angel wel aardig wat dorpen verliest.. en ik geloof dat onze Farm nu niet op vakantie is, of zoiets:D:D:D

En wiens werk is dat? ;) Anyway, Farm hoepel nu echt maar lekker op naar en andere wereld, hier heb je niets bewezen en zal je dat ook niet doen. Ga lekker aanrommelen op een wereld van jouw niveau...
 

DeletedUser

Guest
en wiens werk is dat? ;) anyway, farm hoepel nu echt maar lekker op naar en andere wereld, hier heb je niets bewezen en zal je dat ook niet doen. Ga lekker aanrommelen op een wereld van jouw niveau...

+1000
 

DeletedUser

Guest
En wiens werk is dat? ;) Anyway, Farm hoepel nu echt maar lekker op naar en andere wereld, hier heb je niets bewezen en zal je dat ook niet doen. Ga lekker aanrommelen op een wereld van jouw niveau...


Op naar W20 :D
 
Bovenaan