Domme vraag misschien?

DeletedUser

Guest
Wat is een boostaccount? Ben na lange tijd een nieuw account begonnen. Dus de oprichting van dit account is echt niet de ervaring van de man die erachter zit...


Aangenaam beste forumleden,

ik ben Geert 37 uit Sint-Truiden en de oprichter van Colombiana

Zou graag terug willen deel uitmaken van de TW community

En hier beste vrienden zijn met vijanden in de gespeelde wereld ;)
 

DeletedUser17472

Guest
Wat is een boostaccount? Ben na lange tijd een nieuw account begonnen. Dus de oprichting van dit account is echt niet de ervaring van de man die erachter zit...

Wat precies een boostaccount is, is een grijs gebied. Maar in principe is een boostaccount een account dat enkel en alleen is aangemaakt om een ander account te helpen sneller groot te worden. Een boostaccount heeft nooit de intentie om zelf echt te spelen en het einde van een wereld te halen. Hij zal zelf dan ook niet groeien. Zijn mijnen zijn vaak helemaal uitgebouwd en de nodige dorpenboosters en vlaggen zijn ingezet.
Wat is het verschil dan met een moraalbreker of een dorpenuitbouwer. Heel simpel. Die accounts worden actief bespeeld. Die stuurt niet alleen grondstoffen naar andere accounts, maar MB's en DU's zullen zelf blijven groeien, blijven edelen en dus actief deel blijven nemen aan een spelwereld.

Zelf ben ik op wereld 7 MB geweest van Offa. Helaas ben ik hem uit het oog verloren. Maar ik groeide daar zelf ook. Vaak stuurde ik 3 edels en hij dan de vierde. Ik edelde zelf ook dorpen en groeide gestaag door. Werd ik aangevallen, dan beschermde hij mij, want hij was veel groter en had veel meer dorpen. Ik heb daar een prachtige tijd gehad samen met hem. Helaas ben ik hem uit het oog verloren.
 

DeletedUser

Guest
Aangenaam btw

ik ben Geert,
ben eens benieuwd of ik hier wat vrienden kan maken ;)

Na dit spel zolang te kennen, zou ik echt eens een meerwaarde willen gaan betekenen in deze wereld. En niet met troepen of punten of dorpen, maar gewoon door mezelf te zijn ;)
 
Reactiescore
2.478
Aangenaam btw

ik ben Geert,
ben eens benieuwd of ik hier wat vrienden kan maken ;)

Na dit spel zolang te kennen, zou ik echt eens een meerwaarde willen gaan betekenen in deze wereld. En niet met troepen of punten of dorpen, maar gewoon door mezelf te zijn ;)

Dan ben je hier inderdaad op je plek Geert. We nodigen je graag uit om actief deel te nemen in de (wereld)discussies ;)
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan