Dominus Truncus

DeletedUser17472

Guest
Leuk hier mijn oud stamgenoten nog te zien reageren. Dat is lang geleden Olly en Rips. Dank jullie wel jongens voor de felicitaties (van allemaal natuurlijk )
 

DeletedUser20369

Guest
Leuk hier mijn oud stamgenoten nog te zien reageren. Dat is lang geleden Olly en Rips. Dank jullie wel jongens voor de felicitaties (van allemaal natuurlijk )

hah ja, denk maar niet dat ik jullie niet in de gaten heb gehouden de laatste 3 - 4 jaar ;)

hoe gaat het nog met men goeie vriend mask45 , ik had tijdje contact met hem via email maar dat is ook verwaterd :/
 

DeletedUser17472

Guest
Mask heeft het super gedaan. Tot het eind gestreden en zich ingezet op allerlei gebied voor de stam. Maar schrijf hem een mailtje, dan weet ik zeker dat hij je antwoordt. w5 was ook voor hem de laatste wereld.
 

DeletedUser21510

Guest
Gefeliciteerd allemaal! Mooi om te zien hoe de vastberadenheid van vele spelers tot de overwinning van de wereld heeft geleid. Dominus Truncus stond altijd sterk en ik ben er trots op dat ik mijn aandeel heb gehad tussen 2008 en 2012 :)!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 279661

Guest
Mijn favoriete wereld afgelopen,was een mooie tijd
 

DeletedUser19792

Guest
@ Eenieder tot dusver,

Bedankt voor de felicitatie's :)
En top ook oudere DT generaties te zien hier :D

Zelfs nu een jaar later blijft het mooi dit forum weer eens terug te lezen en te herinneren hoe mooi W5 toendertijd door zijn geschiedenis heen is verlopen.

Geweldige strijd met veel echte aanwezige levende legendes die streden op ook hier het openbare toneel.

Tijden voor toen echt alle W5 krijgers, groot en klein, om van te smullen hier op het AF, gezien eenieder alles wilde meekrijgen van de W5 beroemdheden die ook hier -in the open- tegen elkaar tekeer gingen. In het Time-Topic lieten de grootsten hun kunsten zien aan de wereld. Tijden van ook gezamenlijke verwachting bij alle W5 gamers.... bedoel.. wie herinnert zich nog de tijd dat bv de hele wereld met spanning wachtte op de aankondiging van de Oorlogs verklaring tussen bv HRS en .Kiwi toendertijd. (na hun gezamenlijke oorlog vs Add of ver daarvoor de Oorlog vs Up-r etc) of de wereld-schokkende diplo switch van koekje toendertijd... om maar iets te noemen uit de Hoogtijd dagen van dit W5 Forum. ;).

Ons Dominus Truncus heeft uiteindelijk de Wereld gewonnen. Eenieder die ooit gediend heeft in Dominus Truncus is ver-eeuwigd met het kunnen genieten en aangeven van zijn volbrachte Wereld succes, welke generatie dan ook. Allemaal hebben ze de tijd naar dat doel gedeeld en vorm gegeven met hierin cruciale momenten in hun eigen periodes goed te hebben aangepakt om uiteindelijk het succesvolle proces mogelijk te houden voor ook de opvolgende Generaties door al die jaren op weg naar het behalen van de Eindzege. Alle generaties DT'rs kunnen zichzelf dus met recht een Wereld-winnaar noemen.

Maar er zijn toch ook nog Legendes van buiten |DT| die W5 vorm hebben gegeven en zeker het benoemen waard blijven.
Denk hierbij aan de namen als:
Lil John (The Plague), Iras, Lunchtime, Elysium, Dragon Crusher, Corax, Acra, Wazda, Lord Fear, Smid, Nonkel Jos, Frank, David B, Ruikertje, zij007, yoram13, john friggo, Bappos, jeremyy, confusion, Clint etc etc...

W5 krijgers die de status van Legende zeker ook wel verdienen en in ieder geval bij herinnering van deze wereld tegenover al die andere tienduizenden niet DT'rs op W5 ooit,,, toch minimaal het benoemen waard zijn vanwege ook hun stempel op het verloop van de prachtige Geschiedenis op W5. ;).

Het zijn voornamelijk jullie geweest, die de Geschiedenis en het verloop van Dominus Truncus als buitenstaander of tegenstander vanaf de andere zijde hebben meegekregen. Vaak met stevig wapen-gekletter.
Het ging er vaak met Hoge kwaliteit aan toe, waardoor de Oorlogen zowel op het slagveld als in diplo of hier in propaganda stevig werden uitgevochten, soms open en ter vermaak van geheel W5 :).

Prachtige wereld met beroemde krijgers en ooit een geweldig actief A-Forum geweest :)

Mooi dat het hier op deze manier voor altijd terug te vinden en te lezen is.

Grts,

PARA
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17472

Guest
Goed je hier even terug te zien PARA, wat mis ik die tijd.
 
Bovenaan