/Dome vs .Time

DeletedUser

Guest
Is het dan eindelijk zover, en is de GROTE oorlog in wereld 20 uitgebarsten?
Als ik zo om me heen kijk, en de commentaren en berichten lees, dan wijst alles daarop.

Volgens mij een langverwachte oorlog tegen Maori. en M.B.M. (de MB stam van Maori.) en hiermee een oorlog waaraan diverse stammen actief meewerken, zijnde:

  • Sick.
  • /Dome
  • RSP
  • United
  • The V.

En dat het er hard aan toegaat blijkt wel uit de stamaktes van Maori. en M.B.M. waar de roodgekleurde bolletjes in gestaag tempo doorgroeien..

http://nl.twstats.com/nl20/index.php?page=tribe&mode=conquers&id=17732&type=lose&oldtribe=-1&newtribe=-1&min=&max=&timerange=

http://nl.twstats.com/nl20/index.php?page=tribe&mode=conquers&id=23266&type=lose&pn=3

Berichten op het forum van Maori. wijzen uit dat er totale paniek is, en dat spelers niet meer op OS hoeven te rekenen, omdat de aanvallen te massaal zijn. Ook is Maori. op zoek naar bondgenootschappen, omdat ze het anders mogelijk niet redden.

Er zijn nu al uitspraken binnen de alliantie dat het een kwestie van tijd is, omdat Maori. een gewond dier is, dat alleen nog maar afgeknald hoeft te worden.
 

DeletedUser

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Waar zie jij dat United meewerkt ? :confused:
 

DeletedUser40402

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Ik zou zeggen Maori vs /Dome en Sick en MBM vs RSP en THe V. als ik die stats zo zie :p
 

DeletedUser

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

United zal waarschijnlijk nog op gang aan het komen zijn.
De statistieken tonen inderdaad momenteel meer Sick. en /Dome tegen Maori. en RSP tegen M.B.M., maar op dit moment zien we beide stammen als één, en is er niet een specifieke volgorde van aanpak.
 
Reactiescore
4
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

United zal waarschijnlijk nog op gang aan het komen zijn.
De statistieken tonen inderdaad momenteel meer Sick. en /Dome tegen Maori. en RSP tegen M.B.M., maar op dit moment zien we beide stammen als één, en is er niet een specifieke volgorde van aanpak.

Laat jij nou maar niets zeggen .
Want jullie laten vv halve dag liggen, terwijl t aangegeven is.
Dus kruip in je hol :)
 

DeletedUser

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Zozo begin je nu ook op het AF omdat je het ingame niet kunt halen Eddy? :p Zal ik jouw boekje even opendoen... Zeg het dan maar hoor ;)

De leider die niemand van zijn stam os geeft, ze onder druk zet, en wanneer hij zelf aangevallen wordt gelijk een oorlog wil tegen mij :) Sterk staaltje intimidatie hoor :D
 
Reactiescore
4
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Zozo begin je nu ook op het AF omdat je het ingame niet kunt halen Eddy? :p Zal ik jouw boekje even opendoen... Zeg het dan maar hoor ;)

De leider die niemand van zijn stam os geeft, ze onder druk zet, en wanneer hij zelf aangevallen wordt gelijk een oorlog wil tegen mij :) Sterk staaltje intimidatie hoor :D

Spreek hem voortaan aan met Dictator Eddy :p.
 

DeletedUser

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Oh ja we hadden RSP een NAP voorgesteld 2 weken geleden, ze wilden niet en in die tussentijd weer rustig 88 dorpen overgenomen. Sterk hoor Eddy! (moneyconnect dus) :D Iemand die geïnteresseerd is in dit hele verhaal?

Ook heel sterk dat je op deze manier probeert alle stammen aan jou kant te krijgen omdat je het in een gewone oorlog niet kan halen. Waarom zouden stammen moeten samenwerken met een stam die onder leiding staat van een dictator, die nergens ondersteuning bieden en waarvan de helft van de leden nog maar nauwelijks online komen? Diegene die onder vuur liggen constant met klachten bij mij komen omdat ze geen os krijgen? Moneyconnect die constant aan zichzelf denk en grote os vraagt omdat ik 1! dorp van hem aanval?

Sterk hoor ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
116
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

.Time Heeft de oorlog verklaard aan /Dome ;)
 

DeletedUser50913

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

ik wel......lol
 

DeletedUser

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Kijk, hier komt de ware aard van evi til weer naar boven.
Evi Til kan blijkbaar erg mooie verhaaltjes ophangen, waarvan je 99% met een korreltje zout moet nemen.

Hoe is eigenlijk de oorlog van Maori. tegen RSP begonnen? Jawel, als persoonlijke oorlog van evi til tegen mijzelf, Moneyconnect.
En waarom? Omdat evi til zich verraden voelde door mij, Moneyconnect. Ik kan hier natuurlijk heel diep op ingaan, maar daar gaat dit hele verhaal niet om.

Dit verhaal draait om de totale oorlog die gaande is, en niet om één of andere privé-vete die door één speler is ontaard.
Reden ook waarom ik evi til in PM heb geblokkeerd, omdat ik zijn insinuaties zat ben. Dat hij zijn insinuaties nu via het forum wil voortzetten, is geheel voor zijn eigen rekening, maar zegt genoeg over hemzelf.

Ik kies ervoor dit topic geheel te wijden aan de oorlog die gaande is, want dat is het hoofdmotto van dit topic.
 

DeletedUser

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Kijk, hier komt de ware aard van evi til weer naar boven.
Evi Til kan blijkbaar erg mooie verhaaltjes ophangen, waarvan je 99% met een korreltje zout moet nemen.

Hoe is eigenlijk de oorlog van Maori. tegen RSP begonnen? Jawel, als persoonlijke oorlog van evi til tegen mijzelf, Moneyconnect.
En waarom? Omdat evi til zich verraden voelde door mij, Moneyconnect. Ik kan hier natuurlijk heel diep op ingaan, maar daar gaat dit hele verhaal niet om.

Dit verhaal draait om de totale oorlog die gaande is, en niet om één of andere privé-vete die door één speler is ontaard.
Reden ook waarom ik evi til in PM heb geblokkeerd, omdat ik zijn insinuaties zat ben. Dat hij zijn insinuaties nu via het forum wil voortzetten, is geheel voor zijn eigen rekening, maar zegt genoeg over hemzelf.

Ik kies ervoor dit topic geheel te wijden aan de oorlog die gaande is, want dat is het hoofdmotto van dit topic.
Vermeld dan gelijk alle stammen en niet enkel diegene waar je zelf iets aan kan hebben :p Enjoy. en EMPIRE worden ook aan onze kant gerekend. Bereid je topic even voor vooraleer je hem post ;)

@ benny: verhaaltje komt er aan hoor

Edit: als je met The V. bedoeld Paranoia.warrior die het externe cluster van kingdingeling edelt (die we immers ook niet verdedigen!) dan kan je hen inderdaad meerekenen. United heeft ons in geen maanden meer aangevallen xp
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
57
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Laat jij nou maar niets zeggen .
Want jullie laten vv halve dag liggen, terwijl t aangegeven is.
Dus kruip in je hol :)

Echt jonge, ik begin jou zo te haten.
Zo ga je niet om met mede tw-spelers.
 

DeletedUser

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Echt jonge, ik begin jou zo te haten.
Zo ga je niet om met mede tw-spelers.

Dat is nou de standaard manier waarop Maori. spelers met mede TW spelers omgaan.
Intimidatie, haatdragende taal, manipulatie etc....

Reden temeer om korte metten te maken met deze stam.
 
Reactiescore
57
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Dat is nou de standaard manier waarop Maori. spelers met mede TW spelers omgaan.
Intimidatie, haatdragende taal, manipulatie etc....

Reden temeer om korte metten te maken met deze stam.

Misschien moet er op dit topic een slotje komen.
Ik snap dat je Maori nu voor lul wilt zeten, maar doe dat dan met aanvallen, ipv dit topic.
De mensen uit Maori zijn nu hard aan het deffen, en hebben geen tijd voor deze bullshit.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Misschien moet er op dit topic een slotje op.
Ik snap dat je Maori nu voor lul wilt zeten, maar doe dat dan met aanvallen, ipv dit topic.
De mensen uit Maori zijn nu hard aan het deffen, en hebben geen tijd voor deze bullshit.
Geen Mods meer op W20 :p maar je hebt gelijk. Ik wacht hem wel op Ingame
 

DeletedUser

Guest
Re: 3e Wereldoorlog in wereld 20 uitgebarsten?

Kijken we naar de oorsprong van dit topic, dan was dit ook bedoeld voor al het oorlogsgeweld onderling, en niet voor het psychologische geweld. Ik heb nog geprobeerd het topic om te buigen, maar helaas dit lukte niet.
 
Bovenaan